Výživa a vaše zdraví


Výživa a vaše zdraví

užitečné návyky Výživa hraje důležitou roli pro zdraví, neboť poskytuje tělu živiny a další komponenty potřebné pro jeho správnou funkci. Přečtěte si o správné výživě a vašem zdraví, včetně mýtů, faktů a změn v potravní pyramidě.

Špatná výživa může být jedním z nejhorších nepřátel svého zdraví. Škodlivé produkty postrádají výživu, protože jsou ohromeny látkami, které mohou tělu poškodit.

údaje vztahující se k podvýživě ve světě, skutečně znepokojivé, protože tempo každodenního života a ekonomické zájmy potravinářského průmyslu vedly mnoho lidí přejít na nezdravé potraviny.

pizza, hamburgery, smažená jídla, hranolky, párky v rohlíku, zpracované maso, sladkosti a šumivé nápoje se staly součástí pravidelných stravovacích návyků a skutečnou časovanou bombou pro zdraví.

Mýty a fakta o výživě a vaše zdraví

Více a obavy o výživě, diety a každého jedince více lidí by měly být analyzovány z hlediska možných zdravotních problémů. Existuje však několik způsobů, jak analyzovat to, co jíme, abychom nám představili, co máme nebo co nám chybí.

Proteiny

Je důležité znát rozdíl mezi bílkovinami, které tělo potřebuje, a bílkovinami, které pro něj nejsou příliš užitečné. Rostlinné bílkoviny a bílkovinné chudé maso mají pozitivní účinek na tělo, pomáhá mu tvořit svalovou hmotu a posiluje ji.

Červené maso obsahuje toxické tuky, antibiotika, ředidla, přísady, hormony a další sloučeniny, které mohou mít vliv na trávicí systém a způsobují onemocnění.

Četné studie prokázaly, že konzumace červeného masa 5x týdně zvyšuje riziko vzniku rakoviny tlustého střeva 4krát ve srovnání s těmi, kteří ho jedí jen jednou týdně. Mléko

Přestože již mnoho let tvrdila, že mléko hraje klíčovou roli při zajišťování tělu dostatek vápníku, je nyní známo, ženepotřebují pít mléko, aby si správné množství vápníku.

Studie prokázaly, že konzumace mléka z důvodu vzniku celé řady zdravotních problémů kardiovaskulárního a respiračního systému, stejně jako alergie a diabetes.

Kromě toho je známo, že obsahuje bílkoviny, zejména kasein, které mohou ovlivnit vývoj některých typů rakoviny. Cukr

Tento výrobek je jeden z nejvíce spotřebovaných na světě a jeden z nejvíce ničivý k tělu.

Cukr je návykový a je hlavní příčinou cukrovky, která postihuje asi 300 milionů lidí na celém světě a každoročně způsobuje 5% úmrtí. Cukr snižuje imunitu, vyživuje rakovinné buňky, uvolňuje adrenalin a způsobuje nervozitu a depresi.

Potravinářská pyramida se změnila

Původně byla vrcholem potravní pyramidy sladkosti, pak mléčné výrobky, pak ovoce a zelenina a nakonec uhlohydráty.

Dnes se potravinová pyramida úplně změnila.

Sacharidy jsou v současné době v horní části, následuje mléko a červená vína, pak ořechy, drůbež, ryby a mořské plody z celých zrn. Základem je ovoce, zelenina, olivový olej a zdravé omega-3 tuky.

Každý by měl vědět o typu jídla a potravinách, které konzumuje, aby tělu poskytl potřebné živiny, aby mohl vykonávat své funkce.

Absence nebo téměř úplná absence živin může vést k různým krátkodobým a dlouhodobým zdravotním problémům, které lze obtížně léčit.

Kromě toho mějte na paměti, že špatná výživa je hlavní příčinou obezity, kardiovaskulárních onemocnění, deprese, stejně jako problémy s játry a ledviny. Potraviny ztrácejí mnoho užitečných vlastností v procesu vaření nebo příprav.

Doporučujeme upřednostňovat organické produkty, protože obsahují méně přísad a nejsou vystaveny hnojivům a pesticidům, což může mít nepříznivý vliv na vaše zdraví. Závěrem si všimněte, že je velmi důležité převzít kontrolu nad vaší dietou a vaším zdravím, když trpíte poruchou jídla.

Nedostatek živin ve stravě by měl být naplněn přísadami, ale v ideálním případě by měli vstoupit do těla z přírodních potravin.


Očištění stravy: 5 možností stojí za to vyzkoušet

Očištění stravy: 5 možností stojí za to vyzkoušet

Očištění stravy je nesmírně důležité. Faktem je, že v si vaše chyby se odrážejí v těle, a nakonec jejich negativní dopad jen zvyšuje . Přejídání, nedostatek cvičení, konzumace alkoholu o víkendech, negativní zkušenosti ... Z tohoto důvodu jste nemocní nebo se cítíte špatně. Jak se zbavit, že vy nebo příčiny nemoci bolí, měli snažit sedět na tzv čistek nebo detoxic stravy.

(Užitečné návyky)

Užitečné tipy na zlepšení paměti Užitečné návyky

Užitečné tipy na zlepšení paměti Užitečné návyky

Paměť je jednou z nejsložitějších a nejdůležitějších funkcí mozku, takže byste měli vědět, jak to funguje, ačkoli tam jsou některé věci, které dosud nejsou známy vědě. Navíc ztráta paměti je spojena s věkem, zvláště pokud se jí věnujeme dostatek pozornosti. V tomto článku se pokusíme poskytnout vám několik tipů, jak zlepšit paměť .

(Užitečné návyky)