Postava „přesýpacích hodin“, pouhých 30 dní


Postava „přesýpacích hodin“, pouhých 30 dní

zdraví Samozřejmě, pokud chcete hubnout postupně, aniž by se uchylovat k tuhé stravy, měli byste navštívit na výživu, kteří budou vyvíjet účinný plán pro vás shudnennya.Utim ne vždy to to je dost času. Často se snažíme zhubnout co nejrychleji, abychom měli dobrý výhled na zvláštní západ nebo na pláž v létě.

V takových případech je to užitečné v tomto článku. Nabízímeněkolik tipů, jak přeměnit svou postavu na skutečný "přesýpací hodiny" za pouhých 30 dní.

zpočátku duch, pak tělo

pokaždé, když chceme změnit život, musíme se morálně připravit na to. To platí zejména pro fyzickou aktivitu. Nutná bláznivá motivace pravidelně sledovat režim a neotáčet se od cesty k dosažení cíle.

To je důvod, proč doporučujeme denně provést vnitřní dialog sama se sebou, mluvit s nimi o organizovaném den, připomenout si, proč to všechno trvalo na tom, kolik chcete dosáhnout svého cíle a kolik zábavy získat dobré výsledky.

Zúčastněte se sportu každý den

Běh nebo alespoň chůze po dobu nejméně jedné hodiny denně. Pokud se snažíte zhubnout v oblasti boků, změnit svou obvyklou velikost kalhotek na menší, ať si aerobik. Takové třídy jsou v tomto případě nejúčinnější.

Vzhledem k tomu, že aerobní cvičení se vyznačují malým zatížením a velkým počtem opakování, budete potřebovat více kyslíku k spalování tuku.

  • Kromě joggingu a chůze vám z času na čas doporučujeme jet na kole nebo plavat.
  • nejdůležitější věc - vybrat si, co tříd, které si opravdu bude líbit, protože vaše rozhodnutí bude mít také významný dopad na motivaci a sílu vůle.
  • Nezapomínejte na to, že budete denně pít spoustu čisté vody.

Chcete-li dosáhnout viditelných výsledků za pouhý měsíc, doporučujeme Vám najít si každý den cvičení.

Co bych měl jíst, jak zhubnout za 30 dní

1. rozloučit s cukrem

Samozřejmě, že cukr dává pokrmu příjemnou chuť, ale při výběru stravy je nutné nepovažuje jen chuť. Cukr nemá nutriční hodnotu, ale dokonce obsahuje obrovské množství kalorií, které vedou k ukládání tuku v těle.

Kromě toho je těžké odstranit cukr z těla. Má schopnost dlouho zůstat uvnitř a zpomaluje metabolismus.

2. Jeden pokrm - jedna složka

Každá hlavní miska by měla sestávat pouze z jednoho hlavního produktu. Poradí se zelenina nebo vejce pěstovaná v organických podmínkách.

Pokud máte rádi ryby, doporučujeme vybrat druh ryb, který se nachází ve studené vodě. Není vhodné zneužít tepelné úpravy. Pokud nevíte, jak vařit tímto způsobem, použijte naše recepty. Upozorňujeme, že tato metoda vaření je velmi populární, zejména v Japonsku.

3. Červené maso s chudým masem

Červené maso obsahuje hodně tuků a kalorií. To je důvod, proč by tento produkt neměl být používán, pokud chcete získat číslo "přesýpacích hodin".

Doporučujeme, abyste se minimálně po dobu stravování vzdali červeného masa. Pikantní maso (například kuřecí) by nemělo být zneužíváno. Vyměňte drůbeží maso za ryby nebo zeleninu, protože kuře obsahuje více tuků, které vám nedovolí dosáhnout viditelných výsledků za 30 dní.

4. Chuť věci: experiment v kuchyni!

Ačkoli byste měli jíst méně, neznamená to, že vaše pokrmy by měly být bez chuti. Pokud nemáte jídlo, ztratíte motivaci a zanecháte dietu velmi rychle.

Chcete-li jíst, můžete použít takové aplikace jako kokosový olej, skořice a další koření. Takže budete dělat jídla mnohem příjemnější chuť.

5. Dobré a špatné typy tuků

Ne všechny typy tuků způsobují zvýšení hmotnosti. Naopak, jsou užitečné tuky, které pomáhají obrátit postava na skutečný "přesýpací hodiny". Pro špatné tuky jsou:

  • výrobky obsahující GMO (geneticky modifikované organismy)
  • živočišné tuky (zejména ty, které nacházejí v červené maso)

Nasycené tuky jsou dobré druhy tuků na zahradě a polních plodin, stejně jako olivový olej .

6. Jezte malé porce 5krát denně

Je to opravdu velmi důležitý bod: pokud budete jíst méně než 5x denně, bude váš metabolismus zpomalí, protože tělo zapasatymeenergie. Tuk bude zpožděn, pokud se příští jídlo neděje brzy.

Pokud dáváme našemu tělu pravidelnou stravu, začne trávicí proces a tělo nebude odkládat tuku, aniž by přesně vědělo, kdy bude znovu přijímat jídlo.

Obrovské množství práce vás čeká dopředu, ale naše rady budou určitě užitečné pro vás a usnadníte proces snižování hmotnosti.

Jste připraveni napadnout další kilogramy?


7 Běžných chyb během mytí obličeje

7 Běžných chyb během mytí obličeje

ČIštění obličeje je obvykle nejsnazší součástí komplexu ošetření péče o krásu. Proto často vidíte, jak se lidé v tomto procesu chovají. Je třeba si uvědomit, že některé akce mohou být kontraproduktivní a dokonce způsobit problémy pro osobu. Nezapomeňte, že toto místo je jedním z nejcitlivějších a mělo by být zacházeno s opatrností.

(Krása)

Pečujte o své skalp denní

Pečujte o své skalp denní

Zdraví Většina lidí (zejména ženám) chtějí mít spoustu krásné vlasy jako obrázky v časopisech a módních přehlídek. To je důvod, proč tam jsou stovky krémy a léků, které lze zakoupit v obchodech. Ale mnoho z nich nepovažuji za něco důležitého - místo, kde se „rodí“ prameny. V dnešním článku se dozvíte, jak pečovat o pokožku hlavy každý den.

(Krása)