Deficit 6 prvků - častou příčinou deprese


Deficit 6 prvků - častou příčinou deprese

Zajímavá fakta Deprese - je nálada. Všichni ji spojujeme s pocitem množství, obtěžováním, úplnou ztrátou zvědavosti k každodenní činnosti a životu obecně.Tento stav je velmi častý, zejména ve vyspělých zemích.

Dnes je dokonce považován za stav veřejného zdraví.Před mnoha lety se věřilo, že jen emocionální situace vede k depresi.

Ale v průběhu času, zjistil, že

způsobit deprese je jiný: chemické procesy v mozku. Genetika, environmentální faktory a hormonální změny mohou vyvolat vznik deprese. Navíc, oni zkoumali, že stravovací návyky mohou také ovlivnit výskyt tohoto stavu

. Nedostatek některých užitečných prvků zvyšuje pravděpodobnost tohoto problému. Proto nebude nikdy bránit vaší stravě. Potřebujete jíst jídlo, které vám pomůže vyhnout se tomuto problému.V tomto článku chceme mluvit o deficitu

6 užitečných prvků, které způsobují depresi.

Další informace! 1.omega-3

Potraviny bohaté na omega 3 mastných kyselin, má velký přínos pro tělo, včetně zlepšení přináší emocionální zdraví.

Tento prvek

hraje hlavní roli ve vývoji a fungování centrálního nervového systému,

protože reguluje aktivitu.Mastné kyseliny omega-3rovnováha rozložení chemických prvků, které vstupují do mozku, stejně jako snížit riziko předčasného stárnutí.

Pro léčbu depresí se také doporučuje zvýšit produkci serotoninu a minimalizovat nadbytek kortizolu.

Tento módní dosáhne, pokud konzumovat:

tučné ryby a ořechy semena, fazole zelenina

  • Vejce Přečtěte si také:
  • Tipy pro zdraví mozku

2. Vitamin D Další příčinou deprese - nedostatek vitaminu D. Je to nejen zvyšuje riziko kostí a kloubů a

způsobuje epizodickou depresi a demenci.

tohoto vitaminu - hlavním zdrojem serotoninu - neurotransmiteru odpovědného za náladu a pocity štěstí.

Správné příjem vitamínu snižuje riziko emoční labilita

, a má pozitivní vliv na imunitní systém. Nejčastější formou získávání vitamínu -slunečního světla.

Vitamin D také obsahuje následující produkty: Rybí olej tresky bluefish

  • obiloviny a sojové výrobky
  • Vejce, Mléčné výrobky Houby
  • 3. Zinek

- je další stopový prvek, který hraje důležitou roli při regulaci emocí. Stimuluje některé neurologické funkce a činnosti nervového systému.Dále vyvážený dávka tohoto prvku se zvyšuje produkce neurotransmiterů

zodpovědný pro dobré zdraví.

Nicméně, on je zapojen do více než 250 nezávislých biochemických reakcí souvisejících s fungováním hlavních orgánů.Food, která reguluje schodek tuto položku: Červené maso

  • vejce mořské produkty Bean
  • Ořechy Semena
  • celozrnných Bio mléčné výrobky Selen

4. je nezbytná pro mozek a stabilní nálady Tento užitečný prvek.Selenium hraje důležitou roli

ve fungování štítné žlázy.

Je však nutné mentální aktivity.Je to antioxidant a je obdařena obnovitelnými vlastnostmi,prevenci nebo léčbu její deprese.

zdroje selenu: libové maso

sardinky, losos, atd

  • fazolí a hrachu Vejce
  • mořské produkty 5. Magnesium

Bohužel, magnesium -je jedním z nejtěžších minerálů pro absorpci v těle.

Někdy se však příčina deprese skrývá právě v jeho deficitu.Hořčík zvyšuje produkci serotoninu a dopaminu, a

snižuje tvorbu kortizolu. Magnesium obsahuje následující produkty: mořská řasa

  • Mandle Avokádo Banány
  • fazole Dýňová semínka
  • celozrnných otruby
  • zelená listová zelenina Přečtěte si tento článek:
  • Jak opravit nedostatek hořčíku způsobuje 8 6.

nedostatek železa Železo - jednu z hlavních příčin anémie

, psychické vyčerpání a depresi.důležité vědět, že železo je hlavní složkou kognitivní a senzorické funkce.

Nedostatek hořčíku způsobuje nedostatek červených krvinek. To má vliv na buňky s nasycením kyslíkem a způsobí emocionální nerovnováhy, únavu a zmatenost.

Chcete-li zvýšit úroveň železa jíst tyto potraviny: červené maso

  • červená řepa bluefish Ovesné
  • špenát a bylinky Pomegranate
  • Vejce arašídové máslo fazole
  • Celkový bojuje deficit užitečných prvků může být základem pro léčbu deprese a špatné nálada. Nicméně

je třeba ještě analyzovat další aspekty, které stanoví: Jaká je přesná příčina deprese? Důležité je také přijmout preventivní opatření.


17 Vzrušující alternativa používá lak na nehty

17 Vzrušující alternativa používá lak na nehty

Zajímavá fakta historické zkušenosti nenaznačuje, že lak na nehty byl vynalezen v roce 1924 v barevném laku glazury . Od té doby se stal trendem ženské krásy. Nejlepší vzorky byly vyvinuty pro dnešní den. Den za dnem se pro kombinace manikúry vybírá více a více druhů. Nicméně, mnoho neví, že tento kosmetický výrobek má také mnoho alternativních použití, které mohou být velmi užitečné doma.

(Zajímavosti)

Neznámé vlastnosti a způsoby použití koriandru

Neznámé vlastnosti a způsoby použití koriandru

Kinz - tráva, která se běžně používá v Evropě, zejména ve svých jihovýchodních oblastech. Poskytuje jídlo s výraznou chutí. Používá se také v čínské, indické, latinskoamerické a turecké kuchyni. Má však nejen chuťové vlastnosti, ale také velmi užitečné pro vaše zdraví. Zjistěte více o kukuřice v tomto článku a začněte přidávat více na vaše pokrmy častěji!

(Zajímavosti)