Proč se cítíte bolest při menstruaci


Proč se cítíte bolest při menstruaci

Zajímavá fakta Mnoho žen bolesti zkušenosti během menstruace, ale gynekolog nenabízí nic než protizánětlivé léky nebo antikoncepční pilulky.

Vysvětlujeme, že to může způsobit bolest nebo křeče, a jak se jich zbavit pomocí některých potravin a přírodních doplňků. Estrogen

hlavní důvod, proč ženy trpí menstruační bolesti - je nadbytek estrogenu v krvi. Estrogen je důležitý hormon pro zdraví, protože to má vliv na duševní potenciální vývoj kostí, krevního oběhu a tak dále. Ale pokud máte příliš mnoho estrogenu, to může být problém, protože v tomto případě to bude mít různé nerovnováhy, jako je bolest při menstruaci.

Proč máte příliš mnoho estrogenu?

Níže uvádíme všechny faktory ovlivňující zvýšení hladiny estrogenů u mužů a žen:

  • škodlivý potraviny nebo potravin, které nefungují správně strávit kvůli potravinové intolerance
  • Stres Tabák a alkohol
  • znečištění Doplňky stravy a toxických látek v produkty, které používáte každý den
  • pilulky

riziko přebytek estrogenu menstruační bolesti (mýdlo, šampon, kosmetiku a další.) - není jediným důsledkem vysoké hladiny estrogenu. To může také vést k dalším zdravotním problémům, které signalizují tento nepořádek:

  • příležitostných kritických dnech
  • kloubní bolesti hlavy a dyspepsie bolest svalů
  • vypadávání vlasů, suchá kůže únava

Bad jídlo pořadí vyléčit to hormonální nerovnováha by měly omezit konzumaci těchto produktů:

  • cukr a sladké nápoje: cukr nepřináší žádné výhody. Bílá odrůda cukru je velmi škodlivé, protože to trvá minerály a postupně oxiduje tělo. Musíme ji odstranit a nahradit medem nebo ovocem. Pšenice
  • : pšenice dnes jíme, je velmi špatné, a mnoho lidí si to strávit správně, aniž by to věděli. Zkuste ji nahradit ovsa nebo žita, a vždy zvolit celozrnné obiloviny. Kravské mléko
  • : muži s vysokou estrogenu, mají tendenci trpět nesnášenlivostí laktózy, ale oni to nevědí. Doporučujeme, abyste si vybrat zeleninové nápoje s oves, mandle nebo rýže a jedí kozí sýr. Sójové mléko není užitečné, protože nejen transgenní, ale také bohatá na estrogen.
  • příliš mnoho červeného masa.nejlepší jíst každých patnáct dní se salátem nebo zeleninou.
  • stimulanty, jako je káva, alkohol a koly. Nedoporučuje jejich používání. Užitečné doplňky

K zamezení těchto škodlivých produktů, hodně zlepšit své zdraví obecně doporučujeme provést tyto tři doplňky denně k odstranění přebytečné estrogen a regulovat hormonální systém. Lněný olej

  • :olej ze lněného semene je bohatý na obsah esenciálních mastných kyselin a pomáhá regulovat hladinu hormonů, když máte příliš mnoho estrogenu. Je to také dobrý nástroj, pokud máte suchou pleť. Vezměte lžíci (15 gramů) za den z potravy samostatně nebo ve spojení s ním. Pokud se vám nelíbí její chuť, můžete si ho vzít ve formě tobolek. Vitex posvátný
  • : tato bylina umožňuje léčit všechny druhy menstruačního cyklu a může dokonce způsobit ovulace u žen, které nemají kritické dny neznámých důvodů. Vezměte 200 mg extraktu denně nejméně po dobu 3-4 měsíců, takže její účinnost se postupně zvyšuje. Mac
  • : tento kořen z And známý jako regulátor hormon, protože působí v hypofýze a hypotalamu. To vás naplní energií, která je opravdu skvělé, pokud jste v stresující situace napjatá. Vezměte 3-6 gramů denně. Můžete si vzít máku ve formě kapslí nebo smíchat s trochou vody, džusu nebo jogurtu. V některých případech to může vést k mírné nervozity, pak byste měli snížit dávky nebo přestat užívat.


Hlavními příznaky snížené prokrvení

Hlavními příznaky snížené prokrvení

Zajímavá fakta Zhoršení je docela běžné cirkulace problém, který má schopnost stupňovat horké léto. Ohroženi jsou dospělí, protože to je věková skupina nejvíce zasaženy z důvodu měnící se povahy průtoku krve. Nicméně, věděli jste, že je oběhové zhoršení může mít nepříznivý vliv jiných oblastech života ?

(Zajímavosti)

Proč spát špatně? V odpovědi předkové

Proč spát špatně? V odpovědi předkové

Vždy Zajímavá fakta doporučené denní spánek 7-8 hodin, aby si kvalitní spánek, což také přispívá ke zlepšení kvality života. Tato rada je nám starosti, když jsme se probudit v noci a nemůže spát jednu nebo dvě hodiny. Nutí nás zajímalo, proč spíme špatně. Avšak to, co jsme až do tohoto bodu bylo považováno za „problém“ spánku může být něco přirozené a dokonce prospěšný.

(Zajímavosti)