Deficit 6 prvků - častou příčinou deprese


Deficit 6 prvků - častou příčinou deprese

Zajímavá fakta Deprese - je nálada. Všichni ji spojujeme s pocitem množství, obtěžováním, úplnou ztrátou zvědavosti k každodenní činnosti a životu obecně.Tento stav je velmi častý, zejména ve vyspělých zemích.

Dnes je dokonce považován za stav veřejného zdraví.Před mnoha lety se věřilo, že jen emocionální situace vede k depresi.

Ale v průběhu času, zjistil, že

způsobit deprese je jiný: chemické procesy v mozku. Genetika, environmentální faktory a hormonální změny mohou vyvolat vznik deprese. Navíc, oni zkoumali, že stravovací návyky mohou také ovlivnit výskyt tohoto stavu

. Nedostatek některých užitečných prvků zvyšuje pravděpodobnost tohoto problému. Proto nebude nikdy bránit vaší stravě. Potřebujete jíst jídlo, které vám pomůže vyhnout se tomuto problému.V tomto článku chceme mluvit o deficitu

6 užitečných prvků, které způsobují depresi.

Další informace! 1.omega-3

Potraviny bohaté na omega 3 mastných kyselin, má velký přínos pro tělo, včetně zlepšení přináší emocionální zdraví.

Tento prvek

hraje hlavní roli ve vývoji a fungování centrálního nervového systému,

protože reguluje aktivitu.Mastné kyseliny omega-3rovnováha rozložení chemických prvků, které vstupují do mozku, stejně jako snížit riziko předčasného stárnutí.

Pro léčbu depresí se také doporučuje zvýšit produkci serotoninu a minimalizovat nadbytek kortizolu.

Tento módní dosáhne, pokud konzumovat:

tučné ryby a ořechy semena, fazole zelenina

  • Vejce Přečtěte si také:
  • Tipy pro zdraví mozku

2. Vitamin D Další příčinou deprese - nedostatek vitaminu D. Je to nejen zvyšuje riziko kostí a kloubů a

způsobuje epizodickou depresi a demenci.

tohoto vitaminu - hlavním zdrojem serotoninu - neurotransmiteru odpovědného za náladu a pocity štěstí.

Správné příjem vitamínu snižuje riziko emoční labilita

, a má pozitivní vliv na imunitní systém. Nejčastější formou získávání vitamínu -slunečního světla.

Vitamin D také obsahuje následující produkty: Rybí olej tresky bluefish

  • obiloviny a sojové výrobky
  • Vejce, Mléčné výrobky Houby
  • 3. Zinek

- je další stopový prvek, který hraje důležitou roli při regulaci emocí. Stimuluje některé neurologické funkce a činnosti nervového systému.Dále vyvážený dávka tohoto prvku se zvyšuje produkce neurotransmiterů

zodpovědný pro dobré zdraví.

Nicméně, on je zapojen do více než 250 nezávislých biochemických reakcí souvisejících s fungováním hlavních orgánů.Food, která reguluje schodek tuto položku: Červené maso

  • vejce mořské produkty Bean
  • Ořechy Semena
  • celozrnných Bio mléčné výrobky Selen

4. je nezbytná pro mozek a stabilní nálady Tento užitečný prvek.Selenium hraje důležitou roli

ve fungování štítné žlázy.

Je však nutné mentální aktivity.Je to antioxidant a je obdařena obnovitelnými vlastnostmi,prevenci nebo léčbu její deprese.

zdroje selenu: libové maso

sardinky, losos, atd

  • fazolí a hrachu Vejce
  • mořské produkty 5. Magnesium

Bohužel, magnesium -je jedním z nejtěžších minerálů pro absorpci v těle.

Někdy se však příčina deprese skrývá právě v jeho deficitu.Hořčík zvyšuje produkci serotoninu a dopaminu, a

snižuje tvorbu kortizolu. Magnesium obsahuje následující produkty: mořská řasa

  • Mandle Avokádo Banány
  • fazole Dýňová semínka
  • celozrnných otruby
  • zelená listová zelenina Přečtěte si tento článek:
  • Jak opravit nedostatek hořčíku způsobuje 8 6.

nedostatek železa Železo - jednu z hlavních příčin anémie

, psychické vyčerpání a depresi.důležité vědět, že železo je hlavní složkou kognitivní a senzorické funkce.

Nedostatek hořčíku způsobuje nedostatek červených krvinek. To má vliv na buňky s nasycením kyslíkem a způsobí emocionální nerovnováhy, únavu a zmatenost.

Chcete-li zvýšit úroveň železa jíst tyto potraviny: červené maso

  • červená řepa bluefish Ovesné
  • špenát a bylinky Pomegranate
  • Vejce arašídové máslo fazole
  • Celkový bojuje deficit užitečných prvků může být základem pro léčbu deprese a špatné nálada. Nicméně

je třeba ještě analyzovat další aspekty, které stanoví: Jaká je přesná příčina deprese? Důležité je také přijmout preventivní opatření.


Fakta o vejce, nemusí vědět

Fakta o vejce, nemusí vědět

Zajímavých faktů vejce je velmi běžnou součástí stravy pro mnoho lidí, protože obsahují mnoho živin, jako jsou vitamíny, minerály a bílkoviny. Naše tělo nemůže produkovat tyto živiny nezávisle, a proto se musíme dostat je z potravin, které konzumují. A pokud si uvědomíme, že vejce - nízkokalorické produkt, je nezbytné, vaječný výrobek, který by měl být používán tak často, jak je to možné.

(Zajímavosti)

6 Domácí opravné prostředky, které by nikdy neměly snažit

6 Domácí opravné prostředky, které by nikdy neměly snažit

Zajímavá fakta Dnes máme volný přístup k mnoha receptů a domácí opravné prostředky které se tvrdí, že nám umožní zbavit zdravotních problémů a vzhledu. Nemusíte platit spoustu peněz za drahé procedury, protože můžete zlepšit náš životní styl pomocí přírodní medicíny. I když je pravda, že většina z doporučených domácí opravné prostředky jsou účinné a mohou být vynikající asistenti Odborníci nám připomínají, že ne všechny z nich pracují a některé z nich mohou přinést více zlé následky než užitku.

(Zajímavosti)