Musím nosit podprsenku?


Musím nosit podprsenku?

Noste podprsenku nebo ne nosit ... To je otázka.

Jaké jsou všichni lidé pro svůj závazek nosit podprsenku. Jiní věří, že by měl být nosen pouze krátkou dobu po celý den. Někteří lidé to naprosto nemyslí v šatníku ženy ...

Takže kdo má pravdu ?!

V tomto článku budeme podrobněji zvážit, zda je užitečné nebo ne nosit podprsenku.

Jak nosit podprsenku vliv na zdraví žen

Jean-Denis Rouillon, lékař z FakultníFranche-Comté, podprsenka studovat dopad na zdraví žen po mnoho let. Jeho výzkum

na základě analýzy, pozorování, měření prsu ženským dobrovolníkům stejně jako příběhy každého z nich o svých zkušenostech s podprsenku.

Některé ženy nosí podprsenku jen v určitém období (například sportování), jiní ji nikdy nosí.

Podle nejnovějších poznatků, když ne nosí podprsenku, bradavky se v průměru dostanou až do 7 mm za rok. DůvodPrsní svaly jsou posíleny.

Dobrovolnické ženy bez problémů se zabývají sporty bez nošení podprsenky. Také je nenosili doma ani na cestách ani na večírku.Jejich ňadra ve večerních hodinách neublížila, necítili se žádné nepohodlí.

Všimněte si také článek: 5vzácné příznaky rakoviny prsu

jen „chyba,“ řekl dobrovolník je reakce lidí na nich,který neschvaloval jejich postavení a musí nosit podprsenku.

V takových případech jsou ženy oblečené bez podprsenky, aby se zabránilo nevhodným názorům a pozorování.

Tato studie se nevztahuje na většinu ženské populace: ty starší než 30 majitelé velkých prsou, ženy s nadváhou nebo osoby s dětmi.

Vše, co se může změnit, pokud vezmete v úvahu některé z těchto podmínek. Během těhotenství, například, hrudník roste a mléčné žlázy spadnou. V tomto případě je lepší nosit podprsenku.

Pravda a mozkový mýtus

Ačkoli si myslíte, že ženy vždy nosily podprsenky, není to tak.Jedná se o moderní vynález, který je především trendem módy.

řekněme šest nejběžnější mýty a fakta o podprsenku:

1. „Bra - je to nutnost“

znovu obrátit na Professor Rouillon výzkum vyvrátit toto tvrzení. Podle doktora, nosit podprsenku může provokovat striže, stejně jako vedou k ztráta svalové pružnosti hrudníku.

Proto je tato "nutnost" mýtem.

2. „Bra šetří prsa z prohýbání“

lze jen představit, že Isaac Newton řekl, ale mnoho žen najít podprsenku, která bude ukládat svá prsa z prohýbání, nebo alespoň zpomalit proces.

Ačkoli tento nápad se stal zákon v kruhu žen, pravdou je, že to, co ve skutečnostiomezuje růst tkání, které podporují prsa.

Při nošení podprsenky není žádný anatomický nebo fyziologický přínos. 3. „Bra podšívka je nejlepší“

Je pravda, že tento druh podprsenky podporuje prsa lépe a pomáhá jim vypadají více elegantní.

Ale v této záležitosti je naopak. Časté oblékání krajky podprsenky může způsobit

zranění: jak vnitřní, tak i vnější . To je také kvůlizvýšené riziko rakoviny prsu .4. „Je nutné nosit podprsenku v noci a také“

Některé ženy nemají ani vzlétnout podprsenky v noci ze strachu stékání prsa, nebo se domnívají, že podprsenku, budou pohodlnější spát na břiše.

První myšlenka je mýtus a druhá je o osobních preferencích a návycích.

Podle společnosti plastické chirurgů Amerykanskoho,mikroskopické spoje držet hrudník na místě.Pokud takové spojení „zvyknout“ na tom něco jiného bere své poslání (např podprsenku), pak slábnout a ztrácejí prsu pevnost.

5. „Čím větší prsa, těsnější sepětí“

Než se pochopit, co podprsenka je pro vás to pravé, měli byste si koupit jeden,

pásek, které odpovídají velikosti a hmotnosti prsou. Pokud máte velká prsa, popruhy by měly být široká

(a vice versa, vítěz malými prsy fit podprsenky s tenkými ramínky).Je vhodné si uvědomit, že čím větší je napětí od podprsenky, tím menší jsou vaše propojení. Když

těsná podprsenka lift, prsa SAG

více než obvykle, jako kdyby bylyzpřísnily gumičky po dlouhou dobu, která se náhle vzlétla.Doporučená číst

5 příčiny bolesti na hrudi6. „Během těhotenství a cvičení potřebují větší podporu pro prsa“ To

všakjako při fyzické námaze a v průběhu těhotenství prsa růst nebo bobtnat. Je nutné nosit speciální druh podprsenku a

vždy na paměti, že musíte střílet v noci nebo po cvičení.Jiné případy, kdy existuje potřeba podpory prsu:

Nadváha.

  • Velké prsy podle proporcí samotného těla.
  • Kojení nebo období menopauzy.
  • shrnutí, říci, že

nemusíte nosit podprsenku více než 7-8 hodin v kuse . Používejte jej, když jste v práci nebo jinde, ale vždy jej vezměte domů.To poskytne příležitost k relaxaci a hrudníku

snížení rizika vyvolaná nesprávným nošení tohoto věc .Je velmi důležité

odstranit podprsenku před spaním!


Víš jak a kdy pít vodu?

Víš jak a kdy pít vodu?

Vždycky říkají, že je velmi důležité pít požadované množství vody, protože má mnoho příznivých vlastností pro zdraví. Víte ale jak a kdy to udělat? Je velmi důležité vědět, jak a kdy pít vodu, protože způsob, jakým to děláte, určuje, zda je pro tělo přínosné nebo škodlivé. před snídaní vody vypít jednu nebo dvě sklenice vody před snídaní pomoci odstranit toxiny z těla, která zůstala v zažívacím traktu, a jemně aktivuje orgány, aby začaly fungovat správně.

(Užitečné návyky)

Nejlepší a nejhorší bolest cvičení na koleno

Nejlepší a nejhorší bolest cvičení na koleno

Užitečné návyky Bez ohledu na to 30, 40 nebo 60 let. Mnoho lidí trpí bolestmi v kolenou nebo problémy po úrazech nebo jen tělo nakonec nosí . Tento spoj může zdát jedním z nejjednodušších, ale v souladu s názorem odborníků, naopak je velmi obtížné. Podpora Colin plné tělesné hmotnosti, když stál vedle díky nim můžete ohnout nebo narovnat nohy .

(Užitečné návyky)