Mošty pro rychlé a zdravé hubnutí


Mošty pro rychlé a zdravé hubnutí

Rather, vy, stejně jako všichni ostatní, chtějí dobrávzhled běhemdovolenou a a to rozhodlo vypsat kdemálo ZaiUzavřené kilogramů. K tomu ale není absolutně nutné trpět nebo provést nějakou operaci nebo něco jiného, ​​které by mohlo představovat závažné zdravotní riziko. Existují ovocné nápoje, které vám umožní rychle a bezpečně zhubnout. Zjistěte o nich v tomto článku.

ovocné šťávy recepty na hubnutí

  • šťávou z grepu a vodní meloun: tento ovocný nápoj budete potřebovat sklenici grapefruitový džus a sklenici melounu a kůže vypeckovaných, nakrájíme na kostičky. Umístěte meloun do mixéru, můžete přidat trochu vody. Každý si dobře promíchejte a ráno vypijte sklenici na hladový žaludek. Tato šťáva uhasí vaši žízeň a naplní vás. Má čisticí vlastnosti a zabraňuje přejídání.

  • šťáva z ananasu, melounu a papája: Ingredience - 1 šálek oloupané z kůže, nakrájíme na kostičky ananasu, melounu plátek 1, 2 plátky papáji a půl sklenice vody. Umyjte a nakrájejte ovoce, stlačte šťávu z melounu a ananasu, promíchejte s ostatními přísadami a pijte denně a ne napívejte. Tato šťáva je bohatá na vitamín C a vlákninu, která zlepšuje trávení tuku a bílkovin, což pomáhá zhubnout.
  • šťáva s jahodovou, oranžovou a petržel: na 1 šálek jahod, šťávu z jednoho pomeranče, snítkou petrželky, medu a vody. Vezměte to vše do mixéru a promíchejte, až se dostanete homogenní směs. Pijte jednu sklenici ráno třikrát týdně po dobu jednoho měsíce. Šťáva má čistící a diuretické vlastnosti, které zabraňují zadržování tekutin a pomáhají zhubnout. Šťáva
  • zNanas v,v tamarindovou a papája : byste měli mít 1 šálek kostičky ananasu, půl šálku šťávy tamarindovou se a kus papáji. Vložte ananas do extraktoru. Pak je smícháme se všemi ostatními složkami. Naplňte a okamžitě pijte. Nápoj je účinný při hubnutí, prevenci zadržování tekutin, jak se zbavit toxinů, zavlažování tkáně, redukci celulitidy a zlepšují metabolismus tuků vypálit rychleji.

  • šťáva s panem Rush a,v ananasu a jogurtin: konzistence je jedním z typů krku. Skládá se z hruška, ananas plátek, jedna lžíce přírodní sladidlo (jako stevia), jeden šálek netučného jogurtu bez plniv a půl lžíce vanilkového extraktu. Ovoce by mělo být vyčištěno. Všechny složky vložte do mixéru a promícháme 30 sekund. Pít najednou.
  • Šťáva z banánus, sójath mlékaa kapitolylyanoho semen: složky tohoto receptu - 1 banánu, 1 šálek sójové mléko, 1 lžíce zemního nemastný jogurtu, půl lžíce lněného semínka, polovina tabulky lžíce medu, půl šálku brusinek (mražené nebo čerstvé). Smíchejte všechny přísady velmi opatrně. Toto nádherné chvění dobře zařadit do svého jídelníčku na hubnutí a jeho pěkné pít před jídlem, které mají být krmena. Doporučujeme také snídani nebo večeři.

Zeleninové nápoje pro hubnutí

Jestliže chcete dosáhnout ještě většího efektu - můžete použít kromě ovoce a zeleniny, jsou to vám pomůže zhubnout a zbavit se kapaliny bez pocitu hladu.

