Emocionální výhody jógy


Emocionální výhody jógy

Pravděpodobně jste již slyšeli o některých výhodách, které tato věk-stará praxe má pro tělo. To platí zejména o účincích na svaly, klouby a srdce. Nicméně o jejích psychologických výhodách moc nevíme.

Proto v tomto článku vám řekneme o emocionální výhody jógy.

Jóga a vaše emoce

Hlavní výhody jógy lze shrnout ve třech skupinách: tělo, duše a duch.

Bezpochyby, tento věk umění zlepšuje kvalitu života. Zahrnuje různé pózy, mantry, dýchací cvičení a meditaci.

Pro mnoho, jóga je způsob života. To je způsob, jak najít harmonii a vnitřní klid.

Zahrnuje pohled na vnitřní já, odděluje se od všeho, co vás obklopuje, a hledá osobní význam.

Je to proto, že spojuje dýchání s pohybem. Bezpochyby, tato praxe vás změní k lepšímu.

Jóga je používána jako preventivní, léčebná a rehabilitační praxe, protože má schopnost stimulovat různé tělesné funkce. Mezi nimi je průtok krve, okysličování buněk a transport energie.

Bezpochyby všechny tyto přínosy souvisejí se zlepšením duševního a emočního zdraví. Jóga je užitečná nejen pro vaše tělo, ale i pro vaši duši.

Výhody emoční jógy

Pokud hledáte aktivitu, která vám poskytne mnoho psychologických přínosů, zkuste jógu. Zde jsou hlavní emocionální výhody této krásné praxe:

1. Poskytuje mír a vyrovnanost

Život ve městech dnes mění lidi na nervózní, neklidné a otravné bytosti.

Když děláte jógu, dýchání vám pomůže uvolnit se. Uklidníte se a získejte příležitost podívat se na věci z jiného úhlu.

Vylepšujete své pocity. Kromě toho vidíte, co vás obklopuje. Pak se budete cítit klidněji kolem světa a životního prostředí.

Správně dýchání, vy se zbavíte pocitů hněvu, stresu a úzkosti. Nakonec zmírňuje všechny tyto pocity, které vám způsobují, že se cítíte špatně. Toto jsou pocity, které vám neumožňují žít v harmonii. 2. Redukuje stres

Slovo "stres", které každý dobře zná, vzniklo z našeho intenzivního rytmu života.

Rychle se pohybujeme. Pohybujeme sem a tam s pochmurným výrazem na obličeji. Tvrdíme s lidmi, o kterých ani nevíme. Neustále slyšíme hluk ...

A pak jdete do tříd jógy. Zdá se, že se svět zcela mění.

Cvičením této věkové metody,

snížíte hladinu kortizolu. Jedná se o hormon, který se týká stresu. Potřebujete regulovat energii ve stresových situacích. Nakonec, když máte vysoký stres, je

špatné pro zdraví. 3. Zvyšuje sebevědomí

Existuje jen málo lidí, kteří mohou říct ‚věřím v sebe‚nebo‘Věřím ve své schopnosti." Prostřednictvím jógy

můžete zlepšit své sebevědomí a poznat sebe sama, ne kritizovat. také můžete zbavit negativních myšlenek, které vás omezují a naplnit si hlavu s pozitivními myšlenkami, které vám umožní vyvíjet. Bezpochyby je to fantastický nástroj pro lepší přehlednost. Jóga také zvyšuje vaši vitalitu. Jóga dokonce posiluje víru v vlastní schopnosti a pomáhá při rozhodování. 4.

Zlepšuje kvalitu spánku Melatonin - hormon, který je zodpovědný za pravidelné cykly spánku a neurotransmiterů, jako je serotonin reguluje náladu a chuť k jídlu.

Oba se vyrovnají, když děláte jógu.

V důsledku toho můžete každou noc spát lépe. Pokud máte nespavost, noční můry nebo příliš těžké pro vás spát, není nic lepšího, než relaci jógy.

V noci spíte jako anděl. Ráno se cítíte zcela aktuální.

5. zvyšuje duševní schopnosti

Tato východní praxe zlepší rozhodování a jasné myšlení. Kromě toho zlepšuje koncentraci

majetek prostřednictvím držení těla a dýchání. Tato schopnost může být přeložena do jakékoliv aktuální situace v práci, při školení apod. To vám pomůže vyhnout se rozptýlení a zlepšit paměť. 6. Zlepšuje náladu

každodenní problémy, poukázky, dopravu, přesčasy ... Je to změní způsob, jakým vidíte svět.

Moderní nelítostný život tě změní v nešťastnou a nepříjemnou osobu. Nicméně, když cvičíte jógu, zvyšujete hladinu serotoninu. Pomáhá předcházet depresi, úzkosti a hněvu. Vypadá to jako jiné cvičení.

7. Zlepšuje vztahy s ostatními

užitečné pro vstup do rovnováhy své mysli a těla. Takže můžete dobře komunikovat s ostatními lidmi, zjistit, co chcete a být šťastní.

Na druhou stranu, pokud nechcete si to neodpustím, hledá pro všechny své chyby a porovnat se s ostatními, jediná věc, kterou získáte - je to smutek a frustrace.

jóga může pomoci lidem:

  • přestat přestat pít alkohol
  • zastavit jíst hodně k dosažení svých cílů
  • vypadat dobře v životě
  • být jisti
  • 8. Pomáhá předcházet neurodegenerativní onemocnění

jógu s meditací zvětšuje velikost struktur známé jako telomery. Když jsou malé, způsobují předčasné stárnutí, určité nemoci a předčasnou smrt.

15 minut denně můžete tyto struktury zvětšit. V důsledku toho můžete předejít degenerativním onemocněním, jako je Alzheimerova choroba.


Užitečné návyky pro rychlé vytáčení sval

Užitečné návyky pro rychlé vytáčení sval

Nastavte užitečné návyky svalu je jedním z hlavních cílů těch, kteří chtějí silnou a tónovaný tělo. Svalová hmotnost přímo závisí na objemu tkání ve svalech vnitřních orgánů . Jinými slovy, jedná se o množství svalů bez ohledu na tuky, čímž se člověk stává silnějším a trvanlivým. Získání svalové hmoty však není tak snadné, protože je pro to nutné, aby se pravidelně vyvíjelo velké úsilí.

(Užitečné návyky)

ÚžAsné vlastnosti květák, které jste nebyli vědomi ani

ÚžAsné vlastnosti květák, které jste nebyli vědomi ani

Užitečné návyky Květák je jedním z nejužitečnějších zeleniny patřící do rodiny brukvovité ještě užitečnější pro brokolice. Květák se skládá z 85% vody a obsahuje malé množství sacharidů, bílkovin a tuků a je bohatý důležité vitaminy, minerály, antioxidanty a přírodní fitohimikaliyamy. V našem článku vám řekneme o výhodách karfiolu a jeho úžasných vlastnostech, takže si přečtěte!

(Užitečné návyky)