Proč je důležité každý den jíst hrušky


Proč je důležité každý den jíst hrušky

Nepochybně, hrušky jsou jedním z nejvýnosnějších a zdravějších plodů; tento poklad, který osvěží a dává radost, prostě nemůžeme chybět. Tak proč ne jíst hrušky každý den? Nebudete to litovat.

Červená, zelená, žlutá hruška ... Existuje mnoho odrůd hrušek a jsou stejně užitečné. Je zdrojem vody, vlákniny, vitamínů a minerálů. Jsou skvělé pro každého člena rodiny, je to dokonalá přísada pro pečení a šťávy na snídani. Ale pojďme zvážit další výhody, které můžete získat, pokud budou používat hrušky každý den.

Užitečné vlastnosti hrušek

  • Hrušky obsahují vitamíny A, B, C, E, kyselina listová, vláknina, draslík, minerální soli, cukr, jód, železo a vápník. Jsou ideálním zdrojem vitamínů, což je důvod, proč jsou často považovány za důležité pro snídani.
  • Mají antibakteriální vlastnosti. Díky taninům a kyselině uhličité chrání tělo před různými infekcemi a nemocemi.
  • Oni bojují s volnými radikály. Je všeobecně známo, že volnými radikály jsou ty škodlivé látky, které napadají buňky a způsobují stárnutí. Hrušky jsou velmi bohaté na antioxidanty, což je činí ideální pro záchranu mládí. Jsou také fantastickým zdrojem vitamínu C, skládají se téměř z 13% tohoto vitaminu, stejně jako vitamín C. Je to ideální zdroj zdraví.
  • Postarejte se o srdce. reguluje krevní oběh a zabraňuje mrtvici. Hrušky obsahují velmi velké množství vlákniny, které pomáhají zbavit se žlučových solí a snižovat takzvaný "špatný" cholesterol. Některé studie ukazují, že používání hrušek každý den snižuje pravděpodobnost mrtvice o 50%.
  • Zabránit rakovině. Vysoká hladina antioxidantů spolu s vitamínem C, vlákninou a kyselinou listovou činí z nich ideální látku pro buňky. Proto se stali velkým ochráncem několika různých typů rakoviny. Ve skutečnosti mnoho studií ukázalo, že hrušky pomáhají zbavit se karcinogenních chemických látek, které se hromadí v tlustém střevě. Hrušky jsou také vynikajícími přáteli žen během menopauzy, protože je chrání před rakovinou prsu.
  • Odstraňte zácpu. Díky vysokému obsahu vlákniny a detoxikačním vlastnostem hrušek je to skvělý způsob, jak zachovat zdraví střev a chránit flóru. Z vašeho života zmizí ty dny, kdy je trochu těžké jít do šatny.
  • Upravuje těžké trávení. Pokud často trpíte trávením a máte pocit nafouknutí, gravitace a plynů, neváhejte pít hruškovou šťávu nebo jen jíst celé hrušky. Obsahuje pektin, který je skvělý pro zabránění účinkům těžkého trávení.

Recept na hruškovou šťávu

Hrušky lze nalézt kdykoli v roce, ale vše závisí na druhu hrušky. Podle odborníků obecně, hrušky jsou nejlepší od června do února. Pokud máte příležitost získat pár hrušek za dobrou cenu, doporučujeme jíst jeden po druhém. Jezte je čerstvé, jako želé, pečené nebo zpracované na džusu až do snídaně. Dáme vám jednoduchý a výživný recept velkého džusu pro nádherný začátek dne.

Co potřebujete

  • Dvě hrušky
  • Polovina šálku vody
  • Jeden lžička medu
  • Malá citronová šťáva

Jak se vařit

Nejdříve se umyjte a odstraňte kůži dvou hrušek. Při manipulaci řežete každou polovinu a rozemlejte do mixéru. Poté, co je džus připraven, promíchejte s vodou tak, aby nebyl příliš hustý. Přidejte několik kapek citronové šťávy a čajovou lžičku medu jako sladidla. Přidejte kostku ledu, aby byla tak osvěžující, jak je lahodné.


Zjistěte, co váš typ žaludku mluví o vás

Zjistěte, co váš typ žaludku mluví o vás

Nikdo nemůže popřít, že existují různé druhy žaludků. Existují nádory, které se tvoří v důsledku nadměrného příjmu tučných potravin, žaludků, které se objevují kvůli otokům nebo zadržování vody, stejně jako žaludky, které se objevují po porodu. Pro každou potřebují zvláštní přístup, aby je udrželi ve tvaru.

(Užitečné návyky)

5 Jednoduchých způsobů, jak snížit zadržování vody

5 Jednoduchých způsobů, jak snížit zadržování vody

Užitečné návyky zadržování tekutin v těle, nazývané také stagnace vody je významná problém pro ty, kteří chtějí zůstat ve formě. Zpomaluje spalování tuků a přidává další centimetry. Když se retence tekutin zvyšuje, příznaky se stávají vážnějšími. Dokonce může negativně ovlivnit odpočinek a relaxaci. Například se díváte na film, ležící na gauči, odkud se nikde neobjeví křeče nebo brnění.

(Užitečné návyky)