Nedostatek vitamínu C: 8 zřejmých příznaků


Nedostatek vitamínu C: 8 zřejmých příznaků

Není žádným tajemstvím, že vitamíny hrají důležitou roli. Jsou nesmírně důležité pro zdraví a přispívají k řádnému fungování těla.

Mezi nimi je jeden z nejznámějších a nejdůležitějších vitaminů nejen proto, že je nezbytný pro posílení imunitního systému, ale také proto, že hraje roli v mnoha procesech. Pravidelná konzumace vitaminu C přináší značné výhody, jako je

zvýšený průtok krve a růst buněk, stejně jako snížení poškození způsobené oxidací. Navíc musíte správně absorbovat železo a používat vápník. Na druhé straně vápník poskytuje mnoho zajímavých výhod.

Z těchto důvodů může nedostatek vitamínu C způsobit řadu negativních reakcí v lidském těle.

Ovlivňují jak fyzické, tak duševní zdraví.Je těžké si všimnout nejprve, ale některé příznaky se začínají objevovat v průběhu času, které se stávají stále více zřejmými.

Podívej se na ně!

1. Ředění a ztráta vlasů

Ředění a vypadávání vlasů jsou obvykle spojeny s několika faktory. Tyto faktory mohou způsobit zhoršení stavu pokožky hlavy a vlasů.

Mezi nimi je nedostatek vitamínu C běžnou příčinou, protože

to je hlavní živina pro udržování kolagenu a bílkovin, které poskytují sílu vlasů. Strava, která neobsahuje produkty s tímto vitamínem, může způsobit suchost, ztrátu vlasů a tendenci k plešatosti.

2. Opakované infekce způsobené nedostatkem vitaminu C.

Lidé s nedostatkem vitamínu C mají tendenci mít více infekcí než ti, kteří jedí správné množství, aby zůstali zdraví.

Tato živina je nezbytná pro ochranu vašeho těla.

Nízké hladiny tohoto vitaminu snižují vaši schopnost zabíjet patogeny, které způsobují různé nemoci. infekce Pravidelné močových cest, orální infekce a alergie kůže - znamení, že budete potřebovat více vitamínu C.

3. změny nálady Navzdory skutečnosti, že většina lidí ignorovat,

tento vitamín je spojena s vaší duševní zdraví jámy Dostatečné množství to vám poskytuje duševní stabilitu, klid a kontrolu nad hormony, které způsobují špatnou náladu.

Nízké hladiny v těle mohou způsobit podrážděnost, stres a negativní emoce, které nás ovlivní.

4. únava nebo únava

stálý pocit vyčerpání - je symptomem, který se vyskytuje u mnoha důvodů a zdravotních problémů.

Nedostatek vitaminu C není výjimkou.

Tato živina je nezbytná pro zlepšení duševní a fyzické práce. Nedostatek tohoto vitaminu může interferovat s ostatními. Také zvyšuje pocit vyčerpání.

5. Rány léčí pomaleji

Tato živina je nezbytná pro správnou okysličení a regeneraci buněk. V důsledku toho,

nedostatek vitamínu C v těle brání hojení ran. Pokud nedostanete dostatek vitaminu C, povrchní rány trvají déle, než se uzdraví. Kromě toho se mohou objevit modřiny. 6.

tělo bolí neustálé bolesti v těle vyžaduje specializovanou léčbu, protože mnoho faktorů, které mohou způsobit bolest. Jedním z nich je nedostatek velmi běžných živin. To platí zejména proto, že tyto živiny přímo ovlivňují zdraví svalů a kloubů.

Například

nedostatek vitaminu C snižuje schopnost správně absorbovat některé minerály.

To vede k oslabení svalů. Navíc brání správné výrobě kolagenu, což způsobuje oslabení chrupavky, které chrání klouby. 7. Suchost

Denní spotřeba dostatečného množství vitaminu C je jedním z nejlepších návyků.

Pomáhá vám mít hladkou, krásnou a zdravou pleť.

Tato živina zpomaluje časnou ztrátu kolagenu a elastinu. Jedná se o dvě látky, které jsou zodpovědné za udržení pevnosti a elasticity pokožky. Pravidelná konzumace dostatečného množství vitamínu C

minimalizovat negativní vliv volných radikálů, pomáhá eliminovat toxiny a snižuje riziko předčasného stárnutí.

Kromě toho, že je nutné pro správné hydratace pokožky, protože vitamin C pomáhá absorbovat živiny a tekutiny.8. Kardiovaskulární onemocnění

časného vývoje kardiovaskulárních onemocnění může být spojena s nedostatkem vitamínu C v potravě.

Tyto poruchy způsobují různé faktory, ale nedostatek vitamínu C ovlivňuje jejich vývoj.

Jeho antioxidační účinky snižují tvorbu cholesterolu. Pomáhá také očistit krev a eliminovat toxiny.

To je důležité pro zlepšení pojivové tkáně orgánu. Výsledkem je podpora práce vašich buněk, žil a tepen.

Myslíte si, že máte nutriční deficit? Zjistěte si přírodní zdroje, které je obsahují. Pak

zlepšit své stravovací návyky získat správné množství. vitamin nedostatky mohou způsobit únavu

Pokud zjistíte, že je obtížné se dostat z postele každé ráno, můžete trpět za následek dočasné nebo chronické únavy způsobené nedostatkem vitamínů.


Shin Artróza, onemocnění, která postihla mnoho lidí

Shin Artróza, onemocnění, která postihla mnoho lidí

Zvědavost Ačkoli lidé často mluví o opotřebení kyčelních a kolenních, shin Artróza je velmi běžný typ osteoartritidou souvisejících s degenerativním onemocněním. Nezapomeňte, že kotník je velmi důležité pro chůzi. Kromě toho je jeho funkce důležitá pro naši translační osu, tvořenou boky, koleny a nohy.

(Zajímavosti)

Kolik vajíček bych měl každý týden jíst?

Kolik vajíček bych měl každý týden jíst?

Je bezpečné konzumovat vejce? Kolik vajíček můžeme jíst? Každý den? Každý týden? V tomto článku zodpovíme několik otázek týkajících se vajec. Navzdory skutečnosti, že jsou přirozené, výživné a zdravé, musíme se naučit jíst tak, aby bylo dosaženo maximální užitek ze všech vlastností. Home vejce podmínky, za nichž jsou kuřata žijí dnes je dost špatné, a to má vliv na kvalitu vajec, které kupujeme.

(Zajímavosti)