Proč jsme se rušit emoce


Proč jsme se rušit emoce

hubnutí Pokud jste se nudí, cítíte depresi nebo úzkosti, jíš. Jste navrhování všech typů pocitů v jejich stravě, a to není vždy dobré. Zde jsme vám řekne, proč jste byli zvyklí držet emoce.

Food spojeno s emocemi To není nic nového. Kromě fyzické potřeby jíst, jídlo často stává kouzelná hůlka k našemu zklamání, smutku a hořkosti.

Na druhou stranu, můžete vidět, že v každé kultuře výživa je také spojován s večírky, oslavy a setkání s příbuznými. Ve skutečnosti, dobré jídlo s příjemným konverzaci může být stejná užitečná jako léčba.

Je velmi obtížné není spojovat jídlo s pocity, protože je to zvyk, který k nám přichází z generace na generaci. Problém nastává, když pocity spojené s jídlem nejsou užitečné nebo zábavné.

Poruchy příjmu potravy na základě těchto „nezdravý vztah“ s jídlem. Food se může stát nutností, popírání nebo projekce citové problémy, které jsme dosud rozhodnuto.

„chytil“ úzkost, deprese nebo nuda vás může uklidnit, ale je to jen dočasné.

Kromě toho, měli byste vědět, že potraviny volby uděláte, není objektivní, když jej vyberete pod vlivem emocí. Obvykle vybrat nezdravé, sladké, smažené, slaným nebo tučných jídel.

Tyto výrobky často obsahují doplňky. Je velmi obtížné vybrat ovoce nebo zeleniny namísto sušenek, když se cítíte smutní.

příště budete potřebovat, aby se uklidnila, můžete požádat o přípravky, které ovlivňují.

Kdy a proč používám jídlo držet emoce?

Existuje mnoho důvodů, proč si vyberete některé potraviny. Zde jsou nejčastější příčiny:

Stres Stres v kombinaci se ztrátou kontroly, pokud jde o druh a množství jídla, které jíte. Někteří lidé jedí více ve stresu, jiní jíst méně kontrastní.

Víme, že emoce neumožňuje věnovat čas přípravě užitečné jídlo, které obvykle vede k výběru produktů, které jsou škodlivé pro vaše zdraví.

špatný vzhled je nejběžnější situace s mladými lidmi. Existuje příliš přísné nebo restriktivní diety nebo jiné extrémní - jíst příliš mnoho cukru a tuku v důsledku depresivní pocity, které údajně vytváří špatný vzhled. Samozřejmě, že to vede k nadváze nebo obezitě.

Nuda

Ležíte na gauči, neděláte nic, takže jdete do kuchyně, otevřete chladničku a jíst, jako by to bylo zábavné. Stává se to také, když děláte nudnou práci nebo se právě díváte na televizi.

Špatná nálada nebo hněv

Poté, co se hádáte, nebo když pochybujete, že jíte více, obzvláště jde o sladké potraviny. Nakonec si vždycky představíme, jak v posteli leží ležérní depresér s velkým místem na zmrzlinu.

Vyvstává otázka: proč jsme se rozhodli jíst nezdravé potraviny, abychom vytvořili emoce? Co nás nutí vybrat vysoce kalorické, mastné, slané nebo sladké jídlo a ne užitečné?

Chceme-li to pochopit, měli bychom mluvit o odměňování centra v mozku.

Některé situace jsou klepnuty na "tlačítko", které vás motivuje k opakování určitých akcí. Pokaždé, když uděláte něco komplikovaného, ​​což vyžaduje hodně úsilí, "odměňujete se" a jdete nakupovat, jíst nebo dát si malý dárek.

Tři situace, které aktivují toto tlačítko "odměny" ve vašem mozku:

sex

  • společenský vztah
  • jídlo
  • Kombinují emoční limbický systém s vašimi centrami potěšení prostřednictvím dopaminu. Tento neurotransmiter se uvolňuje a produkuje endorphiny hormonů, které jsou odpovědné za pocit potěšení, potěšení a štěstí.

Stejně jako jiné látky, které způsobují závislost (alkohol, cigarety, drogy),

jídlo dělá šťastnou, když jíte a zapomenete na své problémy. Ale proč si vybereme nezdravé jídlo, abychom vytvořili emoce? To je v podstatě problém přežití.

V dávných dobách naši předkové žili bez jídla celé týdny.

  • Když konečně dostali jídlo, jejich mozek dával přednost vysoce kalorickým potravinám, aby znovu doplňovali své dodávky energie.
  • Jinými slovy, použití tuku nebo cukru aktivovalo (a nadále aktivuje) centrum odměny v mozku.
  • Jak zastavit udušení emocí

Tento proces může trvat několik měsíců, ale stojí za to vyzkoušet.

Postupně byste měli snížit spotřebu vysoce kalorických potravin a udělat zdravější volbu. Je velmi efektivní dát košík ovoce u vchodu do kuchyně. Dalším způsobem je

jít do obchodu s potravinami po jídle tak, aby ne náhodný nákup. Možná stojí za to skrýt nezdravé jídlo a samozřejmě musíte najít čas na přípravu užitečných vyvážených jídel.


Užitečné ráno návyky pro hubnutí

Užitečné ráno návyky pro hubnutí

Hubnutí Hubnutí je jedním z nejtěžších úkolů, můžete se ptát sami sebe, protože to vyžaduje kompletní změnu životního stylu spolu s konstantními úsilí zachránit výsledky. Když pochopíte, že máte extra kilo, je třeba shromáždit veškerou vůli, aby spaloval tuky, tvaroval tvar a zlepšoval celkovou kvalitu života.

(Ztráta váhy)

Efektivní způsobů, jak zlepšit metabolismus

Efektivní způsobů, jak zlepšit metabolismus

Metabolismus Hubnutí - proces převodu potraviny a nápoje, které spotřebovává energii člověka. Existuje několik klíčových zdravotních faktorů, včetně průměrné rychlosti metabolismu. Určuje, kolik kalorií musíte konzumovat v těle, abyste udrželi aktivitu na správné úrovni. Co je to metabolismus a co to jíst?

(Ztráta váhy)