Proč se cítíš v paži a nohou?


Proč se cítíš v paži a nohou?

Není pochyb o tom, že tyto pocity jsou nepříjemné. Když „necitlivé“ ruce, zápěstí, nohy nebo nohy, je těžké pochopit, co dělat, aby znovu obnovit jejich citlivosti a síly funkci správně. Zjistěte, proč se cítíte v očích a nohou v dnešním článku! necitlivost

a brnění: ç o tom?Co je to je příčina ale?A brnění a necitlivost jsou neobvyklé pocity, které se mohou objevit v jakékoli části těla. Ale nejčastěji se to děje v rukou, nohou, zápěstí, prstech a nohou. Zde jsou některé z nejčastějších příčin ztráty citlivosti v končetinách:

pobyt v jedné poloze na dlouhou dobu

  • th: stání nebo sezení (například na cestách, nebo na stole v práci);Nerve Zranění: Pokud je zraněno nervy krku, budete mít tento pocit v rukou a zápěstí; Pokud k tomu dojde v dolní části zad, ovlivní to citlivost nohou a nohou.
  • tlak na míchy nebo periferních

  • anervů aherpes zoster (nebo pásový opar)
  • ​​oběhové selhání, způsobené zánětem cév, ateroskleróza nebo krevní sraženiny
  • dysbalance draslík, vápník nebo
  • sodného nedostatečné
  • výběžek B12Použití určité léky
  • poškození nervového systému v důsledku nadměrného užívání alkoholu, tabáku, nebo projev vedení
  • radioterapii kousnutí hmyzem, roztoči a zvířecí
  • alergie na měkkýše syndrom karpálního tunelu (v zápěstí)
  • Diabetes hypotyreóza
  • mrtvice nebo jiná ischemická ataka
  • Domácí léky

a doporučení ke zmírnění brnění v nohou a rukou Voda je jedním z nejlepších přírodních způsobů, jak „probudit“ ruce a nohy, když jdou otupělá. Dolní

že postižený regionmiskastudenou vodou a udržetpo dobu asi 10minut nebo dokud dokud neprojdemravenčení.Někteří se snaží vynutit vynutit sami hýbat prsty na rukou a nohou, nebo jakoukoli jinou část těla, kterou cítil otupělý. Zde jsou některé další možnosti: pěší

malou procházku po místnosti, když se začnou cítit, že tam je brnění. Možná se budete muset stát po dobu několika minut, pokud máte pocit, křeče v jedné z nohou, ale přesunout - velmi účinný způsob, jak se vrátit do normálního stavu končetiny, zvláště pokud sedíte na dlouhou dobu.

Počkat špičky

To je další způsob, jak zacházet necitlivost v nohou. Stát na špičkách jako tanečnice, a pak snížit paty na podlaze. Tento postup opakujte 10x stimulovat krevní oběh v dolních končetinách. Pokud se vaše nohy a chodidla často jdou otupělá, Rob

toto cvičení je každý večer před spaním , aby se zabránilo tuhý během spánku. víc jíst potraviny bohaté na železo

Nedostatek železa může způsobit mravenčení v rukou a nohou. Přidejte čočku a řepa ve stravě může pomoci snížit výskyt tohoto stavu. Měla by také jíst více vejce, mléko, ořechy, hrách, fazole a zelená listová zelenina, jako je špenát, mangold.

Proveďte obklad pomocí feferonky

To může pomoci zmírnit vaši situaci. To by mělo trvat deset kusů červených chilli papričky. Připravte si papriku při vysoké teplotě, pak se protáhnout tkaniny. Aplikovat tento balíček na postiženou oblast. Teplo z pepře

snížit bolest a nepohodlí. Pokud jste trpí tímto problémem často, můžete si mast zahřát v každém okamžiku. Vyhněte se některé potraviny a nápoje

Pití kávy nebo alkoholu během a po večeři se nedoporučuje. Stejně tak byste neměli jíst těžká jídla ve večerních hodinách.

udržovat zdravý životní styl

Přestat kouřit, sportovat, jako je plavání, cvičení relaxační cvičení, jako je jóga pro snížení stresu, netráví mnoho času v jedné poloze stání nebo sezení a nosit volné oblečení, aby zajistily lepší cirkulaci.

Masáže a změna pozice

Když začnete mít pocit, že brnění jeví jako vhodné energicky třít nebo masáž této oblasti. To lze provést každý večer, pokud máte pocit, že konec začne

stát mlčí. Diffa barydobré chování žáků - je často měnit držení těla.Pokud sedíte, můžete vstát; pokud lež - sednout, pokud stojíte - sednout ... a tak dále. Pokud zjistíte, že ruce a nohy jít necitlivé během spánku, může to být proto, že si pobyt v jedné poloze po dlouhou dobu bez pohybu. Zkuste použít polštáře k vyvýšené ohromen těla. Noste vhodnou obuv

Vždy vybrat ponožky vyrobené z bavlny nebo vlny, takže absorbují vlhkost a zabránit výskytu brnění. Změna ponožky třikrát denně (každých 8 hodin). Boty by měly být pohodlné a vyrobené z kůže nebo tkaniny.

Ujistěte se, že je ma

komfortní podpatky nebo používá yteustil ing pro lepší podpůrných ramen.Vyhněte se nošení vysokých podpatků nebo boty, které činí vaše nestabilní kurz - ujistěte se, že má pevnou podrážku. dělat cvičení v blízkosti zdi nebo míč

Po návratu domů z práce, a to zejména pokud máte pocit mravenčení nebo necitlivost v nohou, sundejte boty a ponožky a postavit ke zdi. Stiskněte prsty a dlaně na zeď a pokrčte kolena mírně. Při práci v kanceláři, se gumový míček v ruce a tlačit tak tvrdě, jak je to možné. Tam

a příslušenství, které jsou určeny je určen pro ty cvičení. můžete provést stejné cvičení pro nohy a chodidla stisknutím gumový míček chodidel dolů.


8 Produktů, které je třeba se vyhnout, pokud máte společné problémy

8 Produktů, které je třeba se vyhnout, pokud máte společné problémy

Klouby podporují tělo. Spojují kosti a umožňují pohyb. Bolest v kloubech - to je docela běžný problém . Může se objevit v důsledku zánětu, protahování nebo vývoje chronického onemocnění. Vznik takového problému je obvykle spojen se stárnutím. Nicméně, klouby mohou také ublížit mladým lidem kvůli zranění nebo předčasnému opotřebení .

(Zajímavosti)

Známky přetížení jater

Známky přetížení jater

My všichni slyšíme, jak lidé říkají, že mnoho problémů souvisejících s játry zdraví přímo nebo nepřímo. Proč tak? Protože játra jsou často obětí špatné výživy, znečištění životního prostředí, stresu, negativních emocí atd. V tomto článku vám pomůžeme pochopit, zda trpíte přetížením jater, vzhledem k řadě snadno rozpoznatelných příznaků a příznaků.

(Zajímavosti)