Nedostatek draslíku u člověka: 4 obsahuje


Nedostatek draslíku u člověka: 4 obsahuje

deficit Zajímavá fakta Draslík může ovlivnit vaše nervy a angažovanost svalové buňky v trávicím traktu, srdce a jiných tělesných systémů.

Většina draslíku v těle se vyskytuje ve vašich buňkách.

Když máte vyváženou denní stravu, můžete snadno udržet stabilní hladinu draslíku.

Pokud je vaše strava velmi špatná naopak, obsahuje škodlivé produkty nebo neobsahuje klíčové zdroje, budete mít nedostatek draslíku.

Ale jak zjistíte, že máte nedostatek draslíku? V tomto článku vysvětlíme jeho znamení.

Věnujte pozornost vašemu tělu, abyste zjistili, zda máte některý z nich.

1. nedostatek draslíku způsobuje únavu a slabost

První příznaky nedostatku draslíku je bolesti svalů, křeče a abnormální slabost. Neovlivní pouze ruce a nohy, ale také dýchací a gastrointestinální svaly.

Nízké hladiny draslíku zabraňují rychlé obnově energie ve svalových buňkách. To jim přináší potíže.

Slabost, svalové křeče a brnění nebo necitlivost ve svalech mohou naznačovat, že nedostatek draslíku se zhoršuje.

Pokud máte některý z těchto příznaků, doporučujeme okamžitě kontaktovat svého lékaře k diagnostice. 2. Arytmie

Pokud máte ve vašem těle nedostatek draslíku po dlouhou dobu, může ovlivnit vaše srdce tím, že změní jeho normální funkci. Prvním příznakem toho bude arytmie bez jakéhokoli důvodu.

Je normální, když běžíte hodně, ale nejste připraveni. Ano, pokud se to stane v každodenním životě, není to normální.

Pokud máte nedostatek draslíku po dlouhou dobu, nakonec

můžete vyvinout strukturální a funkční změny v ledvinách. Nedostatek draslíku může také zpomalit váš puls a v důsledku toho způsobit závratě.

Existují různé typy arytmií. Některé z nich způsobují, že srdce porazí příliš rychle, zatímco jiné způsobují, že práce pomaleji. V těch nejtěžších případech může vaše srdce začít chtít, aby uniklo útokům.

Všechny typy arytmií mohou způsobit různé příznaky

, od závratí až po mdloby. Arytmie může být z jakéhokoli důvodu doprovázena dušností, bolesti na hrudi a pocením.3. Vysoký krevní tlak

Existuje mnoho faktorů, které ovlivňují krevní tlak, včetně rodinné anamnézy, nadváhy a příjmu soli.

Nedostatek draslíku může být také příčinou. A příliš mnoho draslíku může způsobit změny krevního tlaku.

Podle několika studií konzumuje příliš mnoho slaného jídla a příliš málo ovoce a zeleniny může vést k vysokému krevnímu tlaku.

4. Záchvaty

Aktivita a stav uklidnění svalů závisí na draslíku. Relaxace může být dobrovolná nebo nedobrovolná v závislosti na typu svalu, se kterým pracujete.

Pokud máte nedostatek draslíku, svaly jsou ve smluvním stavu a způsobují záchvaty.

Například, pokud máte často křeče na noze, může to být kvůli nedostatku draslíku. Je to velmi časté u sportovců, kteří hodně trénují. Pokud se Vás to týká, doporučujeme konzumovat sportovní nápoje, které jsou někdy bohaté na elektrolyty a draslík.

Potraviny bohaté na draslík

Pokaždé, když mluvíme o draslíku, lidé si vždy myslí, že banány jsou jejich nejlepší zdroj. Navzdory skutečnosti, že toto ovoce má dobrou koncentraci draslíku,

není jedinou možností. Mezi produkty, které přirozeně pomáhají získat požadované množství draslíku, najdete:

Mangold

Tato zelenina je snadné růst doma, a každý by měl vyzkoušet to. Pouze 100 gramů poskytuje 380 mg draslíku. Můžete jíst v salátech nebo v koktejlech.

Banány

Je dobře známo, že banány jsou bohaté na draslík. Obsahují 370 mg na 100 gramů masa.

Pamatujte si, že jestliže jste diabetik, neměli byste z tohoto ovoce konzumovat příliš mnoho.

Brambory

Jste-li člověk, který má rád bramborovou kaši, pravděpodobně jste nikdy neměl žádný z těchto příznaků.

Brambory obsahují 418 mg draslíku na 100 gramů.

  • Abyste předešli ztrátě tohoto minerálu,
  • je lepší konzumovat pečené brambory, grilované nebo vařené. Nezapomeňte se vyhnout vypráženým bramborovým pokrmům.
  • Zelí

Jedná se o další sezónní zeleninu, která

obsahuje 450 mg draslíku na 100 gramů. Nejlepším řešením pro tuto zeleninu jsou saláty nebo vařené pokrmy.

Avokádo

Avokádo obsahuje 487 mg draslíku na 100 gramů. Můžete si ji vychutnat v guacamole, v salátu nebo v sendviči.

Špenát

Špenát - velká zelenina, která může být přidána k různým pokrmům obsahujícím 554 mg draslíku na 100 gramů.

Pravděpodobně, když uvažujete o živinách, které vaše tělo potřebuje, nemyslíte ani na nedostatek draslíku.

Ale nezapomeňte na tento minerál, protože

hraje důležitou roli v mnoha vašich tělových funkcích. Nyní, když máte seznam produktů, které jej obsahují, doporučujeme začít s jejich přidáním do denní stravy. Zkuste to!

10 plodů bohatých na draslík

Draslík - je minerál, který váží elektrolyty v těle. Je nesmírně důležitá, protože podporuje správné fungování nervových a svalových buněk.


4 Běžné typy deprese

4 Běžné typy deprese

Deprese je porucha, která postihuje mnoho lidí . Jeho příčiny mohou být genetické faktory nebo prostě složité životní situace. Pravdou je, že sklon ke spadnutí do deprese je hluboce skrytý téměř v každém. Doporučuje se číst: " 5 známky deprese, které by se neměly ignorovat " Málokdo se podařilo uniknout z deprese.

(Zajímavosti)

Himálajských solných lamp: 5 Zajímavé skutečnosti výhody

Himálajských solných lamp: 5 Zajímavé skutečnosti výhody

Bez ohledu na to, jak vyčistit váš domov je ve vzduchu je určité procento z bakterií, které znečišťují tělo a himálajských solných lamp může pomoci snížit ji. Slyšeli jste o solných lampách? Jedná se o přirozená plemena, která vznikla přes 250 tisíc let. Nemají nic společného se sůlmi ve vaší kuchyni.

(Zajímavosti)