Proč je důležité každý den jíst hrušky


Proč je důležité každý den jíst hrušky

Nepochybně, hrušky jsou jedním z nejvýnosnějších a zdravějších plodů; tento poklad, který osvěží a dává radost, prostě nemůžeme chybět. Tak proč ne jíst hrušky každý den? Nebudete to litovat.

Červená, zelená, žlutá hruška ... Existuje mnoho odrůd hrušek a jsou stejně užitečné. Je zdrojem vody, vlákniny, vitamínů a minerálů. Jsou skvělé pro každého člena rodiny, je to dokonalá přísada pro pečení a šťávy na snídani. Ale pojďme zvážit další výhody, které můžete získat, pokud budou používat hrušky každý den.

Užitečné vlastnosti hrušek

  • Hrušky obsahují vitamíny A, B, C, E, kyselina listová, vláknina, draslík, minerální soli, cukr, jód, železo a vápník. Jsou ideálním zdrojem vitamínů, což je důvod, proč jsou často považovány za důležité pro snídani.
  • Mají antibakteriální vlastnosti. Díky taninům a kyselině uhličité chrání tělo před různými infekcemi a nemocemi.
  • Oni bojují s volnými radikály. Je všeobecně známo, že volnými radikály jsou ty škodlivé látky, které napadají buňky a způsobují stárnutí. Hrušky jsou velmi bohaté na antioxidanty, což je činí ideální pro záchranu mládí. Jsou také fantastickým zdrojem vitamínu C, skládají se téměř z 13% tohoto vitaminu, stejně jako vitamín C. Je to ideální zdroj zdraví.
  • Postarejte se o srdce. reguluje krevní oběh a zabraňuje mrtvici. Hrušky obsahují velmi velké množství vlákniny, které pomáhají zbavit se žlučových solí a snižovat takzvaný "špatný" cholesterol. Některé studie ukazují, že používání hrušek každý den snižuje pravděpodobnost mrtvice o 50%.
  • Zabránit rakovině. Vysoká hladina antioxidantů spolu s vitamínem C, vlákninou a kyselinou listovou činí z nich ideální látku pro buňky. Proto se stali velkým ochráncem několika různých typů rakoviny. Ve skutečnosti mnoho studií ukázalo, že hrušky pomáhají zbavit se karcinogenních chemických látek, které se hromadí v tlustém střevě. Hrušky jsou také vynikajícími přáteli žen během menopauzy, protože je chrání před rakovinou prsu.
  • Odstraňte zácpu. Díky vysokému obsahu vlákniny a detoxikačním vlastnostem hrušek je to skvělý způsob, jak zachovat zdraví střev a chránit flóru. Z vašeho života zmizí ty dny, kdy je trochu těžké jít do šatny.
  • Upravuje těžké trávení. Pokud často trpíte trávením a máte pocit nafouknutí, gravitace a plynů, neváhejte pít hruškovou šťávu nebo jen jíst celé hrušky. Obsahuje pektin, který je skvělý pro zabránění účinkům těžkého trávení.

Recept na hruškovou šťávu

Hrušky lze nalézt kdykoli v roce, ale vše závisí na druhu hrušky. Podle odborníků obecně, hrušky jsou nejlepší od června do února. Pokud máte příležitost získat pár hrušek za dobrou cenu, doporučujeme jíst jeden po druhém. Jezte je čerstvé, jako želé, pečené nebo zpracované na džusu až do snídaně. Dáme vám jednoduchý a výživný recept velkého džusu pro nádherný začátek dne.

Co potřebujete

  • Dvě hrušky
  • Polovina šálku vody
  • Jeden lžička medu
  • Malá citronová šťáva

Jak se vařit

Nejdříve se umyjte a odstraňte kůži dvou hrušek. Při manipulaci řežete každou polovinu a rozemlejte do mixéru. Poté, co je džus připraven, promíchejte s vodou tak, aby nebyl příliš hustý. Přidejte několik kapek citronové šťávy a čajovou lžičku medu jako sladidla. Přidejte kostku ledu, aby byla tak osvěžující, jak je lahodné.


Rafinovaný cukr, což je produkt, který rakovina paliva

Rafinovaný cukr, což je produkt, který rakovina paliva

Užitečné návyky Mnoho faktorů přispívá ke vzniku různých typů rakoviny, ale všechny mají něco společného, ​​co se poháněný. Již několik desetiletí se vědci zaměřili svůj výzkum týkající se vztahu mezi stravou a rakovinou, a dospěl k závěru, že některé potraviny zvyšují riziko onemocnění. Hlavními produkty související s rozvojem rakoviny je rafinovaný cukr, je k dispozici ve většině domácností po celém světě a dobrého vkusu, že mnoho lidí.

(Užitečné návyky)

11 Tipů spát dobře a probudit aktualizované

11 Tipů spát dobře a probudit aktualizované

Dobrý sen nejen poskytuje dobrý odpočinek. Dobrý spánek je také požadován pro aktivní následující den. Pokud budete postupovat podle těchto tipů, proberete se s pocitem obnovy a budete mnohem šťastnější. 1. Dobrý spánek Každé tělo je schopné regulovat množství potřebného spánku. Avšak průměr pro dospělou osobu je mezi 7 a 9 hodinami.

(Užitečné návyky)