Proč ruční dobré pro mozek


Proč ruční dobré pro mozek

užitečné návyky Řemeslný - velmi zajímavý koníček, , kteří mohou trénovat mozek, a celou řadu dovedností, jsou důležité věci, které děláme každý den.

Bylo prokázáno, že je skvělou antistresovou a depresivní terapií, která zvyšuje hladinu pozitivních hormonů a podporuje relaxaci.

Pravidelná praxe stimuluje drobné motorické dovednosti, tvůrčí schopnosti a dokonce sebevědomí a sebeúctu.

Je to také dobrý způsob, jak uniknout z každodenní rutiny a zaměřit se na problémy , které způsobují strach, úzkost a jiné emoce, které jsou škodlivé pro zdraví.

Vše, co pletení, malba, grafika nebo jakákoli jiná ruční činnost, věnujte několik minut denně tzv. "Péči o mozku".

Ačkoli mnoho z nich nerozumí, mozku získává nejvíce výhod z metod nezbytných pro jeho implementaci.

Níže bychom rádi poukázali na některé z hlavních výhod manuální práce.

Jaké jsou výhody manuální aktivity mozku?

Provádění manuálních akcí uvolňuje, zlepšuje duševní zdraví, pohodu a mozkovou aktivitu.

Ti, kteří je pravidelně cvičí, je snadnější přemýšlet o jejich činnostech a zvýšit jejich kreativitu.

Během průzkumu provedeného Betsan Corkhill mezi 3545 pletařky, bylo zjištěno, že ruční práce a duševní hry mohou přispět k rozvoji mozku a emocionální zdraví.

Takové úkoly nás aktivují, zlepšují sociální vztahy a posilují budování důvěry.

To je způsobeno tím, že podporuje uvolnění a stimuluje mozku, aby pracovala efektivněji.

Pohyby jsou aktivovány a motorové dovednosti jsou vylepšeny, zejména hands-on.

Podle průzkumu 50% účastníků uvedlo, že pletení zvyšuje jejich pocit štěstí a uvolnění.

Většina se také shodla, že podporuje snížení stresu a zvyšuje kreativitu.

Studie zjistila, že existuje vztah mezi tím, kolikrát osoba praktikovala manuální činnost a její emocionální stav.

Lidé, kteří se třikrát nebo vícekrát týdně pletou, se cítí klidnější, šťastnější a méně znepokojující, než ti, kteří to dělají méně nebo vůbec ne.

Tento typ hobby vyžaduje zaměření na požadovaný výsledek, stejně jako zaměření na jeden úkol.

Současně potřebují více trpělivosti, pokud je touha dosáhnout cíle. Vytváří se vytrvalost a je dosaženo větší sebevědomí, aby se překonaly překážky. Ruční zábavné mozku

V jiné studii zveřejněné v časopise „neurologie“, dospěl k závěru, že

umělecká aktivita může snížit riziko mírné kognitivní poruchy. Vědci chtěli vědět, zda je možné zabránit tomuto procesu způsobenému stárnutím a výsledky byly neočekávané.

Lidé, kteří malují, plísní, fotografují ve středním a starém věku, mají

o 73% méně šancí na mírné kognitivní postižení ve srovnání s těmi, kteří to nemají.Ti, kteří provádějí manuální opatření, mají o 45% menší riziko vzniku demencí.

Shrnutí, poznámka, že ruční práce přináší výhody mozku, protože:

Je to výzva, která

  • vede k řešení problémů. Zlepšuje sociální spojení.
  • Dává radost.
  • Zlepšuje koordinaci očí a rukou, prostorové vnímání a jemné motorické dovednosti.
  • Užitečné pro výuku a učení.
  • Zaměřuje pozornost a myšlenky na jeden cíl.
  • Stimuluje představivost a tvůrčí schopnosti.
  • Chrání paměť a
  • snižuje riziko mentálního postižení. Usnadňuje relaxaci, meditaci a rytmus.
  • Léčuje depresi a stres.
  • Na základě výše uvedených skutečností můžeme konstatovat, že jednoduchá ruční opatření

nám mohou pomoci stimulovat a chránit mozek. Jelikož duševní zdraví závisí na mnoha faktorech,

pravidelné plnění těchto úkolů může mít dlouhodobý přínos. Je skvělé, že je velmi snadné zvládnout a provést tyto ruční akce nyní, a potřebné materiály jsou často levné nebo recyklované.

Start dnes!


5 Chyb, které děláme ve vaně

5 Chyb, které děláme ve vaně

Užitečné návyky Tato informace se může zdát zajímavější, protože nic je mnohem příjemnější a přátelštější, než v dopoledních hodinách, aby se sprchou nebo vanou s prospěšné éterických olejů noci spát uvolněně. Co můžeme dělat špatně? Podívejte se níže! 1. Buďte opatrní s velmi horkou sprchou nebo vanou Ano, je málo, které lze srovnávat s pěknou teplou sprchou nebo vanou, když přijedete domů a chcete si odpočinout.

(Užitečné návyky)

7 Jednoduchých cviků k úlevě od bolesti svalů

7 Jednoduchých cviků k úlevě od bolesti svalů

Užitečné návyky intenzivní bolest svalů může nastat okamžitě po cvičení, prudké pohyby nebo nepříjemnou spánku. Pokud máte pocit, že se nemůžete pohybovat, podívejte se na dnešní článek, v němž budeme sdílet několik jednoduchých řezů, které vám pomohou okamžitě cítit úlevu. Proč vzniká svalová bolest?

(Užitečné návyky)