Proč se neustále cítím nadýmat?


Proč se neustále cítím nadýmat?

Ať dělám cokoliv, bez ohledu na to, jak moc sportujete, ale vypadá to, že vaše břicho nikdy nezmizí. Stejná věc se může stát i vašim nohám.

Kromě problémů s vzhledem je i pocit gravitace a nepohodlí, které mohou vše poškodit.

Chcete vědět, proč máte neustálé nadýmání? O tom vám řekneme v tomto článku.

Příčiny šíření břicha

Břicho je více náchylné k zánětu než jakékoliv jiné místo těla. Tento problém postihuje jednu třetinu žen a často se vyskytuje nejméně jednou týdně.

Není to vážná porucha, ale může to být nepříjemné, protože je často doprovázeno bolestí, plynem nebo zácpou.

Hlavní příčiny rozšíření břicha: ❑ Premenstruační syndrom

Toto je nejčastější příčina zánětu břišní dutiny. V této době, těsně před menstruací, samičí tělo snižuje sekreci prostaglandinů, což vede k zadržování tekutin a otoku břicha a prsou.

Akumulace plynů

Plyn, který je zachycen v břiše, způsobuje zarudnutí, protože se snaží najít cestu. To je důvod, proč břišní nadýmání se zvyšuje po večeři.

Během trávení se hromadí plyn v břišní dutině. Potřebuje spoustu času, aby našel cestu. Zadržování tekutin

stání nebo sezení celé hodiny na konci, je jednou z příčin nadýmání, protože to může vést k hromadění tekutiny v této oblasti.

Ztráta kapaliny jde ruku v ruce se sedavým způsobem života, špatným krevním oběhem a přebytečným sodíkem a cukrem. K tomu může dojít také v důsledku nedostatečného cvičení nebo vody.

Potravinová intolerance

Často si neuvědomujeme, že nesnášenlivost potravin způsobuje nepohodlí, nadýmání a dokonce i průjmy, které se mohou objevit po konzumaci určitých potravin.

Nejčastější je nesnášenlivost laktózy (cukru v mléce), ke kterému dochází, když tělo nemůže produkovat dostatečné množství enzymové laktázy.

Hormonální poruchy

Když tekutina se zvedá v nohou nebo v dolní části břicha, může být způsobena jaterními, ledvinovými nebo srdečními onemocněními. Některé léky mohou způsobit hormonální změny a zvýšení hmotnosti.

podráždění střeva

Akumulace plynů ve střevě je další příčinou nadýmání.

Tato porucha způsobuje několik různých příznaků: bolesti břicha, potíže s dýcháním, chronické nebo opakující se střevní nepohodlí. Viníka je změna v bakteriální flóře organismu.

Příliš rychlý příjem potravy

Někdy nechápeme, že místo toho, abychom jedli, jsme do jídla prostě dali potravu a prakticky ne žvýkali.

To je špatný zvyk z několika důvodů:

Mozak potřebuje téměř půl hodiny, aby se cítil nasycen po jídle.

  • To vás nutí jíst víc, než potřebujete.
  • To zvyšuje pravděpodobnost polykání většího množství vzduchu, který se vytváří ve střevě, což způsobuje nadýmání.
  • Smažené potraviny

Dezerty, máslo a smažené potraviny jsou součástí stravy mnoha národů.

Smažené potraviny zpomalují asimilaci tuků, což po jídle zvyšuje nadýmání. Nealkoholické nápoje

Bubliny způsobují nadýmání. To je pravda.

Sójové nápoje osvětlují žaludek. Sladké nápoje způsobují dvojité poškození, protože prázdné kalorie vedou k nárůstu hmotnosti.

Buďte opatrní, protože

sýtené nápoje mohou také způsobit pocit zanícení žaludku, i když neobsahují cukr vůbec. Spotřeba příliš mnoho nebo příliš málo vlákniny

Nedostatek vlákniny je spojen s zácpou (to také způsobuje nadýmání), ale nemusíte příliš jíst.

Nadměrné množství vláken může být ve skutečnosti kontraproduktivní, protože

může způsobit průjem a zánět střeva. Příliš mnoho rafinované mouky

Pečení, pizza, těstoviny (včetně jiných potravin, které jsou součástí denní dávky) může vést k nedostatku trávicího výkonu.

To znamená, že žaludek vyčerpává trávicí enzymy před ukončením trávení jídla.

Tyto výrobky jsou pak "uloženy" a začít se rozkládat, což vede k

jsou plyny, dyspepsie a břišní distenze. Tipy pro snížení nadýmání

Jakmile zjistíte důvody, proč je váš žaludek oteklý, dalším krokem je změna některých návyků a přijetí některých preventivních opatření.

Zde je několik tipů, které vám pomohou:

Snižte příjem sodíku. Pití ne méně než dva litry vody denně.

  • Zvolte přírodní džusy místo nápojů s obsahem sacharidů nebo nealkoholických nápojů. Nepoužívejte laxativa, protože mohou způsobit závislost a průjem.
  • Pomalu jíst a žvýkat několikrát. Vyhněte se stresu,
  • protože to může vést k zadržování tekutin.
  • Vyhýbejte se produktům, které způsobují plyny.
  • Jíst přírodní jogurt, aby se vyrovnala střevní flóra. Proveďte test potravinové intolerance.
  • Nahrazujte "zakázané" produkty zdravými alternativami.
  • Ujistěte se, že jíte dostatek vlákniny.
  • Přidejte do vaší stravy další surové ovoce a zeleninu.
  • Cvičení pomáhá odstraňovat plyny z těla. Pokuste se aplikovat lehký tlak na plochu, abyste pomohli odstranit nahromaděný plyn.
  • Jezte méně smažené a škodlivé jídlo.Pečte, vařte na páru nebo vařte.
  • Vyberte celozrnné produkty, ne rafinované nebo zpracované.


Skrytí emoce blokují játra

Skrytí emoce blokují játra

ČAsto pamatovat mnoho různých faktorů, které mohou způsobit poškození jater, například, odkazuje na špatné stravovací návyky, znečištění, různé toxické látky kolem nás , ale mnoho lidí postarat se o sebe a pokusit se snížit vliv těchto faktorů na tělo stále mají různé problémy s játry. Proč se to děje?

(Užitečné návyky)

Pryč podrážděnost, úzkost a deprese

Pryč podrážděnost, úzkost a deprese

Užitečné návyky podrážděnost, úzkost a deprese jsou nejčastější psychické problémy v naší společnosti. Často se cítí jako složitá skupina emočních a funkčních poruch. Věda nám pomáhá pochopit vztah mezi myslí a tělem a uvidíte, jak úzkost a deprese mohou být způsobeny různými faktory. V tomto článku se dozvíte, jak ukončit podrážděnost, úzkost a depresi.

(Užitečné návyky)