Nepříjemné chrápání nebezpečné hygienické návyky


Nepříjemné chrápání nebezpečné hygienické návyky

Užitečné jsme obvykle mluví o chrápání mužů, ale věděli jste, že spánková apnoe je také velmi časté u žen? To se stává velmi často a je docela nebezpečné. Nezapomeňte na tuto skutečnost.

Existuje mnoho žen, které nejsou štěstí, a kdo se bojí rušit partnera, který chrápe, a zároveň si uvědomit, že chrápání vždy vede k nedostatku odpočinku, podrážděnost a bolesti hlavyráno. Co můžeme udělat, jak se zbavit otravné chrápání a souvisejícíchutrpení?

Chrápání v našem každodenním životě

nejméně 20% všech lidí hroplyat noc.Jak víte, někdy způsobuje hádky mezi partnery, zejména pokud jeden z nich odmítá uznat, že on nebo ona chrápe nebo nepřikládá velký význam tohoto problému, který je opravdu velmi nepříjemné.

člověk, který každý večer hlasitě chrápal probudit unavené často cítí bolesti hlavy, fyzické nepohodlí, podrážděnost, stres, vysoký krevní tlak ... Všechny tyto příznaky postupně mohou způsobit mnohem vážnější onemocnění, ne-li přijmout vhodná opatření a především, pokud odmítáme uznat, že chrápání je abnormální jev, ne jen něco, co „každý dělá každý večer.“

Víte, co způsobuje dráždivé chrápání? Chrápání je znamením, že se v našem těle něco stane. Při chrápání ztrácíme nadměrnou energii, která přímo ovlivňuje náš každodenní život. Ve skutečnosti mnozí lékaři nazývají „vnitřní horečka“, která je považována za ukazatel zdraví.

Chrápání způsobuje zúžení dýchacích cest v plicích

  • , což má za následek méně kyslíku vstupuje a je něco jako hypoxie. Vzhledem k nedostatku vzduchu vibrací dochází, který produkuje nepříjemný zvuk. Pokud v určitém okamžiku nedostatek vzduchu vstupujícího do plic, které ve skutečnosti se stane, když přestat dýchat na krátkou dobu, to vede k takzvaný „spánkové apnoe.“ Zpravidla příčinou chrápáníje spánková apnoe.
  • však může být také v důsledku přítomnosti polypů, nosního septa anatomii nebo patra nebo dokonce alergie. Pokud je chrápání trvalé, musíte vyhledat lékaře, abyste získali vhodnou diagnózu. Apnoe ve snu není něco triviálního. Nezapomeňte, že světlo
  • zastavení přijímání kyslíku a mozek má velet dýchacích svalů vyvinout další úsilí dostat vzduch, a to bylo vytaženo hlasité a náhlé zvuky.Koneckonců spánková apnoe se může stát chronická a může vést k hypertenzi, srdečnímu selhání, cukrovce typu 2 a dokonce může být příčinou mrtvice. Nikdy nezapomínejte, že tělo, mozek a srdce přestávají užívat kyslík několik sekund. To je velmi vážné. Tipy pro snížení chrápání v noci
  • Za prvé, mějte na paměti:

chrápání je znamením, že je něco s tělem špatné.

Chrápání každé noci po usnutí není stejné jako v průběhu týdne kvůli nachlazení nebo alergii nebo během nevolnosti uprostřed dne. Poraďte se s lékařem, pokud se vy nebo váš partner dlouho otřese. Pokud vám byla diagnostikována spánková apnoe, je důležité dodržovat všechny předepsané tipy.

Takže pokud chrápání je nevýznamné a sporadické, musíte v praxi použít několik základních tipů. Mějte na paměti: Vždy sledovat

váhu

  • , zejména proto, že obezita vždy způsobuje chrápání v noci. Pokuddým
  • , okamžitě hodit. Obstrukce dýchacího traktu může být způsobena účinky tabáku, jako je kašel a špatné zdraví. Zkuste vždy spát na boku. Za to můžete dáttenisový míč za
  • . Takže kdykoli se otočíte zády, ucítíte nepříjemný výkyv a vrátíte se zpět.držte se plánupříjmu potravy a spánku; to je užitečné pro tělo.
  • Probuďte vlhkost po celý den. Pijte spousty vody a používejte pravidelný fyziologický roztok, pokud potřebujete opláchnout nos. Sliznice nosu nebude suchá a nebudete chrápat.
  • Pravidelně měňte polštář. Někdy může akumulace roztočů způsobit alergie nebo sušení dýchacích cest. To je třeba mít na paměti.


5 Tibetských cvičení pro všechny svalové cvičení návyků

5 Tibetských cvičení pro všechny svalové cvičení návyků

Užitečné tréninkové všechny svaly není vždy snadný úkol, zvláště pokud se snažíme, aby to za pouhých 10 minut. Věnujte pozornost těmto tibetským cvičením, které vám pomohou. Nepochybně si všimnete rozdílu, jakmile tyto cviky vyzkoušíte. Cvičení 1 Chcete-li první výkon této činnosti všechny svaly stačí sladit postoj.

(Užitečné návyky)

Domácí a přírodní prostředky pro praní prádla

Domácí a přírodní prostředky pro praní prádla

Užitečné návyky Přemýšleli jste někdy, kolik peněz budete trávit na nákup vybavení domácnosti, čisticí prostředky a čisticí prostředky? Obvykle je jen jeden způsob, nemůže dělat, ujistěte se, že koupit bělení, mytí barevné a bílé věci, prostředky pro poskytnutí oblečení a dát příjemnou chuť k věcem měkkosti.

(Užitečné návyky)