Podivné příznaky, které mohou naznačovat nedostatek vitaminu


Podivné příznaky, které mohou naznačovat nedostatek vitaminu

Zajímavá fakta Vaše tělo vždy vám vědět, když se něco pokazí, stejně jako stroj, pokud například, polamalasya. Musíte poslouchat tyto signály, abyste mohli včas odstranit nezbytné problémy, dokud nebude příliš pozdě. V tomto článku budeme hovořit o některých podivných příznaků, které naznačují nedostatek vitamínů, a na skutečnost, že signály odpovídají každé z nedostatku vitamínů.

v moderní stravě může být obtížné sledovat celkový počet vitamínů, které vaše tělo potřebuje. Podvýživa z důvodu výživy je jedním z důvodů, proč je obsah vitaminu ve vašem těle nižší než normální.

Co se stane, když vaše tělo nedostane dostatek vitamínů?

Podle lékařů, nedostatek vitaminu sám nezpůsobuje onemocnění, ale může přispět k jejich vzhledu. Měli jsme na paměti, že to přiměje vaše tělo k boji a vynaloží velké úsilí na normální fungování. Vitamíny působí jako katalyzátory všech reakcí na tělo. Když se jejich zásoby dojdou, bude vaše tělo řekne o tom zvláštním způsobem, ale důležité věnovat pozornost na tyto signály.

pět naynezvychnishyh příznaky nedostatku vitaminu:

praskliny na úhlů úst

Pokud zjistíte, že tyto trhliny v zrcadle, s největší pravděpodobností důvod, proč není, že jste začali zestárnout, ale

nedostatek vitaminu - zejména riboflavin (B2) , niacin (B3) a B12 stejně jako železo a zinek. Velmi často se to stává u vegetariánů, kteří nedodržují vyváženou stravu. řešením pro ty, kteří jíst všechny potraviny - více lososa, tuňáka, ústřice a měkkýše (nebo mořské plody obecně). Přísní vegetariáni, kteří nejedí ryby, může ji nahradit čočkou, arašídy, sušenými rajčaty, sezamová semínka a špenát.

Je také prospěšné konzumovat více vitaminu C, protože podporuje vstřebávání železa.

Výše ​​uvedené produkty mohou být kombinovány s brokolice, zelí, květák a červená paprika, hrášek.Red plyamky pokožky a nadměrné vypadávání vlasů

způsobují tyto příznaky mohou být nedostatek zinku. Ztráta vlasů je zřejmým znamením, že vám chybí tento živinový prvek.

Kromě toho je nedostatek zinku může způsobit

pomalejší hojení ran, stálý suchá kůže, časté vyrážky, červené skvrny na kůži a vzhled hlubokých podlitin . Také, tyto příznaky se mohou objevit v manželství, kdy vitamnu B7 (biotin), vitamíny rozpustné v tucích, jako je A, D, E a K.Pokud budete jíst syrová vejce, můžete také mohou mít problémy s úrovní biotinu, protože to potlačuje tento protein.

V tomto případě je lepší konzumovat více pivní kvasnice, ořechy, dýňová semínka, celozrnné obiloviny, nepasterizovaného mléka, losos, avokádo, květák, houby, maliny a banány. červené a bílé, jako pupínky, hrbolky na tvářích, pažích a stehnech

To je známkou toho, že vám chybí esenciální mastné kyseliny a vitamíny A a D. Na rozdíl od akné, tyto malé tečky a rozkydanishi pevnější, a pokud se pokusíte odstranit Jsou také velmi bolestivé.

Rozhodnutí je: přestat jíst saturované a transgenní tuky, a množství užitečných tuků - zvýšení

. Přidejte do vaší stravy další losos, lněné semínko, chia a ořechy, jako jsou mandle a vlašské ořechy.Pokud chcete získat více vitamínu A, zkuste zvýšit spotřebu mrkve, sladké brambory a kulatou červenou papriku. To vám poskytne beta karotenu.

brnění a necitlivost v rukou a nohou

Pokud jste přišli tento příznak, vám chybí vitamin B, a pokud je to zejména B6, B9 (kyselina listová) a B12. Tyto

vitamíny přímo ovlivňují periferní nervy a kůži. Obřízka a necitlivost může být doprovázena depresí, úzkostí, únavou, anémií a hormonální nerovnováhou. V tomto případě jíst více chřestu, špenátu, luštěnin, vajec, ústřic, slávek, chobotnice a měkkýšů.

