Faktory, které vyvolávají nespavost


Faktory, které vyvolávají nespavost

Zajímavá fakta Pokud jste na problémy se spánkem, první, co vyzváni jakýkoli specialista bude vaše každodenní návyky, které vyvolávají nespavost.

nevyvážená strava, posezení pozdě, jídelní spánek několikrát denně, prodloužené sedění za počítačem a mobilním telefonem může způsobit nespavost.

Je však třeba si uvědomit, že jste nejen vinni ze svých problémů při odpočinku.

Někdy kvůli častému probouzení v noci, kvalita spánku klesá, vstanete ráno s únavou svalovou bolestí a migrénou.

Pokud tato situace trvá dostatečně dlouho, stojí za to navštívit lékaře, aby zjistil příčinu nespavosti.

V tomto článku chceme zdůraznit několik faktorů, které mohou způsobit špatnou nocspánek, který bychom si měli pamatovat. Zvažte je.

1. Věk ovlivňuje kvalitu spánku

S věkem lidé

přirozený pocit ztráty spánku. Spánek se stává citlivější, člověk se probouzí častěji, méně hodin potřebuje k odpočinku.

V průběhu času se tato příležitostná nespavost může stát chronická, pacient bude potřebovat léčbu, která umožní normální spánek a zlepší kvalitu spánku a život obecně.

Příčiny jsou četné: mohou se vyskytnout problémy, jako je

apnoe ve všech nespavosti, Willisova-Ekboma nemoc, změny srdeční frekvence. Správná lékařská péče, racionální výživa, cvičení zlepší kvalitu zbytku. Číst

:

8 nedospannya účinky

2. Ženy spí méně I když to není zcela správné, aby zobecnění, jako je nespavost může nastat, když se neočekává,

American National Sleep Foundation zjistil, že sex může ovlivnitk odpočinku. To je důvod, proč:

Ženy mají schopnost dělat několik věcí současně

  • , během nichž se mozek snaží řešit různé problémy, podléhající určitým odpovědnostem.Kromě toho může být jakákoli porucha
  • spojena s těhotenstvím nebo nástupem menopauzy .Všechny tyto faktory mohou vyvolat nespavost.

Dalším zajímavým aspektem je, že

muži mají také problémy se spánkem, a to chrápání, které probouzí partnery několikrát v noci. Všechny tyto charakteristiky naznačují, že postupně

může poklesnout kvalita ženského spánku.3. Kultura a životní prostředí

Místo našeho bydliště může určit kvalitu blahobytu.

V některých oblastech, například v Japonsku, jsou lidé workaholici, takže společnost

hodnotí méně hodin strávených spánkem. Ve skutečnosti jsou běžnou praxí, že známe pod názvem „inemuri“ nebo se zúčastnit umění a spánek, že praxe zdřímnutí v práci.

Japonci mohou přidělit určitou dobu pro denní spánek, i když pracují, aniž by šli do postele.

To je zbytek těla a mysli na pár minut v

období značného stresu v práci, který je zažívá většina populace země.Na druhou stranu

životní styl závisí na kultuře, do níž patříme.Například ve Španělsku je obvyklá věc pozdní večeře, která je v zemích severní Evropy a ve Spojených státech nepřijatelná.

Všechny tyto faktory

určují schopnost člověka spát.Také si přečtěte:

Pozor! 5 chyb, které způsobují nespavost 4.

Sunlight Mnoho lidí tráví celý den v práci pod umělým osvětlením:

v kanceláři v přední části počítače, továrny nebo jiném prostředí, kde většina práce odehrává uvnitř budovy.V průběhu času, i když si to ani nevšimujeme,

lidský biologický cyklus začne bránit jí, aby šel na sluneční světlo . Pokud přijedete do práce při východu slunce a vrátíte se pozdě večer, kdy bude slunce nastaveno, bude mít nepříznivý vliv na kvalitu spánku.To je něco, co může poškodit vaše zdraví.

5. Sociální tlak

Mnoho lidí může říci, že oni sami jsou zodpovědní za svůj vlastní život, že vše je pod kontrolou.

Existují však určité faktory, které nelze vždy řídit.

práce, například může uložit svůj denní rozvrh a životní prostředí, sociální a hospodářské politiky, kalendář, úkoly ...

Člověk je součástí mechanismu, který necítí zcela zdarma, která určuje hladinu

stres, psychické zatížení ve větším či menším rozsahu.Sociální tlak ovlivňuje lidský život různými způsoby, zejména emocionálně. Proto někdy lidé žijí v určitých obdobích, kdy se setkávají s nespavostí.

Chcete-li překonat tlak a problémy, je důležité

zachovat rovnováhu mezi časem odpočinku a časem, který věnujeme práci. Zajistěte lépe své zdraví a pohodu a vyhýbejte se všem problémům s hlavou, když půjdete spát.

Je špatné spát vedle mobilního telefonu?

Pokud vy, stejně jako miliardy dalších lidí, spíte tím, že umístíte mobilní telefon do postele, může to být zdrojem mnoha problémů pro vaše zdraví.


žIvotního prostředí využití

žIvotního prostředí využití

Metody Ekologické čištění se stává nutností pro zdravé domy. Chemické látky, které obsahuje většina komerčních produktů, které jsou škodlivé pro životní prostředí a zdraví plic a kůže. Zatímco výrobci chtějí, abychom věřili, že nabízejí ty nejlepší možnosti, je známo, že nadměrné užívání těchto léků může vést k negativním důsledkům.

(Zajímavosti)

Pozor! 10 věcí, které byste měli vědět o viru Zika

Pozor! 10 věcí, které byste měli vědět o viru Zika

Zajímavá fakta Světová zdravotnická organizace (WHO) oznámila, důležité varování: podle ověřených údajů, Zika virus, který se přenáší komáři Aedes aegypti, dosáhly alespoň 15 zemí v Severní a Jižní Amerika Nejnebezpečnější je skutečnost, že dnes podle většiny mezinárodních zdravotnických zařízení neexistuje žádná droga, která by se zabývala účinky tohoto viru.

(Zajímavosti)