Emocionální blahobyt: 5 způsobů, jak to narušit


Emocionální blahobyt: 5 způsobů, jak to narušit

Vaše emocionální blahobyt se podobá měkké sklenici , která může prasknout nejmenším dotykem. Nezáleží na tom, co jste proti jiným lidem, jak moc se usmívat nebo jak často říkáte: "Můžu dělat cokoliv" nebo "Samozřejmě, je to v pořádku." Osoba, která se zdá být mimořádně silná, může skutečně skrýt složitý vnitřní svět. Silní lidé se také snadno obtěžují touto silou, protože hluboko uvnitř je tato skleněná deska praskla nebo havarovala.

Naštěstí může být obnovena emoční pohoda. Pokud každý den plníte lásku a soustřeďte se na tento tenký talíř, slunce svítí na vás a tlačí vás na každém kroku.

V dnešním článku vás budeme vyzvat, abyste s vámi podepsali výnosnou emocionální smlouvu. Každá taková smlouva zajišťuje plnění závazků.

Stojí za to, že se na první místo postavíte, posloucháte sebe, nastavujete limity a povzbuzujete vlastní sebeúctu. Je to snadné a vyžaduje pouze svobodu a odvahu.

Je také důležité, abyste dokázali identifikovat bod, ve kterém vaše emoční blahobyt vyprchá. Podrobněji to vysvětlíme níže.

1. Únava, která zasahuje a způsobuje špatnou náladu

Existuje mnoho druhů únavy. Fyzické vyčerpání je spojeno s krátkodobým úsilím nebo může trvat celý den.

Objevte pro sebe: 10 zvyků, které vás nenechají být šťastní

Můžete také zažít duševní únavu. Dlouhé zaměření na cíle nebo pobyt v obtížné situaci vás může vyčerpat.

V tomto případě, pokud jde o emoční zdraví, je zde také nějaká únava, která nemá nic společného s fyzickou aktivitou.

Úzkost je založena na bídě, která se nahromadila ve vašem těle a ignorovala ji.

  • Dříve nebo později absorbuje vaše podvědomí. Pokud dovolíte jiným lidem řídit se bez ochrany svých vlastních potřeb a práv, může vás také vyčerpat.
  • Akumulace zklamání, pocit smutku a neschopnost zvládnout to,
  • nakonec povede k vyčerpání. Není pochyb o tom, že to jsou faktory, které byste měli věnovat pozornost, pokud jde o vaše emocionální zdraví.

2. Mluv "ano", když chceš křičet "ne"

Každý to dělá. Lidé se přizpůsobují vůli druhých, aby se s nimi cítili spojeni.

Pokud tak učiníte, čas od času k dosažení sociální rovnováhy, bude mít extrémní důsledky.

  • Problém nastává, když toto chování se stává normou, do okamžiku, kdy začnete vést život, který je zcela opak toho, co chcete. sebeutvrzení neznamená, že děláte sobecký nebo arogantní. Váš emocionální zdraví je třeba říci „ano“ beze strachu „ne“ bez viny. 3.
  • citové pouto, které neporušují

Ve svém životě jsou chvíle, kdy se zdá, že jste spokojeni a úspěšný ve všem, co děláte, ale stále cítí prázdnotu.

Jaká nejste emočně pustit z minulosti, nemůže dát při pohybu vpřed.

Nevyřešené problémy s rodinou a neschopnost pustit minulých vztahů, a to i přesto, že jsou u konce, tam jsou odkazy, které způsobují velkou bolest.

  • K pečovat o své psychickou pohodu, je třeba ukončit tyto etapy života. K dosažení tohoto cíle, musíte se nejprve naučit odpouštět.
  • Odpuštění není snadné, ale je to důležité. Nezapomeňte, že hromadění nenávisti, hněvu a smutku vás spojuje pouze s minulostí.

Stanete se vězněm vzpomínek. 4. žít v realitě, která nedělá radost

Možná ho v práci, kde si necení sebe nebo nemůže být realizován. Mohlo by to být i se svými přáteli, rodinou nebo partnery.

Každý den pokusu přesvědčit, že nemusíte cítit tak. Po tom všem, „nikdo bolí“ a „všichni ti respekt.“ Nicméně, nejste spokojeni, jako byste nechtěli přijít o ten pocit.

  • Pokud je to, co cítíte, zastavit a zhodnotit situaci.
  • nemůžete pokročit, pokud se necítí dobře. 5. Vaše emocionální pohodu trpí, když - nejhorším nepřítelem

emocionální blahobyt závisí nejen na tom, co lidé kolem vás.

Někdy může způsobit sami sebe poškodit: nemusíte vážit sám sebe neustále porovnávání se s ostatními.

  • odložit své sny, říká:
  • „Nemohu“ ,„nevím“ nebo„příliš pozdě.“ bolest, kterou cítíte, když vidíte problém, kdy by měl být řešením, když vidíte
  • konec světa místo začátku. útočíte vlastní emocionální zdraví při skladování toxických vztahy namísto mít odvahu rozloučit.
  • Stanete váš nejhorší nepřítel, pokud nechcete milovat sami sebe, jak si zaslouží, a když se zaměřit pouze na jejich chyby a nedostatky a není jejich schopností.
  • Doporučená literatura: Kde mohu najít štěstí? Ve skutečnosti, ne ve snu

Vzpomeňte si, co jsme si řekli původně:

znamení pozitivní emocionální dohodě, přičemž každý den svou práci - postarat se o své vlastní sebeúcty a budovat své vlastní štěstí. by měla začít ještě dnes!

Negativní emoce mají své „profíci“

jsme učili od dětství, že negativní emoce přinést jen bolest, zklamání, úzkost, strach, stres, a v důsledku toho celá řada dalších špatných pocitů.


Tento povediku nikdy tolerovat ve vztahu Sex a vztahy

Tento povediku nikdy tolerovat ve vztahu Sex a vztahy

Když jsme se rozhodli začít chodit s někým, snažíme prožívat pozitivní emoce a štěstí, a ne trpět vztahy. sympatie a pocity na jinou osobu, inspiruje nás na sobě pracovat a nakonec dávat smysl pro harmonii. Ale my víme, že dříve nebo později muset čelit obtížné situace, které, i když někdy posílení komunikace může také pomoci zjistit, zda opravdu chceme pokračovat ve vztahu.

(Sex a vztahy)

Jak reagovat na zradu?

Jak reagovat na zradu?

Když je zrada poprvé, ztratí se věrnost vztahů. Naše důvěra v partnera je rozdělena a mnoho hodnot je rozděleno na zem. Ale jak by měla reagovat na zradu? Která cesta je nejlepší? Vliv zrady Zrada se často stává, když to nejméně očekáváte. Zpráva pro partnera mobilního telefonu. E-mail. Foto nebo nevyhnutelný tip, že osoba, kterou milujete, vás zradí.

(Sex a vztahy)