Power vytáhnout těla


Power vytáhnout těla

Health Existuje celá řada produktů, které vám pomohou zlepšit svalový tonus a bojovat proti jejich letargie a nepoužívají se nějaké léky. Je také důležité nezapomínat na potřebu zapojit sportom.U Tento článek vám poradí, jak vytvořit svůj nabídky každý den použití těchto produktů může udělat s vašítělo štíhlé a fit .Navíc nabídneme menu pro vegany i vegetariány. Čtěte dál, pokud chcete vědět, jak jíst pro skutečnost, že tělo vypadalo zpřísněné. Proteiny

Pokud budeme hovořit o zdraví našich svalů, musíme nejprve vzpomenout, že je důležité bílkoviny, protože musíme vybrat pouze ty produkty, které mohou dělat velmi dobré pro naše tělo. Navíc, bílkoviny vám také pomohou zhubnout a zpomalit váš pas. Zde je seznam potravin s vysokým obsahem bílkovin: Červené maso

  • : bílkoviny obsažené v tomto druhu masa, přispěje k posílení svalů, ale nezatěžujte výrobek, protože jeho přebytek může způsobit kardiovaskulární onemocnění. Jednou za týden bude stačit.
  • Bílé maso: Tento druh masa se může stát alternativou k červenému masu, pokud chceme posilovat a utáhnout tělo bez svalové hmoty.
  • Ryby: a v mastných a v bílých odrůdách obsahuje velké množství bílkovin. Při výběru nezapomeňte, že bílé ryby jsou mnohem výživnější.
  • Vejce: ve vejcích obsahuje hodně bílkovin, zatímco v žloutkách více tuku. Můžete připravit omeletu z jednoho vaječného žloutku a dvou bílkovin, abyste získali více výhod.
  • Mléko a mléčné výrobky: Doporučujeme použití odstředěných mléčných výrobků. Například můžete jíst sýr s nízkým obsahem tuku a přidávat do něj trochu medu nebo olivového oleje.
  • Bean: Jsou skvělým zdrojem rostlinných bílkovin. Kromě toho, že jsou velmi užitečné, jsou luštěniny také cenově dostupné a dostupné po celou sezónu. Pokud se vám nelíbí, fazole, protože způsobují nadměrné tvorbě plynu, doporučujeme tento produkt vařit s kmínem a moře kapusta, nebo libru v šťouchanými fazolemi a vařit různé koláče či polévky. A pokud připravíte fazolovou oblohu z obilí (například hnědou rýží), dostanete ještě silnější náboj bílkovin.
  • Ořechy: to je nejlepší jíst syrové nebo pečené formu, ale v žádném případě ne vařit ořechy a nepřidávejte sůl k nim. Ořechy mohou být také použity jako přísada do zeleninových proužků nebo sendvičových nápojů. Před použitím se ujistěte, že vybrané matice neobsahují cukr, sůl a hydrogenované tuky.
  • Houby: rostlinné bílkoviny obsažené v houbách je velmi prospěšné pro naše tělo. Doporučujeme přidat tento vynikající produkt do salátů, gulášů, rýže, těstovin apod.
  • řasy: doporučujeme použít spirulinu. Tyto řasy jsou tak užitečné, že je můžete denně jíst.

Tuky Tuky jsou rovněž nutné pro naše tělo, ale chceme-li mít tónovaný tělo není ukládání tuku, musíme opustit nasycených tuků ve prospěch těch, které jsou výživné pro tělo. Proto doporučujeme provést následující produkty: rostlinné oleje

  • prémie: olivový, kokosový, sezam, lněný olej z pupalky dvouleté a pšeničných otrub.
  • Ořechy: makadamie, lískové ořechy, arašídy a mandle.
  • mastných jikry Avocado
  • - úžasné ovoce, které obsahuje velké množství zdravých tuků semena
  • : sezam, slunečnice, dýně, len, atd.

Sacharidy Sacharidy přispět k posílení a dotáhněte tělo, lze nalézt v následujících produktů:

  • čerstvé sezónní ovoce syrové nebo vařené zeleniny do salátů, proužek, šťávy, atd.
  • celozrnné kultura: rýže, pšenice
  • mouka s celozrnný(v malých množstvích)
  • škrob: brambory, banány

Doporučené aplikace pro potravinářský

Samozřejmě, vždy povzbudit naše čtenáře, aby se samostatně rozhodovat o přijímání různých vitaminových doplňků do potravin, ale můžeme vám doporučit nejefektivnější aplikace pro utažení a zdravé tělo: Kolagen

  • Hořčík Silicon
  • pivovarské kvasnice Spirulina řas a jiných mořských gauč

každodenní stravě s ohledem na našich doporučených výrobků, tvrdíme roponuyemo jste hrubý verze každý den v nabídce:

  • Snídaně: toast s celozrnný chléb se sýrem, medem a semen.
  • Bufet: hrst ořechů a několik ovoce.
  • Oběd: kuře s dušenou zeleninou.
  • Svačina: jogurt s ořechy.
  • Večeře: zeleninová polévka a omeleta. Zde

nabídce možnost „lakto-ovo“ veheteriantsiv:

  • Snídaně: lišta s jogurtem, banány a ořechy.
  • Chléb: Kukuřičné palačinky s čerstvým sýrem.
  • Oběd: celozrnné těstoviny, houbová krémová polévka a parmezán.
  • Dýně: toast z celé mouky s arašídovým máslem (bez soli).
  • Večeře: každá kaše se zeleninou a omelety. Nakonec

, možnost menu pro vegany (bez živočišných bílkovin):

  • Snídaně: sendvič s celozrnný chléb s rajčaty a avokádem.
  • Bufet: hrst ořechů a zeleninový proužek.
  • Oběd: šošovicový salát, hnědá rýže a houby.
  • Dýně: hrst ořechů.
  • Večeře: arašídová polévka s mořskými řasami, růžičková kapusta a kukuřičná palacinka.


4 Prostředky pro posilování a omlazení kůže

4 Prostředky pro posilování a omlazení kůže

V poslední době se kosmetický průmysl soustředil své úsilí na vytvoření omlazení pleti. Účinně snižují známky stárnutí, ale, aby byly účinné, musí být trvale aplikovány. Jeden z nejdéle prodloužených účinků je sérum, které posiluje a obnovuje pokožku. Přinášejí základní živiny, které udržují pokožku pevnou a bezchybnou.

(Krása)

6 Cvičení, aby účinně bojovat proti celulitidě

6 Cvičení, aby účinně bojovat proti celulitidě

Zdraví Celulitida - je tuk, který tvoří pod kůží. On se objeví na nohou, hýždích, břichu a dalších viditelných částech těla. Mnoho žen zjistí, že nevýhodou tělo, po tom všem, štíhlý a plný žen trpí celulitidou se ve větší či menší míře. Přestože celulitida není nemoc, protože nemá přímý vliv na zdraví, většina lidí, kteří hledají způsoby, jak se vypořádat s tím, aby pleť vypadat lépe.

(Krása)