křeče, bodavá bolest v nohou, telat, arch a zadní nohy

důvod - nedostatek draslíku, vápníku a hořčíku. Může se jednat o jednu z nich, nebo o všechny tři. Pokud začnete cvičit velmi intenzivně, může to vést k větší ztrátě minerálů a rozpustných vitaminů (skupina B), které jsou způsobeny nadměrným pocením.

přestat dělat to, co vy - stačí přidat do stravy produktů, jako

: banány, lískové oříšky, mandle, dýně, třešně, jablka, brokolice, grapefruit, kapusta, pampeliška, špenát.Důsledky nedostatku jednotlivých typů vitaminů

V těle mohou být nejen problémy, které jsme zmínili výše. Pokud je strava nevyrovnaná a nedostatek vitamínů, může to vést k mnoha dalším účinkům.

Vitamin A Nedostatek vitamínu A způsobuje únavu, špatný zrak ve tmě, kožních problémů a zubů, krvácení z dásní a náchylnost k různým nemocem. Vitamin

Pokud vám chybí

  • vitamín B1, příznaky mohou být nespavost, únavu, nedostatek síly ve svalech, deprese, podrážděnost, ztráta hmotnosti, zažívací potíže a kardiovaskulární problémy.Máte-li nedostatek vitamínu B2
  • , budete mít červené oči, vředy a mastné vlasy, dermatitidu a únavu.
  • nedostatek vitamínu B3 způsobuje bolesti hlavy, nedostatek energie, zatuchlého dechu, nervozita, vředy, ztráta chuti k jídlu a problémy se zažívacím systémem. S nedostatkem vitaminu B5
  • , může docházet k křeče, únava, pocit pálení v nohou, nepravidelný srdeční tep, problémy se spánkem a pocit slabosti. Nedostatek

  • vitamín B6 vede k nespavosti, anémie, onemocnění kůže, ztráta vlasů, záchvaty a zadržování tekutin.
  • deficit vitamínu B6 způsobuje únavu, průjem, potíže s rovnováhou, deprese, ztráta chuti k jídlu, zánět nervů a stomatitida. Vitamin C

Pokud vaše tělo nemá dostatek vitamínu C, rány nebo zlomeniny zahoyuvatymutsya déle, protože by to mohlo způsobit krvácení nosu, krvácení z dásní, bolest nebo otok kloubů, zažívací potíže, chudokrevnost a vzniku hlubokých podlitin.

Vitamin D Vitamin D vede ke křehkosti kostí a problémy s růstem zlomenin a křivice, zubní kaz, ledvinové kameny, svalové slabosti a špatné vstřebávání vápníku. Vitamin E

nedostatek vitaminu E může způsobit

chudokrevnost, podvýživa srdeční problémy s reprodukční systém, nervozita, zmatnění reflexy, poruchy chůze a udržování rovnováhy.


ŠKodlivé potraviny, které se mají vyhnout v naší stravě

ŠKodlivé potraviny, které se mají vyhnout v naší stravě

Každý ví, že výživa je klíčem k našemu zdraví. Použití určitých druhů potravin nám může přinést dobrý pocit, zatímco jiní mohou mít opačný účinek. Kromě toho existují produkty, které mohou dokonce vést k vážným zdravotním problémům (zejména pokud je konzumujete nadměrně). To je důvod, proč v tomto článku vám řekneme o některých škodlivých potravinách , které byste se měli vyvarovat ve stravě.

(Zajímavosti)

6 Nápojů, které jsou užitečnější i pro vodu

6 Nápojů, které jsou užitečnější i pro vodu

Všichni dobře víme, jak užitečná je voda. To zabírá většinu z povrchu Země, lidské tělo se skládá z vody ... Samozřejmě, že pití je pro zdraví nesmírně důležité. Voda je důležitá nejen pro správnou vnitřní funkci těla, ale i pro zdravý vzhled. Je to zástava utahované, lesklé, mladistvé kůže. Nicméně přechod na tradičních zdravotnických zařízení a zvýšení počtu studií v oblasti přírodní medicíny vedl k nápojů discovery, které jsou považovány za vhodnější než voda.

(Zajímavosti)