Stravy pro prevenci osteoporózy přírodní prostředky


Stravy pro prevenci osteoporózy přírodní prostředky

osteoporózy - stav, kdy kosti ztrácejí hustotu a tloušťku, a to zase vede k větší hrozbu zlomenin a poranění. Všechny kosti v těle může být ovlivněn touto chorobou, a proto je důležité, aby přijaly veškerá nezbytná opatření, aby se pokusila brání tímto způsobem. To je důvod, proč pro prevenci osteoporózy by měli jíst potraviny bohaté na vitamíny a minerály uvedené níže v tomto článku.

Lékaři se domnívají, že ženy jsou náchylnější k osteoporóze, protože jejich kosti jsou obvykle tenčí a méně hustá.Navíc hormonální změny, které ženy v menopauze zkušenosti také způsobit snížení hustoty kostí.

strava pro prevenci osteoporózy by měla zahrnovat: Vápník

Pokud chcete při léčbě nebo prevenci osteoporózy, zatímco základní živiny je vápník. Víme, že kosti jsou složeny převážně z nich, ale minerál je také zásadní pro další tělesné funkce, jako je pohyb svalů, funkci nervů a podporují imunitní systém.

Pokud vaše strava není příliš zdravá a vyvážená, mohou využít své tělo a vaše kosti jako energetická rezerva. To není příliš vážné, kdyby tam byl jen jeden nebo dva dny, kdy jste měli možnost jíst zdravé jídlo, a pak jste zpět do své správné stravovací návyky znovu.

V tomto případě stačí, aby se trochu více vápníku nahradit to, co tělo bylo vzato z kostí. Nicméně, pokud vaše strava je velmi špatná, nenastane změna, a pak vaše tělo pak může být napájen vápníku z kostí, a samozřejmě, když jste trpí osteoporózou a jejích důsledků.

Ve věku třiceti let, lidské kosti jsou nejhustší a nejsilnější forma. To je důvod, proč je důležité, aby děti i dospělé konzumují požadované množství vápníku. Jakmile ženy dosáhnoumenopauzy, hustota kostí je snížena v důsledku svých hormonálních změn, které se vyskytují v jejich těle. To přispívá k rozvoji osteoporózy. Vzhledem k tomu, příjem vápníku v této situaci je velmi důležité.

Nejlepší je konzumovat mezi 1000 a 1200 mg vápníku denně. I když v současné době je velký výběr doplňků stravy, které vám poskytují toto množství minerálů je důležité, že budete jíst jako přirozené potravy, která obsahuje vápník.

Pokud si vzít doplňky, měli byste se ujistili, že nepřekračují množství 2500 mg, protože nadměrný příjem vápníku může způsobit ledvinové kameny a obtíže při asimilaci dalších minerálů.

Potraviny bohaté na vápník - to konzervované sardinky, vejce, sušené fíky, pomeranče, cizrny, korýši, mrkev, piniové oříšky, cibule, tofu obohacenývápník, odstředěného mléka, atd

Vitamín D I když je potřeba vápníku k boji proti osteoporóze zbytečné bez jeho použití vitaminu D. Vitamin D napomáhá rozdělení vápníku v částech těla, které to potřebují, včetně kostí. S nedostatkem vitamínu D v těle dospělého trvá to potřeba vápníku z kostí a její oživení se neděje. Tento stav přispívá k nástupu osteoporózy.

Množství vitaminu D, které doporučujeme konzumovat denně, je 800 IU. Nejlepší produkty, ve kterých najdete tento živiny jsou: lososa, sardinky, obohacené mléko, sójové mléko, obohacené jogurt, žloutky a houby.

Hořčík

Hořčík má v těle mnoho funkcí. A jedním z nich je úleva absorpce vápníku. Některé Vědecké studie ukázaly, že správné použití hořčíku zvyšuje hustotu kostí a snižuje výskyt osteoporózy a zlomenin.

Hořčík je zvyklý komponent pro doplňky stravy s obsahem vápníku a vitaminu D. Je však třeba mít na paměti, že zároveň usnadnit absorpci vápníku, hořčíku, to může způsobit žaludeční potíže.

