Může ovesné vločky zlepšit spánek? 5 důvodů jíst v noci


Může ovesné vločky zlepšit spánek? 5 důvodů jíst v noci

Věděli jste, že ovesné vločky vám mohou pomoci spát lépe?Dobrý sen je synonymem dobrého zdraví. Dává vám více energie, abyste mohli produktivně žít den.

Proto se chceme zeptat na pár otázek:

Spíte osm hodin bez přerušení? Nebo se často probouzíte v noci a ráno se cítíte, jako byste nezůstal?

Pokud je odpověď negativní, je čas s tím něco udělat. Je čas, aby zavedly nové životní návyky a jíst jednoduchými prostředky hodinu před spaním - misku teplé ovesné vločky.

Řekneme 5 důvodů, abychom tak učinili.

1. Ovesné vločky na večeři - skvělá volba

Můžete si užít hlubokého spánku, který obnovuje sílu, závisí na mnoha faktorech. Dvě z nich jsou velmi zřejmé: když máte večeři a co přesně obsahuje vaše poslední jídlo.

Zde je jeden zajímavý fakt, který stojí za to vzít na vědomí: játra provádí detoxikaci mezi 1 a 3 hodinami v noci.

Pokud budete jíst pozdě, nebo si vybrat těžké jídlo, porušuje účinnost odstraňování toxinů a způsobuje, že tělo se probudit.

Večeře se vyžaduje od 7:00 do 9 hodin večer.

Mezi výrobky doporučuje přidávat do jídla, to může být nazýváno kaše nejlepší volbou pro zlepšení zdraví a spánek.

Ovesná vločka a ovesné vločky obsahují nejživější ingredience.

Tento výrobek pomůže vyrovnat hladinu glukózy, a to velmi ovlivní stav těla před spaním.

Kromě toho, pokud chcete mít dobrý odpočinek, nezapomeňte: nejíst v noci červené maso.

Proč? Obsahuje stimulanty, jako hypoxanthinu jako večeři lepší zvolit ryby nebo zrna, jako ovesné vločky.

2. Ovesné obsahuje množství melatoninu a vitaminu D Bunting

- je přirozeným zdrojem melatoninu složky, který reguluje cyklus spánku a aktivity.

Neříkáme, že jen kvůli ovesné vločky budete okamžitě usnout, jako v případě spacích pilulek. Nicméně, ona upravuje cyklus tak, že byste chtěli spát s nástupem noci.

Oatmeal pomáhá budovat cykly díky melatonin a vitamin D. Je také snadnější: dopad migrény

  • chronický únavový syndrom dráždivého tračníku
  • kostní ztráty (osteoporóza) byly ještě viditelné
K jeho výhody, podívejte se do supermarketu kaše obohacené o vitamin D. To zvýší produkci serotoninu, který podporuje spánek.

3. Ovesné vločky a komplex vitamínů B

Komplex vitamínů B provádí několik funkcí v těle. Nejdůležitější je, že je spojena s správné práce nervového systému.

  • Ovesné vločky obsahují mnoho vitaminu B6 nebo pyricosidinu. Hraje důležitou roli při přeměně energie z potravy na glukózu a štěpení tuků a bílkovin.
  • Vitamin B3 pomáhá zvýšit produkci tryptofanu, což je důležitá aminokyselina, která podporuje relaxaci a spánek.

Pokud máte nedostatek jednoho z těchto vitaminů, uvidíte některé negativní účinky, z nichž nejběžnější jsou fyzická únava a nespavost.

Přečtěte si článek: Pozor! 5 chyb, které způsobují nespavost

4. Ovesné pomáhá překonat úzkost a lepší spánek

ovesná mouka obsahuje adenin a tryhonellin. Jedná se o dva typy prolaminů (rostlinné bílkoviny). Oni

pomoci snížit úzkost, nervozitu a duševní a fyzické vzrušení, nahromaděné za den a zabraňuje dobře spát a pevně.

Měli bychom však poznamenat, že tyto druhy rostlinných bílkovin často působí jako alergeny, pokud člověk trpí celiakií. Pokud tedy trpíte takovou nemocí, je lepší nejíst ovesné vločky.

5. Rozloučit se stres kvůli ovesné vločky

Jednou z hlavních příčin nespavosti je chronická úzkost nebo stres.

Tyto emocionální procesy stimulaci nadledvin a postupně odstranit některé hormony, které způsobují svalové napětí, stres a únavu.

Vzhledem k pravidelné konzumaci ovesných vloček, budete schopni normalizovat hladinu mnoha hormonů, které ovlivňují stres. Jste

Balance kortizolu a zlepšení imunitního systému, stejně jako v ovesných vloček hodně složité vitamínu B. Také

, tento výrobek pomáhá k dosažení vnitřní homeostázy, uvolňuje, zlepšuje trávení a podporuje játra.

Všechny tyto vlastnosti vám pomohou spát v noci lépe a mít lepší odpočinek.

ale pamatujte: Cítíte výhody uvedené výše, měli byste jíst misku ovesné kašekaždý den na jednu nebo dvě hodiny před spaním.

Vezměte ovesné vločky srdečně!


Známky a příznaky předčasná menopauza

Známky a příznaky předčasná menopauza

Zajímavých faktů Kromě fyzické změny, předčasná menopauza má psychologické účinky, proto je důležité vědět, jak žít toto období života. Menopauza - stádium v ​​životě ženy, zastavení, pokud dojde k menstruaci a řadu hormonálních změn, které brání těhotenství. To se obvykle stává ve věku 45 let mezi nimi, i když tento rok tam jsou některé příznaky spojené se sníženou úrovní estrogenu a progesteronu.

(Zajímavosti)

9 Výrobků, které nemusí být uloženy v mrazáku

9 Výrobků, které nemusí být uloženy v mrazáku

Skladování potravin je správně jedním z hlavních tajemství, které šetří peníze a snižují množství potravin. Tento proces může být prováděn v různých formách, zejména použitím nízkých teplot v chladničce. Toto zařízení vám umožňuje ukládat zbytky vařených potravin a prodloužit trvanlivost produktů, které si koupíte v obchodech a trzích s potravinami.

(Zajímavosti)