  • šťáva z jablek a,a okurky a zázvorin: tyto plody jsou bohaté na pektin, který pomáhá eliminovat hromadění odpadů uložených v trávicím traktu. Okurka je přírodní diuretikum. Smíchejte kousek zázvoru (asi 2,5 cm) na čištění okurky a jablečný džus. Nápoj také pomáhá snižovat hladinu cholesterolu a škodlivého spálit kalorie rychleji. Pokud máte tuto příležitost, vypijte ji denně na prázdný žaludek.
  • šťáva pro avun a špenát a: meloun obsahuje 90% vody, což je nepřekonatelná diuretikum. Má také vitaminy A, C a draslík, který pomáhá regulovat krevní tlak a zbavit se odpadu. Pokud jde o špenát, přispívá k lepšímu spalování tuků, posílení svalů, přísun kyslíku do buněk, atd Čištění a nakrájení melounu a mytí špenátu. Brousit v mixéru a pít v dopoledních hodinách, ne protsidzhuyuchy.

  • nápoj s pomeranče, mrkve a petržele: pomeranče mají dostatek kyseliny listové, vitamínu C a draslíku. Mrkev jsou bohaté na vitamíny B, C, D, E a K a kyseliny listové, což zlepšuje metabolické procesy v těle. To také pomáhá snížit přitažlivost k sladké. Co se týče petržele, že obsahuje velké množství vitamínu C a K, který podporuje lepší vstřebávání vápníku a brání kornatění tepen, což je důvod, proč tam jsou problémy se srdcem. Udělat kaše očištěné a nakrájené mrkve, šťávu ze dvou pomerančů a hrst petržele. Pít každý den.
  • šťáva s brokolicí a hrušky : této zeleniny ve formě stromu je vynikajícím zdrojem vitaminů A, C, K, kyselina listová a vápník. Užitečné zejména vápník, která je podle britského výzkumu deníku „výživy“, což výrazně pomáhá hubnout. Je nutné mýt brokolici a hrušky, kůra a nakrájejte na kousky a vložte do mixéru. Pite před jídlem pro hlad.

  • šťáva z mrkve, červené řepya, celera jablkaale zhořkéa: složky šťávy na hubnutí: 5 mrkev, půl červené řepy, 1 celer, 1 jablko, půl okurky. Oloupeme a nakrájíme na kostky všechny komponenty, dobře opláchněte a dejte do mixéru. Chcete-li přidat trochu více chuti, můžete si dát malý kousek zázvoru.
  • očistituvalnyy zeleninové šťávy: k této úžasné čistící směsi, které jsou potřebné k 3 mrkve, 2 stonky celeru 2 řepa, 1 tuřín, půl svazek špenátu, 3 stonky růžičkové kapusty, pivkachana obyčejné zelí pivtsybuli, 3 stroužky česneku a trochu petržel Řezte a vaříme všechny přísady dohromady. Chlad a napětí. Pít tolikrát, kolikrát budete chtít, k odstranění toxinů z těla.


Fyzikální kůže po úbytku hmotnosti: co dělat?

Fyzikální kůže po úbytku hmotnosti: co dělat?

Hubnutí sochařský tělo s pružnou pokožku - je snad nejtěžší cíl, a měly by být vyčleněny na snahu vidět výsledky. pokleslé kůže se často objevuje po náhlém hubnutí , takže kůže a svalů ztrácet pružnost, což vede k rozpadu kolagenových vláken a elastinu, které jsou zodpovědné za tón pleti. Jedním z hlavních důvodů tohoto problému je přísnou dietu, která podporuje rychlé hubnutí, aniž by pokožku dostatek času na řádné přizpůsobení.

(Ztráta váhy)

Zkuste 15-minutové cvičení spálit tuk

Zkuste 15-minutové cvičení spálit tuk

Tento 15-minutový trénink je skvělý pro ty, kteří chtějí zvyknout na cvičení. Skládá se ze souboru cvičení, které jsou velmi snadné. Tajemství je udržet si záda rovně a dýchat správně. Většina školení o spalování tuku nás přemýšlí o dlouhém a velkém úsilí. To však není pravda. Ne všechna cvičení jsou tak vyčerpávající.

(Ztráta váhy)