ÚžAsné vlastnosti květák, které jste nebyli vědomi ani


ÚžAsné vlastnosti květák, které jste nebyli vědomi ani

užitečné návyky Květák je jedním z nejužitečnějších zeleniny patřící do rodiny brukvovité ještě užitečnější pro brokolice. Květák se skládá z 85% vody a obsahuje malé množství sacharidů, bílkovin a tuků a je bohatý důležité vitaminy, minerály, antioxidanty a přírodní fitohimikaliyamy. V našem článku vám řekneme o výhodách karfiolu a jeho úžasných vlastnostech, takže si přečtěte!

Květák je ideální součástí vyvážené stravy pro hubnutí, protože má nízký obsah kalorií. A nejlépe, že květák je univerzální, může se jíst syrový, vařený, přidaný do salátů a dalších pokrmů. Chcete se dozvědět více o tom, proč je potřeba přidat květák do vaší stravy?

Květák zlepšuje zdraví srdce

Květák obsahuje sloučeniny síry, tzv. Sulforaphane, který pomáhá zlepšit krevní tlak a bojovat s problémy s ledvinami. Sa výzkumnými údaji může být sulforafan spojen s methylací DNA, což je mimořádně důležité pro normální fungování buněk a pro správnou expresi genů.

Antikarcinogenní karfiol

Sulforahan obsažený v květáku byl prokázán jako účinný při ničení karcinogenních buněk a při blokování růstu nádorů. Podle výzkumu je pravděpodobné, že odstranění karcinogenních buněk bude klíčem k boji proti této nemoci. Bylo zjištěno, že kombinace karfiolu a kurkuma může být velmi účinná při prevenci a léčbě rakoviny prostaty. Studie na zvířatech zjistily, že sulforafan může pomoci snížit hladinu a rychlost růstu nádorů v mléčných žlázách. Kromě toho, další sloučeniny nalézt v květáku jako indoly a isothiokyanát vykazovaly pozitivní výsledky na inhibici progrese nádoru

žaludku, močového měchýře, prsu, tlustého střeva, jater a plic. Podporuje zdraví mozku

Další užitečnou sloučeninou nalezenou v květáku je cholin, vitamin, který hraje důležitou roli ve zdravém vývoji mozku. Instalován, že

trvat cholinu v průběhu těhotenství je velmi užitečná, protože to může pozitivně ovlivnit mozkové aktivity ovoce a studie ukazují, že cholin může zlepšit kognitivní funkce a paměť.Květák stimuluje detoxikaci organismu

Květák obsahuje antioxidanty, které spolu s dalšími živinami, které pomáhají očistit tělo.

Kromě toho je významný obsah glukosinolátů také aktivuje enzymy, které podporují detoxikaci. Květák má protizánětlivé vlastnosti

Květák má množství živin, které mají protizánětlivý, včetně indol-3-karbinol, nebo I3C, která brání silnou zánětlivou reakci. Květák

zlepšuje trávení Být významným zdrojem vlákniny, květák je nezbytné zlepšit fungování trávicího systému. Navíc

květák může přispět k ochraně žaludeční sliznice, zatímco Sulforafan pomáhá zpomalovat růst bakterií Helicobacter pylori (Helicobacter pylori) v žaludku a brání konsolidaci těchto bakterií na stěnách. Květák je bohatá na antioxidanty a phytonutrients

Použití květák poskytuje naše tělo s antioxidanty a phytonutrients, které jsou klíčové pro prevenci široké škály onemocnění.

Tato zelenina je vitamin C, beta-karoten, quercetin, kaempferol, rutin, kyselina skořicová, a další. Všechny tyto antioxidanty pomáhají tělu chránit před poškozením volnými radikály. Pomáhají také zpomalit proces stárnutí a zabránit poškození tkání a orgánů. Jak těžit z květáku?

Jak jsme již zmínili, karfiol je univerzální zelenina, takže ji lze snadno přidávat do různých pokrmů. Kromě toho je velmi snadné vařit. Můžete jej rozdělit na růžičky, opatrně nakrájejte nožem nebo vařit květák úplně, důkladně omyjte listy s vodou.

Chcete-li získat maximální užitek z květáku, nabízíme

připravit ji na pár a přidat trochu kurkumu, aby zvýšila své již neuvěřitelný přínos pro zdraví.


Proč byste měli vypít sklenici vody, půl hodiny před jídlem návyky

Proč byste měli vypít sklenici vody, půl hodiny před jídlem návyky

Užitečné vypijte sklenici vody, půl hodiny před jídlem, je to velmi dobré pro zdraví. Stojí za to říkat "sklenici nebo méně", protože pití příliš mnoho před jídlem není také velmi užitečné. Například dvě nebo tři sklenice někdy komplikují trávicí proces. Takže zlatý prostředek je udělat pár vodních dýmek na podporu trávení.

(Užitečné návyky)

Musím nosit podprsenku?

Musím nosit podprsenku?

Noste podprsenku nebo ne nosit ... To je otázka. Jaké jsou všichni lidé pro svůj závazek nosit podprsenku. Jiní věří, že by měl být nosen pouze krátkou dobu po celý den. Někteří lidé to naprosto nemyslí v šatníku ženy ... Takže kdo má pravdu ?! V tomto článku budeme podrobněji zvážit, zda je užitečné nebo ne nosit podprsenku.

(Užitečné návyky)