Proč se probouzíte třetí noc?


Proč se probouzíte třetí noc?

Ve skutečnosti se mnoho lidí probudí o třetí noci nebo o něco později. Toto není mystická nebo nadpřirozená jev, ale velmi častým problémem v důsledku poruchy spánku související s úzkostí.

Tento jev by však měl být podrobně vysvětlen, abyste mu lépe porozuměli a odolali mu. Lezení v těchto ranních hodinách ráno a neschopnost usnout může být velmi vážným problémem, pokud dojde během několika dní. Proto je důležité vědět, jak správně zvládnout situaci.

Příčiny zvedání ve 3 hodin v noci

Existuje mnoho publikací popisujících tento běžný výskyt. Je však třeba připomenout, že v tom není nic divného; Je to vlastně mozková reakce na zvýšenou úroveň úzkosti, kterou v tu chvíli cítíme. Když začne neustále narušovat spánek, musíme přijmout vhodná opatření.

důležité si uvědomit, příznaky, které často doprovázejí růst na tři nebo čtyři ráno:

  • Probudit se z intenzivní úzkosti a obav.
  • Zrychlený srdeční tep a pocit nebezpečí.
  • Návrat do spánku je nemožné. Tím se zvyšuje nervozita, negativní myšlenky a nespavost.
  • Pokud se vám ještě podaří znovu usnout, spánek je velmi lehký a probudíte se s únavou.
  • Třetí nebo čtvrté ráno se probouzíte několikrát týdně.

Úzkost a lezení v časných ranních hodinách

Proč se vždycky probouzím kolem třetí noci?

Pokud se během jednoho týdne se náhle probudí v dopoledních hodinách a téměř vždy v tomto okamžiku, nejprve zeptat sami sebe, pokud máte zájem, nebo něco, co vám brání, zda pracujete příliš mnoho, nebo mají emocionální problémy.

Všechny tyto faktory mohou způsobit úzkost, kterou si často ani neuvědomujeme, ale náš mozek reaguje na tyto problémy spánkem.pro nás těžké usnout, a když jsme se konečně usnout, probudí nahromaděný úzkost způsobuje pocit ohrožení.

Podívejme se na problém více:

  • týkají přímo ovlivňuje centrální nervový systém (CNS), která začíná provést drobné změny v neuro-biologických a chemických systémů zapojených do spánek-cyklus brázdy. To vše přímo mění fáze spánku (rychlé a hluboké).
  • Obvykle půjdeme spát a je těžké usnout. Nakonec jsme usnout kolem půlnoci, ale obavy fragmentaci spánku, je obtížné dosáhnout fázi REM spánku, když hluboký spánek a zotavení.
  • Náš mozek interpretuje tuto úzkost jako hrozbu a něco, z čeho musíme uniknout. Pocit tohoto varování nám ztěžuje probudit se kolem 3. hodiny v noci.
  • To je přirozená reakce těla na úzkost a naše neurotransmitery se mění, což způsobuje změny ve spánku.

Jak lze tento problém vyřešit?

Pokud je příčinou poruch spánku úzkost, musíme čelit těmto zdrojům stresu a problémům způsobujícím problémy, abychom měli dobrý odpočinek.

  • Je důležité si uvědomit, že se něco děje. Lezení uprostřed noci se smyslem pro strach nebo hrozbu je znamením, že je něco špatně. Zeptejte se sami sebe, co to je, proč se to děje ve vašem životě, co vás znepokojuje, co vás zláká a proč se cítíte v nebezpečí.
  • Provádějte malé změny v životě, nastavte priority a pokuste se vyvíjet nové návyky, které stimulují mozek a zabraňují stresu.
  • Pokuste se jít na večeři po dobu nejméně půl hodiny. Chůze, dýchaj hluboce, ustoupit od světa, odpočívat.
  • Když se vrátíte domů, okoupejte a jděte do postele. Nehýbejte se v hlavě: "Potřebuji spát celou noc, abych zítra mohla dobře fungovat." Tato myšlenka vytváří napětí v mozku, protože vidí tento závazek: "Musím spát."
  • Dosáhněte jasnosti mysli a uklidněte své myšlenky.
  • Ujistěte se, že váš pokoj je čistý, dobře větraný a vůně svěží. Podle odborníků, nejlepší teplota pro sen je 20 ° С. Když teplota přesáhne 25 °, tělo se cítí nepříjemně. Pamatuj si to!


6 Problémy vyplývající z nerovnováhy střevních bakterií

6 Problémy vyplývající z nerovnováhy střevních bakterií

Zajímavé skutečnosti střevní mikroby živá kapela. To se nazývá střevní flóra nebo střevní bakterie. Velmi často lidé podceňují její důležitost. Stále střevní mikroflóra hraje důležitou roli při trávicích procesů a imunitního systému. Pokud je člověk zdravý, tato skupina bakterií, má pozitivní vliv na regulaci pH v zažívacím traktu.

(Zajímavosti)

Vitamin nedostatky mohou způsobit únavu

Vitamin nedostatky mohou způsobit únavu

Pokud zjistíte, že pro vás těžké se dostat z postele každé ráno nebo po příjemném víkendu doma ještě potřebovat nějaký čas se probudit, může trpět za následek dočasné nebo chronické únavy způsobené nedostatkem vitamínů . Kromě návyky, které mohou způsobit tento stav, blíže podívat na to, co jíte. Pokud vám chybí některé živiny, to bude těžší se dostat energii ke splnění nový den.

(Zajímavosti)