Emocionální výhody jógy


Emocionální výhody jógy

Pravděpodobně jste již slyšeli o některých výhodách, které tato věk-stará praxe má pro tělo. To platí zejména o účincích na svaly, klouby a srdce. Nicméně o jejích psychologických výhodách moc nevíme.

Proto v tomto článku vám řekneme o emocionální výhody jógy.

Jóga a vaše emoce

Hlavní výhody jógy lze shrnout ve třech skupinách: tělo, duše a duch.

Bezpochyby, tento věk umění zlepšuje kvalitu života. Zahrnuje různé pózy, mantry, dýchací cvičení a meditaci.

Pro mnoho, jóga je způsob života. To je způsob, jak najít harmonii a vnitřní klid.

Zahrnuje pohled na vnitřní já, odděluje se od všeho, co vás obklopuje, a hledá osobní význam.

Je to proto, že spojuje dýchání s pohybem. Bezpochyby, tato praxe vás změní k lepšímu.

Jóga je používána jako preventivní, léčebná a rehabilitační praxe, protože má schopnost stimulovat různé tělesné funkce. Mezi nimi je průtok krve, okysličování buněk a transport energie.

Bezpochyby všechny tyto přínosy souvisejí se zlepšením duševního a emočního zdraví. Jóga je užitečná nejen pro vaše tělo, ale i pro vaši duši.

Výhody emoční jógy

Pokud hledáte aktivitu, která vám poskytne mnoho psychologických přínosů, zkuste jógu. Zde jsou hlavní emocionální výhody této krásné praxe:

1. Poskytuje mír a vyrovnanost

Život ve městech dnes mění lidi na nervózní, neklidné a otravné bytosti.

Když děláte jógu, dýchání vám pomůže uvolnit se. Uklidníte se a získejte příležitost podívat se na věci z jiného úhlu.

Vylepšujete své pocity. Kromě toho vidíte, co vás obklopuje. Pak se budete cítit klidněji kolem světa a životního prostředí.

Správně dýchání, vy se zbavíte pocitů hněvu, stresu a úzkosti. Nakonec zmírňuje všechny tyto pocity, které vám způsobují, že se cítíte špatně. Toto jsou pocity, které vám neumožňují žít v harmonii. 2. Redukuje stres

Slovo "stres", které každý dobře zná, vzniklo z našeho intenzivního rytmu života.

Rychle se pohybujeme. Pohybujeme sem a tam s pochmurným výrazem na obličeji. Tvrdíme s lidmi, o kterých ani nevíme. Neustále slyšíme hluk ...

A pak jdete do tříd jógy. Zdá se, že se svět zcela mění.

Cvičením této věkové metody,

snížíte hladinu kortizolu. Jedná se o hormon, který se týká stresu. Potřebujete regulovat energii ve stresových situacích. Nakonec, když máte vysoký stres, je

špatné pro zdraví. 3. Zvyšuje sebevědomí

Existuje jen málo lidí, kteří mohou říct ‚věřím v sebe‚nebo‘Věřím ve své schopnosti." Prostřednictvím jógy

můžete zlepšit své sebevědomí a poznat sebe sama, ne kritizovat. také můžete zbavit negativních myšlenek, které vás omezují a naplnit si hlavu s pozitivními myšlenkami, které vám umožní vyvíjet. Bezpochyby je to fantastický nástroj pro lepší přehlednost. Jóga také zvyšuje vaši vitalitu. Jóga dokonce posiluje víru v vlastní schopnosti a pomáhá při rozhodování. 4.

Zlepšuje kvalitu spánku Melatonin - hormon, který je zodpovědný za pravidelné cykly spánku a neurotransmiterů, jako je serotonin reguluje náladu a chuť k jídlu.

Oba se vyrovnají, když děláte jógu.

V důsledku toho můžete každou noc spát lépe. Pokud máte nespavost, noční můry nebo příliš těžké pro vás spát, není nic lepšího, než relaci jógy.

V noci spíte jako anděl. Ráno se cítíte zcela aktuální.

5. zvyšuje duševní schopnosti

Tato východní praxe zlepší rozhodování a jasné myšlení. Kromě toho zlepšuje koncentraci

majetek prostřednictvím držení těla a dýchání. Tato schopnost může být přeložena do jakékoliv aktuální situace v práci, při školení apod. To vám pomůže vyhnout se rozptýlení a zlepšit paměť. 6. Zlepšuje náladu

každodenní problémy, poukázky, dopravu, přesčasy ... Je to změní způsob, jakým vidíte svět.

Moderní nelítostný život tě změní v nešťastnou a nepříjemnou osobu. Nicméně, když cvičíte jógu, zvyšujete hladinu serotoninu. Pomáhá předcházet depresi, úzkosti a hněvu. Vypadá to jako jiné cvičení.

7. Zlepšuje vztahy s ostatními

užitečné pro vstup do rovnováhy své mysli a těla. Takže můžete dobře komunikovat s ostatními lidmi, zjistit, co chcete a být šťastní.

Na druhou stranu, pokud nechcete si to neodpustím, hledá pro všechny své chyby a porovnat se s ostatními, jediná věc, kterou získáte - je to smutek a frustrace.

jóga může pomoci lidem:

  • přestat přestat pít alkohol
  • zastavit jíst hodně k dosažení svých cílů
  • vypadat dobře v životě
  • být jisti
  • 8. Pomáhá předcházet neurodegenerativní onemocnění

jógu s meditací zvětšuje velikost struktur známé jako telomery. Když jsou malé, způsobují předčasné stárnutí, určité nemoci a předčasnou smrt.

15 minut denně můžete tyto struktury zvětšit. V důsledku toho můžete předejít degenerativním onemocněním, jako je Alzheimerova choroba.


10 Důvodů, proč používat květák

10 Důvodů, proč používat květák

A máte rád květák? Nebo možná jste jedním z těch lidí, kteří nemohou vystát svou specifickou chuť? Máte-li rádi květák, doporučujeme, abyste dávat pozor na několik faktů o této zeleniny z brukvovité rodiny. Za prvé, květák obsahuje vitamíny B (B1, B2, B3, B6 a kyselina listová) a vitamíny C, K a E. Zadruhé, květák je bohaté na obsah minerálů pro lidské tělo, včetně které lze odlišit od vápníku, hořčíku, fosforu, draslíku a manganu.

(Užitečné návyky)

5 Jednoduchých způsobů, jak snížit zadržování vody

5 Jednoduchých způsobů, jak snížit zadržování vody

Užitečné návyky zadržování tekutin v těle, nazývané také stagnace vody je významná problém pro ty, kteří chtějí zůstat ve formě. Zpomaluje spalování tuků a přidává další centimetry. Když se retence tekutin zvyšuje, příznaky se stávají vážnějšími. Dokonce může negativně ovlivnit odpočinek a relaxaci. Například se díváte na film, ležící na gauči, odkud se nikde neobjeví křeče nebo brnění.

(Užitečné návyky)