10 Důležitých skutečností o spánku, které potřebujete vědět


10 Důležitých skutečností o spánku, které potřebujete vědět

Jak obvykle spíte? Máte rád hluboký a regenerační spánek? Nebo snad patříš těm, kteří se v noci často probouzí? Bezpochyby je nespavost nejhorší poruchou, kterou můžeme trpět v noci. A ještě jeden aspekt: ​​pokud se stane chronickým, může to mít za následek velmi vážné zdravotní problémy.

Dnes v našem blogu chceme nabídnout10 neuvěřitelných faktů o spánku, které vás určitě zajímá. Mějte na paměti, že byste měli být opatrní, když máte pravidelně ospalost.

Nikdy se neomezujte na klasickéhypnotika nebo benzodiazepiny, protože někdy může mít jednoduchá změna ve vašich každodenních návycích nebo stravě skvělé výsledky.

1. Nedostatek spánku může vést k nárůstu hmotnosti

Nedávná studie zveřejněná v časopise Endokrinní společnost, odhalila něco, co by mělo být vzato v úvahu. Pokud trpíme chronickou nespavostí nebo špatným spánkem v noci, náš metabolismus zpomaluje a změní se lymfatický systém.

Naše tělo neodpovídá správně toxinům, játra se nemohou účinně očistit, což vede k postupnému přírůstku hmotnosti. Nicméně, prostý zvyk jít do postele ve stejnou dobu každou noc a odpočívat nejméně 6-8 hodin je skvělý dar, který můžeme dát našemu zdraví. A také nám pomůže zhubnout!

2. Kolik hodin by mělo spát každou noc?

Obecně závisí na každé osobě. Existují někteří lidé, kteří potřebují spát 9 hodin, aby se cítili dobře ráno; na druhou stranu ostatní lidé potřebují pouze 6 hodin. Je však důležité si pamatovat:

  • Nikdy nespíte méně než 6 hodin.
  • Ideální pro dostatečný odpočinek - nejméně 5 hodin nepřetržitého spánku.
  • Pokud jste dospělý, nedoporučuje se spát déle než 11 hodin (pokud nebudete potřebovat mnoho hodin bez spánku). Pokud spíte více než 11 hodin, můžete cítit opačný efekt, to znamená, že se můžete probudit unavený.

3. Nedostatek spánku může vést k úbytku kostní hmoty

článku publikovaném v časopise Journal of Bone and Minerál Research Review, oznamuje velmi důležitý aspekt: ​​

  • nedostatek spánku a spánkové apnoe spojená s osteoporózou. Proč? Prostřednictvím spánkové apnoe naše tělo přijímá méně kyslíku, dochází k zánětu a v důsledku toho se mění metabolismus. To vše ovlivňuje kostní hmotu.

4. Nedostatek spánku může způsobit demenci

V tomto případě je také nutné přidat spánkovou apnoi k nespavosti, což může zvýšit riziko této poruchy. Trvalý nedostatek kyslíku v noci přímo ovlivňuje zdraví mozku, vytváří malé mini-údery, které dříve nebo později vedou k demenci. To je velmi nebezpečné.

Pamatujte na to, že je životně důležité konzultovat s lékařem, pokud trpíte spánkovou apnoe.

5. A co cvičení trochu?

Dokonce i obyčejná procházka po 15 minutách po večeři vám pomůže nejen spát dobře, ale také spát jednu hodinu za sebou. Takže neváhejte dělat mírné cvičení každý den. Stojí to za to! 6. Výhody spánku Kdo říkal, že ošetřovatel sám je napínání? Vůbec ne! Spánek uprostřed dne po dobu 15-20 minut vám pomůže

kompenzovat ztrátu spánku

a zároveň relaxovat a být klidnější na konci dne. 7. Výhody jógy nebo meditacePodle odborníků,

obvykle lidé starší 50 let trpí nespavostí.

Denní cvičení některých cvičení má velmi pozitivní vliv na všechny, zejména na starší lidi. Pokud jste připraveni zkusit například jógu, dozvíte se, jak dosáhnout mnohem hlubšího spánku a dále vylepšovat další oblasti vašeho života. 8. Insomniapřetěžovat náš mozek

mozek potřebuje k tělu odpočíval přes noc, protože v této době může plnit své funkce, jako je organizování informací, vysílá signály do lymfatického systému, detoxikace, skladování vzpomínky, sny ...

Takže pokud nespíte, váš mozek je přetížen,

a budete trpět bolestmi hlavy, ranní únava, nesoustředěnost ...

9. Insomnia nás vedly ke ztrátě „trochu“ paměťový Jak jsme již bylo uvedeno dříve,

mozek potřebuje dobrý spánek

k orgánu izuvaty, třídit a zaznamenávat informace a vzpomínky. Pokud se tak nestane, máte-li nespavou noc, nemůže mozku tyto funkce vykonávat. Krátce po sobě si všimnete, že je těžší si pamatovat informace, například zapomenete na schůzky, rozhovory, termíny ... Je důležité spát! 10. Po celou noc prožíváme skutečné "vymývání mozků"Překvapený? Je to jen popis velmi zajímavého rysu:

Během noci jsou mozkové buňky stlačeny tak, že

mozkomíšní močovina

  • může projít volněji. Funkce této tekutiny je odstranění všech životních produktů, které se buňky vyvinuly po celý den. Jak můžete vidět, je to velmi důležité, a pokud nespíme správně, tato funkce nemůže být splněna a budeme trpět akumulací toxinů.


    7 Příznaků srdečního rytmu, o kterém byste měli vědět

    7 Příznaků srdečního rytmu, o kterém byste měli vědět

    Nyní mnoho lidí trpí srdeční tep . I když je pravda, že ve většině případů nepředstavují nebezpečí. Měli by však mít alespoň obecnou představu o nich. V podstatě se vyskytují srdeční zvuky kvůli nerovnoměrnému průtoku krve , což způsobuje podivné zvuky, když krev protéká cévami a srdečními ventily. Hluk může být klasifikován jinak, v závislosti na tom, jak často se vyskytuje.

    (Zajímavosti)

    Zjištění nemoci ústní

    Zjištění nemoci ústní

    ÚSta je branou vašeho těla pro živiny z jídla, vody a vše ostatní, co potřebuje pro optimální práci. Ale také hraje důležitou roli ve vašem zdraví jako prostředek, kterým mikroorganismy, které mohou v konečném důsledku vést k nemoci spadají dovnitř. Pravděpodobně se budete snažit udržovat ústní hygienu každý den, abyste odstranili mnoho virů a bakterií, které mohou způsobit problémy s zuby nebo špatný dech.

    (Zajímavosti)