Vyšetřování odhalilo, když nejlepší pít první šálek kávy


Vyšetřování odhalilo, když nejlepší pít první šálek kávy

Zajímavá fakta I když mnozí z nás jsou zvyklí pít kávu ihned poté, co dostal z postele, ve skutečnosti mnohem lepší počkat, dokud se hladina kortizolu klesat.

Pravděpodobně snížíte poruchu spánku a získáte dobrý náboj energie a pozitivity.

Možná to není nejlepší zvyk, o čemž svědčí nová studie.

vědci, kteří jsou vždy připraveni odpovědět na naše jednoduché otázky, zjistil, že První dávka kávy nemusí být tou nejlepší volbou v dopoledních hodinách.

Podívejte se na detaily.

Je to trochu zpoždění první šálek kávy

Víme, že vůně ranní kávy. Vystoupíme z postele, otevřete okno a podívejte se na východ slunce. Pracovní den nás čeká a první věc, která nám pomůže začít, je dávka kofeinu.

Jste pravděpodobně trochu skeptický z nutnosti čekat několik hodin.

Existují opravdu dobré důvody, proč by měla čekat nejméně dvě hodiny po probuzení.

1. Kortizol a kávová hladina

Stephen Miller je neuropsycholog a chronofarmaceutický specialista. Je to věda, která analyzuje interakci mezi různými biologickými rytmy lidského těla a drogami.

Po zveřejnění nějakého vědeckého výzkumu v blogu „NeuroscienceDC“vysvětlil, že šálek kávy hned po výtahu - nejsou tak účinné, jak si myslíte.

Důvod spočívá v cirkadiánních rytmech a kortizolu.

Naše cirkadiánní rytmy, které řídí spánkové návyky a regulují hladiny kortizolu, tzv. "Stresových hormonů", jsou zodpovědné za naši bdělost.

Když se probudíme a vstáváme, kortizol začne pracovat samostatně.

Ve skutečnosti, jak je vysvětleno Různé studie cirkadiánních rytmů, kortizol je nejaktivnější mezi 8 a 9 hodin.

2. Káva a bolest hlavy

Pití kávy v tuto denní dobu znamená užívání stimulantu, když dosáhnete úrovně řádné ostražitosti přirozeně.

Jak vysvětluje doktor Miller, věda jasně a rozhodně říká: není nutné užívat léky, když vaše tělo nepotřebuje.

spotřeba Káva, když jsou hladiny kortizolu mírně zvýšené, vysvětluje, proč někteří lidé hlava. Jsou ohromeni a jejich organismy někdy reagují na předpokládaný opak: se cítí více nervózní a ještě unaveni.

Je ovšem zřejmé, že u různých lidí reaguje tělo různými způsoby. Ačkoli šálek kávy, obzvláště ráno, pracuje pro některé lidi, pokud budete čekat trochu déle, přínos bude větší.

Kdy je nejlepší pít kávu? Mezi 9:30 a 11:30

Samozřejmě, že nejlepší čas na kávu, závisí na tom, kdy se dostanete nahoru. Nejdůležitější je počkat 1,5-2 hodiny po probuzení.

je, když hladiny kortizolu v krvi je trochu málo a dostanete perfektní dávku kofeinu.

Jedním z hlavních principů farmakologie: užívejte léky vždy, když je to nutné. Spotřeba kávy, kdy je vaše nejvyšší hladina kortizolu nejvyšší, způsobí, že budete více náchylní k rozvoji tolerance k ní.

Jinými slovy, nebudete cítit vliv kávy.

To znamená, že po chvíli budete potřebovat další šálek kávy. Zdá se, že to nestačí.

V uvedeném článku Dr. Miller říká, že je nejlepší pít kávu dvakrát denně: mezi 9:30 a 11:30 a mezi 1:30 a 5:00.

Možná to stojí za to vyzkoušet. Nakonec máme širokou škálu časů, abychom si užívali denní dávku kávy.

Lidé s bolestmi hlavy doporučujeme vstát, jíst dobrou snídani, čerstvý džus, pití, jíst potraviny bohaté na bílkoviny a vlákniny, a pak čekat až dvě hodiny před dávkou kofeinu.

Můžete si náhle všimnout, že jste mnohem více bdělí, produktivní, energičtí a připraveni začít den.

Jste připraveni vyzkoušet?


Co vám říká postavení, ve kterém spíte

Co vám říká postavení, ve kterém spíte

Pozice, ve které spíte, může hodně vyprávět o vaší osobnosti, návycích a dokonce io problémech. Existuje mnoho různých stylů spánku . Zjistěte, co každý z nich znamená v dalším článku. Pozice spánku: Co znamenají? Můžete se dozvědět hodně o osobnosti člověka tím, že analyzuje, jak spí. Musíte se jen dívat, jestli máte tuto příležitost, nebo pokud chcete vědět o sobě - ​​měli byste se ptát ostatních.

(Zajímavosti)

85% Dámská hygiena obsahující glyfosát

85% Dámská hygiena obsahující glyfosát

Zábavná fakta po celá desetiletí, mnoho společností po celém světě produkují ženské hygienické výrobky, včetně tampony, hygienické vložky, kondicionéry a mýdla pro intimní použití. Všechny tyto nástroje poskytují komfort a bezpečnost v kritických dnech, ale některé z nich nejsou pro vás výhodné. Ve skutečnosti mohou dokonce obsahovat látky škodlivé pro zdraví.

(Zajímavosti)