10 Jednoduché techniky ke zlepšení paměti


10 Jednoduché techniky ke zlepšení paměti

zdraví zapomenout na různé maličkosti? Často obtížné soustředit se, nebo si myslíte, že ostatní lidé mají lepší paměť než vy? Nebojte se. třeba vzít v úvahu, že někdy stres a emoce mohou ovlivnit inteligenci. Dokonce i špatná strava někdy způsobí takové problémy.

Myslete na své mozek jako sval. Sval, který můžete uplatnit a rozvíjet ji. Vždy existuje způsob, jak zlepšit svou paměť a pak budeme přesně ukáže, jak na to. Takže čtěte dál!

1. Správná strava pro zlepšení paměti

správná strava je důležitá pro dobrou paměť, takže je dobré přidat do své potraviny jsou ovoce, zelenina a další významné produkty:

  • Banana Apples ořechy
  • lososa a pstruha pivovarské kvasnice
  • Brokolice Špenát Semena lnu
  • pšeničných klíčků Česnek cibule
  • Chřest oves Čočka
  • Pepper Citrus

2. Snažte se provádět rutinní práce

rutinní práci - nebezpečný nepřítel vaší RAM. Máte-li dělat to samé každý den, proveďte stejný postup týden po týdnu, mozek přestane přijímat podněty a motivace. Tato jednotvárnost a jednotnost vede k tomu, že zpracování informací se zpomalí a učit se nové skutečnosti a informace se stává obtížnější.

Jaké je řešení? Pokusit se něco nového každý den. Samozřejmě, že my všichni máme určitou zodpovědnost a musíme provádět rutinní úkoly. Ale každý den by měl dát pauzu alespoň dvě hodiny.

3. Malé denní mentální cvičení

pokusit se vyvinout hrypaměti. Počítat po schodech v kanceláři, ve škole, tělocvičně. Když vidíte poznávací značku, zkuste si to pamatovat a pamatovat dvě hodiny. Pamatovat telefonní čísla svých přátel a příbuzných. Prozkoumejte básničku nebo písničku a zkuste si vzpomenout na další den.

4. Zaměřte se na to, co děláte

Někdy děláme vše zcela automaticky. Probudit, kartáče vaše vlasy, nasnídat a jít na podnikání. Kam umístit svůj telefon? klíče od auta? To je normální. Právě teď je třeba se zaměřit na to, co děláte, buďte si vědomi toho tady a teď a uvidíte, jak málo pamětizačíná zlepšovat.

5. Chcete-li mít na paměti něco, vizualizovat

Představte si, že chcete, aby si vzpomenout, kde klíče měli najít snadno v případě potřeby. Jak to udělat? Posuňte se do hlavy, když je položíte na stůl u dveří. Nebo například, že chcete vzpomenout na narozeniny své kolegy, pak si představit, že tento kus kalendářní datum.

Nejúčinnější paměťstimulují obrázky.

6. Vytvořit sdružení

Je to velmi jednoduché, ve skutečnosti skoro jako hra. Výhodně funguje paměť díky sdružování. Pokud chcete příklad? Samozřejmě, máte k tomu dojde, cítíte vůni a jednou hlavou zrynaye vzpomínka na určitou dobu ve svém životě, nebo slyšet píseň a okamžitě mají pamatoval slovo, pocit nebo obrázek.

Pokud například chcete mít na paměti, datum a čas jejich další schůzku s lékařem, aby sami tuto asociaci: Den 10 na 9 (můžete myslet na 10 prstů na rukou a stáří vašeho synovce). 7. organizovat informace

paměti pracovat mnohem lepší, pokud si uspořádat informace, které chcete mít na paměti. To je situace: jste šli do supermarketu a zapomněli jste na seznam produktů. To se stalo všem. Jak může být toto odpuštěno? Za prvé, představte vaše kuchyňské linky a každý jí rychle vyvolat Produkty, které by chybí: mléčné výrobky, ovoce, luštěniny, čisticí prostředky, chemické výrobky pro domácnost ...

8. Nastavte stres a negativní emoce

Pravděpodobně již zvyklí vždy slyšet jiní: "Jaká špatná paměť je ve vás!" Nebo ještě horší - řekněte si to. Víte, co může skončit? Můžete vytvořit auru kolem toho, převzít odpovědnost za jeho špatné paměti a zapomínání je oprávněná.

Od této chvíle vzít na vědomí následující: paměti

  • je jako sval, který může být vyvinut přes „mentální cvičení“.
  • zkušenosti a stres - nejhorší nepřátelé paměti.
  • ke zlepšení paměti by měly motivovat sami vědomi pobídek a to, co jste vždycky dělat, ale bez nadměrného tlaku.

9. stimulovat mozek

čtení knih, časopisů, novin, kdo vést si deník, nebo dokonce naučit nový jazyk. Denní mozkové cvičení pomohou zlepšit jádrové procesy, jako je například paměť. Také to bude váš život aktivnější a co je důležitější - zpomaluje proces stárnutí a případné degenerativní onemocnění.

10. Užijte si čerstvého vzduchu a odstranění pnutí

Každý den budete muset strávit hodinový odpočinek na ulici:chodit, jezdit na kole nebo pěšky svého mazlíčka. Čerstvý vzduch očistit svou mysl a zbavit stresu, protože váš mozek dostane velkou motivaci v podobě vůní, pocitů, zvuků ... To vše dokáže uvolnit a dát nekonečnou zásobu endorfinů, které jsou velmi pozitivní účinek na tělo. Neexistuje nic lepšího než chvíle klidu, aby se uspořádaly vzpomínky a drobnosti, ke kterým došlo během dne.

zkusíte?


7 Důvodů, proč používat sódu na kůži a vlasy

7 Důvodů, proč používat sódu na kůži a vlasy

Tisíce léků a technologií jsou vymyšleny, aby zachovaly krásu pokožky a vlasů. Oni jsou plní živinami, které poskytují zdravý vzhled a podporují vás v dobré kondici. Nicméně, takové výrobky si nemohou dovolit každý a v některých případech dokonce způsobují opačný účinek, zejména alergické reakce. Dobrou zprávou je, že tam jsou přírodní a nenákladné alternativy, jako jsou soda potraviny, které vám pomohou udržet si dobrý vzhled a vynikající pokožku a vlasy.

(Krása)

Jak čistit pleť nečistot do jednoho měsíce

Jak čistit pleť nečistot do jednoho měsíce

Zdravotnictví očistit pokožku před znečištěním tak, aby vaše pleť vypadat hladké a zářící krásu a zdraví, měli byste udělat kompletní vyčištění vašeho těla, a to jak uvnitř, tak venku V tomto článku vám vysvětlíme, jak lze v jednom měsíci provést hluboké čištění pleti. A to vám pomůže s přirozenou léčbou a správnou péčí.

(Krása)