Běda je vnitřní stav, na který není nikdo připraven.


Běda je vnitřní stav, na který není nikdo připraven.

Pity

je velmi choulostivý a komplikovaný proces, během kterého se rozloučíme s někým, kdo byl pro nás velmi důležitý. Na této osobní cestě každého člověka musí projít různými etapami, rozvíjet a vyvíjet úsilí každý den.

Nicméně, pro všechny z nás, jediný způsob, jak přijmout situaci, je jediný cíl: "udělat" ten, koho velmi milujeme, nejcennějším pokladem v našich srdcích.

Jakmile můžete vzpomenout na tuhle vzpomínku a uložit ji do paměti, nechte se znovu znovu usmívat.

Chcete-li překonat smutek, nemusíte zapomínat, ale pouze vyléčit bolest a naučit se žít bez těch, kteří již nejsou blízko. Dnes vám chceme říci o účinných způsobech, jak vám pomoci vyrovnat se s emocionálními zážitky.

Můj smutek není jako vaše

a psychiatři a psychologové říkají, že každý člověk prožívá smutek jinak, takže je třeba respektovat stejně každý.

Někdy se můžete setkat s rozhovory s falešnými přesvědčeními o zármutku, například o "nejzdravějším způsobu, jak přežít smutek, který je univerzální a skvělý pro všechny lidi". Zde jsou některé nepravidelné mýty, které musíte nejprve rozptýlit.

Falešné mýty o žalu

Lidé, kteří neukazují své pocity nebo je nesdílejí, nemají strach "správně". To vůbec není.

  • Způsob, jak vydržet smutek, závisí na osobnosti každého člověka. To znamená, že ti, kteří nejsou příliš expresivní a nejsou zvyklí vzít vše pro veřejnost, sdílejí své zkušenosti s ostatními, zažijí nepřítomnost milovaného člověka svým vlastním způsobem.
  • touha být sám, abych pochopil, přemýšlet a zahojit rány způsobené ztrátou, která musí být dodržována, stejně jako rozhodnutí o jít na konzultaci s psychologem. Každý se uzdravuje svým vlastním způsobem.
  • Další falešná víra: čas vyléčí vše. To v žádném případě neplatí. Samotný čas není schopen dělat nic, protože vám nedává změny, přijetí nebo pochopení ztráty.
  • Potřebujeme okamžitě vyjasnit trochu důležitost: prázdnota bude vždy existovat v srdci, čas to nevyhne. Nicméně, on je schopen mírně snížit bolest, takže můžete pokračovat v žití.
  • Tady je další mýtus: bolest vzniká v době ztráty a ti, kteří to necítí, jsou prostě lhostejní. Takové přesvědčení by mělo být také odmítnuto.
  • Někdy po ztrátě, když někdo umře v autonehodě nebo nemoci, bolest se nevyskytuje okamžitě. Ve skutečnosti

může trvat i několik týdnů před tím, než lidská psychika reaguje. Neznamená to, že nejste schopni se plně cítit.

Často se stává, že smrt někoho blízkého způsobuje námitky. Nemůžete uvěřit tomu, co se stalo, takže nereagujte. Porozumění přijde v průběhu času, jako bolest.

Způsoby řešení bolesti

Znovu chceme připomenout, že cesta, kterou člověk prochází, je těžká, velmi zvláštní, nejistá a obtížná.

Neexistuje žádné univerzální tajemství, které by fungovalo pro všechny, zejména proto, že všichni chápeme bolest vlastním způsobem.

To je důvod, proč zármutek musí být prožíván velmi individuálně, aby se přijala ztráta a usnadnil se zážitek. Vždy však můžete vyzkoušet tyto techniky.Ovládejte své myšlenky

Když ztrácíte někoho, jen pocit odezvy a ticho mysl. Myšlenky jsou rozmazané emocemi, strachem a úzkostí.

Musíš se naučit řídit své myšlenky. Jasně je definujte, abyste byli schopni dát dostatek emocí.

Ovládání myšlenek znamená, že se neviníte a nesnažíte se najít vinu v tom, co se stalo. Lidské bytosti už nejsou naživu, takže byste neměli hromadit bolest.

  • Musíš se ztratit a truchlit.
  • Správa fantazií

Tato technika může být užitečná pro mnoho lidí. Vizualizace pomáhá

říci sbohem

a urychluje tento proces. Najděte si místo, kde můžete bezpečně žít sám. Relax a dýchaj hluboce. Pak uvolněte svou mysl od zbytečných myšlenek a soustřeďte se na jednu: blízké lidi, které jste ztratili.

  • Představte si je, ale myšlenky musí být klidné a lehké. V této chvíli můžete mluvit s těmi, kteří nejsou blízko.
  • Vytvoření interního dialogu pro vyjádření všeho, co potřebujete říct. Připomeňte jim, jak se vám líbí, a pak je uvolněte klidně a klidně do jiného světa.
  • Pracujte každodenně na své rány

Nyní jste se vyrovnali s tím, že blízcí lidé už nejsou blízko. V jejich myslích se s nimi rozloučili. Co dál?

Koneckonců, zranění zůstala kvůli ztrátě a životu, které je třeba znovu znovuzrození bez těch, kteří se nestali.

Pochopte, že se to stane každodenním bojem. Musíte vědět, že nejsou sami, protože tam jsou lidé, kteří jsou připraveni pomoci.

Nebojte se znovu dovolit být šťastný. Každý, kdo odešel do jiného světa, bude vždy odpočívat ve vašem srdci

  • a musíte se jim na ně usmívat.
  • Nechť tvůj život je poctou. Naplňte své dny něčím důležitým, plačete, když chcete plakat, ale nebojte se znovu smát. Věř mi, budou šťastní, že vaše tvář bude znovu zářit šťastím.


    Jsem příliš citlivý / citlivý

    Jsem příliš citlivý / citlivý

    Pokud se vám to nelíbí, je čas uvolnit emoce volněji, neudržovat vše v sobě. Samozřejmě, pokud nemůžete být vždy otevřená, doporučujeme, abyste se vyhnuli komunikaci s negativně smýšlejícími lidmi a zachovali si jen pozitivní postoj. Kdo jsou emocionální houby? Jsou to lidé, kteří jsou zranitelnější než jiní.

    (Sex a vztahy)

    Jak se myšlenky stávají onemocněním?

    Jak se myšlenky stávají onemocněním?

    Mysl je tak silná, že může ovlivnit váš fyzický stav. V posledních letech se objevilo mnoho knih o vztahu mezi myslí a tělem, které dokazují, že jsou mnohem těsněji spojeny, než bychom si mohli představit. Každý z nás byl jednou nemocný a pocit, že se fyzická porucha shodovala s mentální neschopností nebo uvězněním.

    (Sex a vztahy)