Nemusíte užívat doplňky. Stačí přidat některé z těchto potravin ve vaší každodenní stravy: dýňová semínka, špenát, slunečnicová semínka, mandle, bílé brambory, fazole, arašídy, arašídové máslo, sezamová semínka a chléb s celozrnný zrna.

Draslík Draslík přispívá ke kostní tkáni, zlepšuje rovnováhu vápníku, zvýšení podílu minerálů v kostech a zabraňuje snížení kostní hmoty vyvolané metabolickými kyselinami. Výzkum prováděný na 3000 žen v období před menopauzou a po menopauze ukázala, že ti, kteří jsou stále menstruace místo, a ty, které zvyšuje spotřebu draslíku, minerální hustota zvýšila o 8%.

Ačkoli vědci uvádějí, že tento účinek byl také inherentní přirozené vlastnosti ovoce a zeleniny, je to stále jasné, že Draslík je spojencem v boji proti osteoporóze.

Potraviny bohaté na draslík, bílé brambory, jogurt, sójové, rybí, sladké brambory, avokádo, banány, hlávkový salát, špenát, meloun, dýně, mléko, mrkev, čočka, broskve, pistácie, sójové mléko, meloun, rajčata, houby, rozinkami , arašídy, mandle, pomeranče, brokolice, slunečnicová semena, atd.

Vitamin K Vitamin K hraje důležitou roli při tvorbě osteokalcinu, proteinu, který se vyskytuje pouze v kostech. zjistili, že lidé, kteří konzumují velké množství vitamínu K, jsou mnohem méně pravděpodobné, že k prasknutí a osteoporózy. To je důležité jíst dostatek vitamínu C. Ale před použitím nějaké doplňky stravy, poraďte se s lékařem.

produkty, které poskytují vám vitamínu K patří špenát, kapusta, mangold, čekankou, hořčici, hlávkový salát, brokolice, petržel, růžičková kapusta, řeřicha, chřest, atd

bílkovin Většina lidí si myslí, že protein zvyšuje riziko osteoporózy, protože čím více bílkovin, které jíte, tím více vápníku se vylučuje močí. Výzkumníci provedli studii, která ukázala, že problém je nadbytek proteinu, spíše než protein.

Pravdou je, že protein je klíčovým prvkem, který určuje pevnost kostí. Tato živina je přítomna v těchto potravinách je třeba systematicky tak, že má silné kosti: maso, ryby, vejce, fazole, čočka, sojové boby a vlašské ořechy. Uvědomte si, že jíst potraviny, které obsahují vysoké množství tuku by neměla být příliš časté, dobře, nebo alespoň by měl být snížen na malý počet z nich ve vaší stravě. To zahrnuje mléko, sýr a jogurt. Dieta

pro prevenci osteoporózy by neměla být omezující nebo příliš odlišný od toho, co se používá do svého jídelníčku. Jak jste si možná našel dobře vyvážená strava vám může poskytnout všechny potřebné minerály a živiny do nejlepší možné, aby jejich kosti zdravé a chránit před osteoporózou způsobem.


3 Skvělé způsoby, jak odstranit rez z kuchyňského náčiní

3 Skvělé způsoby, jak odstranit rez z kuchyňského náčiní

Přírodní produkty Rust je jedním z největších nepřátel našich většině povrchů a nástrojů. Časem vliv vlhkosti vzduchu a kontaktu s chemikáliemi připravit kosmetické věci, které byly kdysi nové. Snad nechcete házet nebo použít velké množství chemikálií, že jo? Pokud ano, je na čase, aby se pokusila tyto 3 skvělé, přírodní způsoby, jak odstranit rez!

(Lidových opravné)

7 Opravných prostředků na houby nehty

7 Opravných prostředků na houby nehty

Plísňové infekce hřebíky na pažích a nohou jsou známé v medicíně jako onychomykóza. Mohou vést k zbarvení, odlupování a oslabení nehtů. Nehty houbových infekcí se rychle rozvíjejí, takže jsou na celém světě velmi časté. Oni postihují 3 až 4% populace, většinou muži. Plísňové infekce se často objevují na nehty spíše než na rukou, botách a ponoších nebo v horkém a vlhkém prostředí, které přispívají k růstu hub.

(Lidových opravné)