Chcete mít pružný prsa? Nenechte si ujít těchto 6 tipů


Chcete mít pružný prsa? Nenechte si ujít těchto 6 tipů

Prsa zdraví je jednou z nejatraktivnějších rysů ženské formě, ale bohužel, oni obvykle mění s časem.

hormonální aktivitu, náhlá ztráta nebo přírůstek hmotnosti a dokonce i kojení mohou být faktory stékání prsa, strií a jiných poruch.

Spolu se ztrátou pružnosti, ke kterému dochází s věkem, to je velkou překážkou udržovat je v dobrém stavu po dlouhou dobu.

Přestože je normální vidět propadání po 40 letech, proces se někdy zrychluje a ovlivňuje svaly a kůži.

Takže je důležité přijmout zvláštní opatření a pokusit se je používat denně.

Jelikož mnoho lidí neví, co dělat, podělíme se s vámi o řadu doporučení, které vám pomohou udržet je pevné a zdravé.

1. Monitor svůj jídelníček

Mnoho lidí netuší, jak dobré pro váš vzhled zdravé vyvážené stravy bohaté na vysoce kvalitních živin.

V tomto konkrétním případě je to nesmírně důležité, protože dobrá strava je důležitá pro zdraví svalů a pokožky.

Mnoho potravin stimuluje produkci estrogenu v těle, což přispívá k růstu hrudníku a pružnosti, a to zejména v průběhu vývoje.

zdravá strava by měla obsahovat následující produkty: Ovoce a zelenina

  • luštěniny, ořechy
  • bílé maso ryby a mořské plody
  • celozrnné semena

2. Ice Ice Masáž - posiluje terapii, která se stala populární po celém světě, protože Je užitečná pro vaši pokožku a její omlazení.

Aplikace na tkáně mléčné žlázy pomáhá dlouhodobě zvyšovat elasticitu.

Jak to udělat?

  • Vezměte několik kostek ledu a jemně masírujte jejich ňadra.
  • Opakujte minutu nebo dvě. Stačí uschnout, nosit podprsenku.
  • Dělejte to dvakrát denně, abyste dosáhli optimálních výsledků. 3. Zlepšení pozice

dobré držení těla nejen podtrhuje postavu, ale také vám pomůže získat více pružné a pevné poprsí.

Pozice těla sama a při jízdě silně ovlivňuje zdraví hrudníku, břicha a zad.

Stálý rovný, vy vypadáte vyšší, snižuje riziko zranění a také pomáhá udržet hruď v ústech. 4. Cvičení

Zatímco mnoho lidí je obtížné trénovat každý den, fyzická aktivita je jedním z nejlepších způsobů, jak udržet prsa tónovaný a utažená.

Cvičení posilují, tonizují a dokonce pomáhají získávat svalovou hmotu, aby se velikost přirozeně zvyšovala.

Je také užitečné pro krevní oběh a zdraví kůže, což je klíčem k prevenci stříkaček a chabosti.

V ideálním případě musíte dělat cvičení, které jsou současně zaměřeny na svaly, záda a ruce. Některá doporučení

:

  • vidtyskannya plavání

vzpírání 5. maskou bílky zpevnit prsa

pravidelné masky použití s ​​bílky pomáhá odstranit ochablost prsu kůže, zlepšuje její pružnost a pevnost.

Navíc k viskózním vlastnostem obsahuje bílkoviny esenciální živiny, které právě absorbují tekutinu v pokožce.

Jak to udělat?

  • Dobře nasypte vaječné bílé, a pak aplikujte na hrudník.
  • Nechte 30 minut a opláchněte studenou vodou.

spotřeba vody 6. Zvýšení

Vlhkost je životně důležitá pro elasticitu prsů a zdraví a sílu svalů.

Použití dostatečné množství vody denně je přínosné pro celé tělo, protože stimuluje krevní oběh a poskytuje správnou buněčnou okysličení.

Pijte 6 až 8 sklenic denně. To bude skvělá pomoc při zachování tónu pleti, odstranění celulitidy a všech strií.

Jak už víte, potřebujete jen několik jednoduchých zdravých návyků, které udržují vaše prsa pružná. Udělat je do svého běžného života a těšit se z jejich těla!


Většina metod vyústit v tónu krku a podbradku

Většina metod vyústit v tónu krku a podbradku

Zdravotnictví podbradek - je hromadění tuku pod bradou nebo zbývající li nepřetržitě získat nebo zhubnout jednotvárné kůži. Většina lidí si myslí, že to zkazí vzhled, který někdy snižuje sebeúctu. Ale je také důležité mít na paměti, že její přítomnost je kardiometabolický rizikový faktor, který by neměl být ignorován.

(Krása)

9 Tipů pro rychlé a bezpečné čištění uší

9 Tipů pro rychlé a bezpečné čištění uší

Jak bezpečně vyčistit uši? Hygiena uší je nesmírně důležitá. Špatné řasy mohou způsobit nenapravitelné poškození. Nesprávné čištění návyky mnoha uši čisté uši, vrazil do zvukovodu vatové tyčinky, párátka, pletací háčky, klíče a další položky. Věří, že tímto způsobem mohou snížit množství uší a dalších částic, které mohou způsobit pocit bubeníka.

(Krása)