úžAsné výhody brokolice polévka receptů


úžAsné výhody brokolice polévka receptů

brokolice patří do široké škály výrobků, velmi užitečné pro lidské zdraví a polévka - skvělý způsob, jak vařit. Dieta, ve kterém hodně brokolice, tělo dává překvapivé výhody.

Brokolice - A brukvovité zeleniny, které patří do rodinyzelí. Do této skupiny rovněžzeleninu, jako růžičkovou kapustu, tuřín, prostý zelí, květák a tak dále.

Obsahují velmi málo kalorií a obě obsahují velké množství vápníku. Brokolice má dokonce důležitou účinnou látku, která bojuje proti rakovině.

Brožury - Jedná se o velmi potřebný produkt pro hubnutí. Takže pokud se snažíte shodit pár kilo navíc, bude brokolice polévka být účinným doplňkem do menu.

brokolice jako zdroj vitamínů dle počtu

studie, brokolice je hlavním zdrojem vitaminu C. časopisu

„Time“ dodal brokolici do seznamu 10 nejlepších produktů, které „mají pozitivní vliv na zdraví.“

Mezi jeho hlavní živiny vitaminy C, E a B6, stejně jako sulforafan, složka známý pro své vlastnosti proti rakovině.

Brokolice obsahuje nejen vitamíny, ale také vápník, který je nezbytný pro růst kostí a hubnutí. Viz také článek

: 7-denní stravy zadržování tekutin

další výhodu brokolice - vlákno

brokolice je také bohatá na antioxidanty a obsahuje glutathion, aktivní sloučeninu, která má pozitivní vliv na imunitní systém.

Vláknina je důležitá pro hubnutí, protože mimo jiné i proto, tento subjekt již stravitelné potraviny s vysokým obsahem v něm.

Díky tomu se cítíte více energičtější.

Vláknina pomáhá předcházet zácpě a dalším problémům s střev, upravuje metabolismus a činnost celého trávicího systému.

brokolice polévka Prostřednictvím kombinace kapalných a pevných složek polévka s brokolicí snižuje jemnou chuť k jídlu.

stravy založené na tomto polévku pomoci zhubnout, nízký obsah kalorií a zlepšuje zdravotní stav imunitního systému.

Ačkoli zelí mísa je velmi populární, protože to podporuje hubnutí, brokolice polévka může být ještě užitečnější.

Výhody dieta založená polévka s brokolicí

  • antioxidanty přicházejí v podobě vitaminy C a E, beta karoten, flavonoidy a isothiokyanátem.
  • Vitamin C dodává tělu kolagen a udržuje zdraví a elasticitu pokožky, zatímco vitamin E chrání membrány kožních buněk.
  • Brožury bojující proti rakovině
  • Živiny, které tělo přijímá s brokolicí, mohou zpomalit šíření rakovinných buněk, což je efektivní doplněk k léčbě některých dětí s rakovinou.
  • Tato rostlina má čistící vlastnosti a pomáhá zbavit se celulitidy. Selén je další aktivní složka obsažená v brokolici. Zlepšuje metabolismus estrogenu v játrech.
  • Brokolice je alkalický produkt, který reguluje pH v krvi, a proto se tělo může lépe chránit před onemocněním.
  • brokolice polévka má protizánětlivé vlastnosti a pozitivní vliv na trávicí systém, brání žaludeční vředy a některých typů rakoviny.
  • Vzhledem k tomu, že brokolice má vysoký obsah draslíku a nízký obsah tuku, je tato rostlina prospěšná pro srdce. Je to skvělé pro hubnutí, protože je bohaté a obsahuje hodně vlákniny.
  • Kromě toho je brokolice dobré pro zdraví oka.
  • Lutein je další aktivní složka, která chrání oči před degenerativními nemocemi. Například katarakta a další nemoci související se stárnutím a časem.

Jednoduchý brokolicový polévka recept

Zde je jeden způsob, jak vařit polévku brokolice. Ingredience

  • 2 brambory 1 hlavy brokolice
  • 1/2 cibule Salt Water
  • Příprava pro první čistý řez cibuli a brambory.
  • Vyčistěte brokolicovou hlavu a nakrájejte ji.
  • Veškerá složka vařte ve slané vodě po dobu 20 minut (voda by měla být trochu tak, aby si zelenina uchovala své živiny).

Nezapomeňte si přečíst tento článek:doma pěstovat cibuli

  • Po 20 minutách uplynuly rozšleháme vše v mixéru nebo kuchyňském robotu na jednotnou konzistenci bramborovou kaší.
  • Můžete nechat pár zeleniny neporušené a použít je jako přílohu pro polévku.
  • Sezní koření podle chuti.
  • Pokud chcete, můžete přidat trochu odstředěného mléka nebo jednoduchého jogurtu před podáním polévky na stole.


2 Dietu s cílem zlepšit stav kostí a kloubů recepty

2 Dietu s cílem zlepšit stav kostí a kloubů recepty

Podle některých odhadů, asi 20% světové populace trpí společného bolesti, spojené s opotřebením, artritidy a osteoporózy. Tyto stavy jsou důsledkem poškození chrupavky, šlach a kostního systému způsobené genetickými onemocněními, věkem nebo zraněním. Zmatená skutečností, že bolesti kloubů postupně snižuje kvalitu života a omezuje schopnost pohybu , komplikuje každodenní činnosti.

(Recepty)

Připravte zeleninu správně

Připravte zeleninu správně

Víte, že schopnost vařit zeleninu správně je stejně důležitá pro zdraví jako samotná konzumace zeleniny ? V závislosti na nádobí, způsob jedlé oleje a koření, nebo dostanete chutný pokrm, který obsahuje živiny nebo aromatický jídlo, obohacené o vitamíny a mineralamy.U tento článek lze snadno naučit a používat maximální živiny.

(Recepty)