Naučte se, jak protáhnout páteř jen 2 minuty


Naučte se, jak protáhnout páteř jen 2 minuty

užitečné návyky Je třeba dvě minuty - pouhých 120 sekund - protáhnout páteř a úlevě od bolesti zad. Je to tak jednoduché.

K tomu budete potřebovat pouze tři věci: rohož, tenisový míček a elastický obvaz.

Pokud vaše tělo zvykne na tyto každodenní cvičení, budete mít lepší držení těla a fyzické zdraví, které přímo ovlivňují kvalitu života.

Pokud trpíte bolestmi zad, nebo pokud budete trávit spoustu času sedí, bez obav vyzkoušet tyto protahovací cvičení. Protahování techniky, které si půjčil odjógy, může pomoci zabránit napětí v zádech a chrání před možným zraněním.

Strečink není všelékem. Jedná se o jednoduchý a snadno provádět fyzické cvičení můžeme provést samostatně. Níže

říci více o tom.

Vaše tělo mluví k vám, ale vy neslyšíte

Věříme, že více než jednou, vrací domů, máte pocit, že kdyby někdo zabil hřebík do zad. by zavrtěl hlavou ani rameny a ustoupil trochu nepohodlí.

Pak půjdete do postele a probudit se druhý den a cítí odpočatý. Všechny dobré, alespoň prozatím. Můžete vyhnout se stresu na zádech za měsíc, dva, tři.

Pokud je však práce sedíme v jedné poloze po celé hodiny, dříve či později budete zažít zpětbolest,krční páteře nebo chronické bolesti hlavy.

  • Naše tělo k nám promlouvá každý den. Křeče, necitlivost v krku, bolest hlavy, brnění v dlaních, pálení v dolní části zad - všechny zprávy odeslané prostřednictvím našeho těla.
    navíc všechny symptomy spojené s bolestmi páteře, budeme ignorovat.
  • Nesmíme zapomínat, že naše emoce mají přímý vliv na stav naší páteře.
  • Faktory jakostres, úzkost, nervozita nebo pocity vedou k napětí v krčních, hřbetní, bederní sakrální oblasti. Strečink může pomoci

protažení páteře několik minut denně zlepší zdravotní stav. Můžete mít pocit, že je příliš snadné, jak se zbavit bolesti v páteři.

Ale klíč je skrytá v těchto aspektech:

  • Když sedíme v nepohodlné pozici, narušený průtok krve k povrchu našich kloubů, nakonec přestávají být flexibilní.

  • Ale když jsme se protahovací cvičení, posílíme krevní zásobení částí těla, které stimulují svaly, snížená pohyblivost kloubů.
  • Když se pravidelně používáte provádět protahovací cvičení, můžete postupně snižovat svalové napětí, a zlepšit koordinaci.
  • by měl také starat o emocionální stav, protože to zlepší stav svalů a kloubů. Tento pocit se nazývá proprioreceptsion.
  • Vlastoreceptor pomáhá cítit samotné tělo. Zlepšujeme přirozenou schopnost těla detekovat pohyby a polohu našich kloubů.

Naučte se protáhnout páteře

2 minuty natáhnout páteř by měla mít své místo doma, kde můžete jít. Měla by být pohodlná a hladká plocha.

  • Stojíme na tomto jednoduchém cvičení, které pomůže vyvinout svalovou skupinu, kde se koncentrované bicepsy.
  • To je nejpopulárnější druh protahování v kruhu sportovců, protože to jednoduše a efektivně. Toto cvičení je velmi užitečné. Co by mělo

  • mat páska nebo elastickou bandáž

tenisový míček Jak cvičení

  • nosit pohodlné oblečení Lehněte si na podložku, takže celá záda dotýká plochý povrch.
  • Umístěte tenisovou kouli dole.
  • Po tom, vezměte stužku nebo elastický obvaz: dotkněte se podrážky prsty držet konce.
  • Pomáhat ruce, njít a natáhnout nohu po dobu 20 sekund, kolik bude vaše tělo dovolí.
  • Hluboké a pomalé dýchání.
  • Opakujte cvičení s jinounohou.
  • V ideálním případě musíte dělat protahovací cvičení po dobu dvou minut.

míč v dolní části zadní vám umožní pochopit stav vašeho záda, když dělá strečink. Toto cvičení můžete provést bez míče, podle libosti.

Cvičení je nutné provádět každý den. Obecně platí, že je to jednoduchý a účinný způsob, jak holit si záda, abyste se vyhnuli zranění a nedal jí příliš velký tlak.

Mějte na paměti, že bychom neměli přetížit sami, měli byste dělat cvičení jako jejich silách, aby nedošlo k poškození vašeho těla.


Druhy bakterií zjištěných na penězích

Druhy bakterií zjištěných na penězích

Užitečné návyky V tomto článku se budeme diskutovat o různých typů bakterií zjištěných na peněžním : na bankovkách a mincích. Co zjistíte, vás překvapí! Navzdory tomu, že dnes kreditní a debetní karty jsou stále více a více populární jako platební prostředek, i když většina z nás každý den, budou muset vypořádat s bankovek a mincí v pohledu našich odborných činností.

(Užitečné návyky)

11 + Užitečné vlastnosti ovsa k snídani receptu

11 + Užitečné vlastnosti ovsa k snídani receptu

Užitečné návyky Přes jeho způsobu přípravy, oves obsahují mnoho proteinů, nenasycené tuky a vitamín . Jedná se o obiloviny s vysokou koncentrací vitamínů a minerálů. Každý je dobře známý pro své příznivé vlastnosti pro pokožku a pro regulaci střevního průchodu. Oves - to je velmi užitečný produkt a téměř každý z nás ho může využít.

(Užitečné návyky)