Proč jste se cítil bolest v zádech


Proč jste se cítil bolest v zádech

zdraví Jedním z nejčastějších problémů, v moderní populaci -bolesti zad, od krku do pasu. To může být způsobeno různými faktory, včetně špatné držení těla, nedostatku spánku nebo příliš intenzivní fyzické aktivitě. Chcete-li získat odpovědi na otázky týkající se bolesti zad? Přečtěte si více o tomto článku.

Co je to? Proč? Kdy to začalo? To je nejčastější otázky týkající se bolesti zad.

Kdokoliv může trpět bolestmi zad. Ale existují určité faktory, které zvyšují riziko vzniku některých chorob, jako jsou problémy s krkem, deformity páteře, atd Věk

stárnutí páteře s tělem. To je důvod, proč, když dosáhnou věku 30 nebo 40 let, začnete cítit silnější bolesti zad v důsledku oslabení kosti a svaly v průběhu času. Nedostatek cvičení

Lidé, kteří dělají pravidelné cvičení a není zapojen do sportu, je pravděpodobné, že trpí bolestmi zad. Pasivní způsob života úzce souvisí s problémy se zády.

lidí s nadváhou mají nadváhu nebo jsou obézní, jsou také vyšší pravděpodobnost výskytu bolesti zad, protože je to část těla je nucena podporovat celou váhu.

Genetics Dědičné faktory mohou způsobit bolest v dolní části zad nebo krku. Věnovat zvláštní pozornost rodinnou anamnézou bolesti zad nebo problémy s rodiči, prarodiči, tety a strýcové a tak dále. artritidy a dalších onemocnění páteře může být často dědičné.

své pracovní úkoly, které provádějí na denní bázi může vést k bolesti zad. Například lidé, kteří zvedání těžkých předmětů denní, koloběžky nebo nést věci, a to i těch, kteří stát nebo sedět celý den, mají vyšší riziko vzniku bolesti zad. Kouří

K dispozici je překvapivě silný vztah mezi bolestmi zad a kouření. Důvodem je, že kuřáci mají problémy s živin potřebných pro bederní disk. Kromě toho dává tělu zotavit z jakýchkoli zranění či zlomeniny. Další poruchy

herniated disk, svalové napětí, skolióza, artritida, lumbální stenóza, ledvinové kameny, fibromyalgie, infekce, endometrióza a diskové zranění - všechny velmi časté příčiny bolesti zad. Pokud máte podezření, že máte některý z těchto poruch, poraďte se se svým lékařem, aby si správné diagnózy a průběh léčby bolesti.

Špatný spánek

Každá z těchto poruch nebo poruch, spojených se špatným spánkem, zvyšuje bolest zad. Nedostatek spánku, příliš tlustý nebo tenký polštář, stará matrace nebo nesprávná poloha v noci může způsobit spoustu bolesti zad.

Jak posílit záda

Jedním z nejlepších způsobů, jak zmírnit bolesti zad, je mít silnou a zdravou páteř. Podívejte se na tipy, jak to udělat:

Udržujte dobrou pozici

Dobré držení těla je důležité pro zdravé zadění. Nezůstávejte zvednutý dopředu (s ramenem dopředu a zakřivenou hrudí) po celý den při práci u stolu. Vyberte ergonomickou kancelářskou židli, která podporuje záda od pasu po krk.

Vyzkoušejte polštáře pro pohodlí, v případě potřeby. Vždy držte ramena na lince ušima a představte si, že za zády je deska. Zpočátku to může být nepříjemné, ale časem si všimnete rozdílu.

Pokud vaše práce zahrnuje zvedání těžkých předmětů, nejprve ohnout kolena. Zvyšte svou váhu na úkor nohou a nehýbejte se zády dopředu, protože to může poškodit páteř.

cvičení můžete dělat nějaké cvičení na posílení zad, přestože není vhodný pro zvedání závaží, pokud máte chronické bolesti zad, alespoň ne na první pohled. Nejlepší cvičení jsou plavání, pilates, jóga, cyklistika a pěší turistika. Jediné, co musíte udělat, je strávit půl hodiny každý den, abyste se cítili lépe. Cvičení, která si vyberete, pomůže vašemu zdraví jako celku, nejen páteři.

Protahování

To je důležité, zvláště pokud vaše práce vyžaduje, abyste seděli celý den. Jednou denně, vstávejte z křesla a proveďte několik pohybů, abyste změnili zadní polohu. Nezapomeňte si oholit krk, pas, ramena a dokonce i hlavu. Střely by měly být prováděny pomalu a bez spěchu, bez ostrých pohybů.

Zdvihněte ruce, jako byste se pokoušeli dotknout stropu, a nechte kruhy s vašimi zápěstí. Otočte hlavu z jedné strany na druhou a pak otočte hlavou v každém směru, snažíte se dotýkat pravého ucha pravého ramena a potom odejít. Tam jsou také některé skvělé jóga příspěvky, které mohou pomoci otočit záda.

Dieta

Jak dobře jíte? To, co jíte, ovlivňuje zdraví páteře. Pokud budete jíst dostatek bílých proteinů, ovoce, zeleniny a zdravých tuků, zaznamenáte snížení bolesti zad. Omega-3 mastné kyseliny a komplexní vitamíny B se doporučují pro zmírnění problémů s páteří a nervovým systémem.

Rest

Zde chceme odpovědět na dvě základní otázky: co můžete udělat, abyste se vyhnuli bolesti zad a kolik by mělo trvat? Především věnujte pozornost situaci, ve které spíte. Pokud jsou matrace a polštáře staré nebo nepříjemné, zkuste je změnit.

Pokud spíte na boku, zkuste spát na zádech. Relaxujte od šesti do osmi hodin denně. Když jdete spát, léčit to jako rituál na: vypnout telefon a další elektronická zařízení, se snaží spát před 11 hodin a neberou úkol práce nebo do školy s vámi v posteli.

Meditace

Lidé, kteří meditují, mají pocit méně bolesti zad než ti, kteří vedou intenzivnější a méně vědomý život. Meditace také zlepšuje vaši náladu, zvyšuje produktivitu, prodlužuje život a především pomáhá udržet si dobrou pozici. To je způsobeno lotosovou pozicí (nejslavnější pozicí pro meditaci). Pokuste se meditovat každé ráno asi 10 minut.


Připravit anti-vráskám doma

Připravit anti-vráskám doma

Health Shop krém proti vráskám s obsahem chemických látek, které nejsou zdravé vůbec, a proto mohou dokonce poškodit kůži. Zatímco zcela přírodní produkty jsou obvykle mnohem užitečnější a dokonce levnější. V tomto článku vám nabídneme alternativu: vlastní receptury Krémy výhradně z přírodních surovin.

(Krása)

Jako mořská sůl bojuje celulitidy

Jako mořská sůl bojuje celulitidy

Krásy. Je někdy možné se s ním vyrovnat? Téměř 80% žen trpí tímto problémem, a ačkoli to závisí mimo jiné na genetické predispozice, nezapomeňte, že špatné stravovací návyky a sedavý způsob života budou pouze viditelné dolíčky na kůži. Mohu se úplně zbavit celulitidy? Samozřejmě že ne. Ale můžete dělat to méně nápadný a vytáhnout postavu, která jiní neviděli problémové oblasti stehen, když dáte na bikinách nebo džíny na obrázku.

(Krása)