Zjistěte, co váš typ žaludku mluví o vás


Zjistěte, co váš typ žaludku mluví o vás

Nikdo nemůže popřít, že existují různé druhy žaludků. Existují nádory, které se tvoří v důsledku nadměrného příjmu tučných potravin, žaludků, které se objevují kvůli otokům nebo zadržování vody, stejně jako žaludky, které se objevují po porodu.

Pro každou potřebují zvláštní přístup, aby je udrželi ve tvaru. V tomto článku vám řekneme více o tomto problému.

Jaký je váš žaludek o vás?

Mnoho žen sní o tom, že má plochý žaludek. Někteří sedí na přísné stravě, zatímco jiní jdou do tělocvičny, aby pracovali na dosažení tohoto cíle.

Nicméně, tam jsou některé ženy, které nemohou dosáhnout požadovaného cíle. Proč? Vzhledem k tomu, že nevytvářejí konkrétní přístup ke ztrátě tuku v žaludku, v závislosti na typu. Jakmile zjistíte tvar, který se nejvíce podobá žaludku, budete schopni přijmout ten správný postup, který vám přinese ty nejlepší výsledky.

Hmotnostní ztráta znamená nejen to, že se stane tisíce zákrutů za den a hlad.

Existují další efektivní a méně náročné metody, které můžete vyzkoušet. Různé typy břicha: 1. oteklé břicho

Hlavním rysem tohoto typu žaludku je to, že je zploštění ráno než odpoledne.

Otoky se zvyšují s časem

kvůli přetížením plynu nebo žaludečnímu rozrušení.Tento typ žaludku může být

u žen s nadváhou a u tenkých žen. Je spojena s potravinovou intolerancí, alergií nebo "bederní", která se objevují, když něco chybí ve stravě. To znamená, že pokud váš žaludek je zvyklý vždy konzumovat stejné produkty (například do týdne jíte stejnou věc několikrát), budete mít těžké pochopit, pokud máte nesnášenlivost. Nejběžnější jsou intolerance na laktózu, kvasnice, alkohol, pšenici nebo lepek. Chcete-li zkontrolovat, zda máte některou z těchto nesnášenlivostí, můžete přestat mít některé z těchto skupin potravin, abyste zjistili, co způsobuje edém.

Poté, co zjistíte, které produkty způsobují problém, je dalším krokem odstranění z vaší stravy. Navíc, pokud máte lupus střeva, musíte jít za komfortní zónu, abyste odstranili nesnášenlivost jídla.

To znamená, že spotřebujete další, výživnější snídani, nebo ne konzumujete jídlo a pití, jste zvyklí například, že ráno nepijete kávu. Doporučujeme také:

Nejíst příliš pozdě v noci.

Během dne vypijte spoustu vody.

Konzumujte zdravé probiotiky ke stimulaci činnosti střevní flóry v těle.

  • 2. Žaludek po porodu
  • Pokud jste nedávno porodili (i v posledních dvou letech), můžete mít spodní břicho.
  • Po těhotenství klesá děloha a stává se těžší.

Možná budete muset počkat nejméně šest týdnů,

aby se vaše žaludek vrátit k normálu, i když někdy to může trvat mnohem více času.

To neznamená, že musíte začít den cvičení po porodu. Lékaři ve skutečnosti nabízejí počkat tři měsíce před tréninkem. Také nemusíte neustále přemýšlet o hmotnosti získané během těhotenství. Vše, o co se musíte během tohoto období obávat, je vaše zdraví a zdraví vašeho dítěte. Jakmile jste uvolněná a chcete začít starat o své tělo, doporučujeme

konzumovat doplňky s rybím olejem,

pomáhá spalovat tuk a snižuje sekreci hormonů obsažených v potravě.

Další možností je konzumace zdravých mastných kyselin, které lze nalézt v avokádových, lososových a Chia semenách. Tyto typy kyselin dávají tělu mnoho živin, bojují s únavou a absorbují vitamíny. na váš žaludek byl silnější, je nutné provést cvičení pro pánve a ne na břiše, protože poslední určen pro svaly, které jsou v dobrém stavu. Nejslavnější formou pánevní cvičení je Kegelova cvičení.

Po pánevní svalovině jsou pánevní svaly oddělené a člověk jim musí dát možnost se zotavit.

3. Dolní břicho To je typické břicho u žen, které mají velmi náročnou kariéru, nebo matky, kteří jsou příliš zaneprázdněni.

Ženy, které chodí do posilovny nebo se řídí dietou, ale vždy opakují stejné cvičení a jíst stejné pokrmy, často mají také nižší břicho.

Zbytek těla vypadá dobře, ale dolní břišní rozšíření kazí siluetu.

Špatné návyky spojené s tímto typem břicha - Nadměrné cvičení nebo

identické cvičení, které se nemění například na stacionárním rotopedu.

Tyto cviky spalují tuk z boků, nohou nebo paží, ale ne na břiše.

Kromě toho je správná výživa nezbytná k odstranění dolní části břicha. Tím zabráníte zácpě nebo nadýmání.

Jezte více zelené listové zeleniny, celozrnných potravin a ovoce.

Upravte cvičení na lisu a místo toho proveďte odstředění nebo cvičení odporu. Začněte dělat kolo výcvik, který zahrnuje silový trénink a aerobní cvičení. Například můžete dřepnout nebo skočit přes lano.

  • 4. Stresující břicho
  • Sedět u počítače a jíst občerstvení v kanceláři po mnoho hodin je špatný pro zdraví v mnoha ohledech. Jednou z hlavních nedostatků je to, že na žaludku hromadíte tuk.
  • Tento typ žaludku je charakterizován

viditelným otokem v oblasti, která se pohybuje od membrány po pupku.

Jeho vzhled je nejen nezdravé jídlo, které jíme, ale také sekrece hormonu kortizolu, což vede k hromadění tuku kolem břicha.

Pokud budete konzumovat příliš mnoho kofeinu, jíst hodně rychlého občerstvení a nemají pevně stanoveného harmonogramu, pak budete více náchylné k tomuto typu výskytu břicha.

Jeden způsob, jak tomu zabránit, je mít více odpočinku, protože pomáhá tělu regulovat a jíst méně, protože budete cítit méně úzkosti.


Kromě toho můžete bojovat s únavou tím, že konzumujete výživné potraviny, jako jsou ořechy. Konečně je třeba rovněž snížit příjem kávy na dva šálky denně a

dělat více cvičení pro relaxaci

, jako je jóga, tai chi nebo na procházku do parku.


šLach ramenního kloubu a cvičení pro léčbu

šLach ramenního kloubu a cvičení pro léčbu

Užitečné návyky Pokud máte zánět šlachy, se nazývá zánět šlach. A pokud máte bolavou ruku, možná se jedná o tendonitidu ramenního kloubu. Profesionální fotbalisté nejsou jediní, kdo trpí zraněním, což snižuje schopnost pohybu. Každý může pocítit tento nepříjemný a bolestivý stav, známý jako tendinitida.

(Užitečné návyky)

Jak spát, když ti zima

Jak spát, když ti zima

Užitečné návyky Když začne teplota klesat , okamžitě jsme zasypali jeho postel přehoz, věřit, že to pomáhá spánek v teple a pohodlí. Často obětovat pohodlí a nakryvayemosya příliš mnoho přikrývky. Ale je to užitečné? V tomto článku chceme se s vámi podělit o tajemství zdravého spánku, kdy je vzduch studený.

(Užitečné návyky)