Proč by se ořechy a semena měly používat před použitím?


Proč by se ořechy a semena měly používat před použitím?

Ořechy a semena jsou nezbytnou součástí správné stravy, protože tyto produkty obsahují velké množství živin.

Navíc semena různých rostlin a ořechů jsou skvělé občerstvení, protože poskytují trvalý pocit sytosti.

V tomto článku budeme popisovat, jak zvýšit výhody ořechů a semen předem namáčením.

Proč jsou oříšky a semena nepostradatelná pro tělo?

Tyto dva produkty jsou nedílnou součástí potravní pyramidy. V malém hrsti ořechů je obrovské množství živin, což je důvod, proč je tento produkt skutečnou bombou.

Jezte denně s hrstkou ořechů a semen a nikdy nebudete trpět nedostatkem vitaminů a minerálů.

Více, tyto užitečné občerstvení obsahují velké množství rostlinných bílkovin.To je důvod, proč tím, že vložíte ořechy a semena do stravy, můžete snížit spotřebu masa (zdroj živočišných bílkovin) bez zdravotního poškození.

Pro děti a lidi, kteří se aktivně podílejí na sportu, je nutno položit na ořechy a semena dvojitou sílu, protože potřebují bílkoviny pro růst svalové hmoty. Každý jiný by neměl překročit doporučenou denní dávku pro rostlinné bílkoviny.

Kromě toho tyto produkty obsahují velké množství užitečných tuků, které pomáhají udržovat tělo ve tvaru a nezískávají další kilo.

Ořechy a semena jsou bohaté na obsah vláken, který má schopnost regulovat trávicí proces a zabránit vzniku zácpy.

Jaké ořechy a semena si vybrat?

Můžete jíst ty druhy ořechů a semen, které se vám líbí nejvíce, nebo si vybrat občerstvení podle potřeb vašeho těla.

Zde je seznam různých odrůd ořechů a jejich hlavní prospěšné vlastnosti.

Ořechy

  • Vlašské ořechy: mají schopnost zlepšit činnost mozku.
  • Lesní ořechy: regulují hladinu cukru v krvi a stimulují fungování střeva. Mandlový
  • : proces stimuluje produkci mléka u kojících matek, a jsou významným zdrojem vápníku a vitaminu E. makadamia
  • : bohaté na zdravé obsahu tuků.
  • Brazilské ořechy: je přirozeným zdrojem selenu.
  • Pistácie: bohatá na železo, což je důvod, proč je doporučeno pro anémii. Piniové oříšky
  • : populární díky vysokému obsahu vitaminu B1. Kešu
  • : vzhledem k velkému množství hořčíku v jeho složení, jsou nezbytné pro svalů a nervového systému.
  • semena Slunečnicová semena: bohaté na vitaminy C a E, hořčíku, železa, fosforu a vápníku. Osiva tykve
  • : je jedním z nejúčinnějších přírodních prostředků pro prevenci střevních parazitů a onemocnění prostaty. Sesame
  • : nejlépe rostlinný zdroj vápníku, který je nezbytný pro tělo, a to zejména, pokud nechcete konzumovat mléčné výrobky. Lněný
  • : bohaté na obsah minerálů z mastných kyselin, které zlepšují pleť, nehty a vlasy. Chia semena
  • : stimuluje střeva a snižuje hladinu cholesterolu v těle. Proč

ořechy a semena musí namočit před použitím?

syrové ořechy a semena a luštěniny potažené, s názvem „inhibitory enzymů“.

hlavní funkcí je zpomaluje klíčení inhibitory plodin a zachovánívšechny živiny, skrz který může rostliny rostou, dokud se vyvedl v plné výši. Nicméně, při pravidelném používání enzymu brání vstřebávání některých minerálních látek a bílkovin, jímž je trávení.

Proto před použitím těchto výrobků by mělo být předem namočené. Takže můžete aktivovat a použití osiv a pro následné pěstování v půdě.

Protože různé druhy ořechů a semen se značně liší co do velikosti a vlastností jednotlivých druhů má doporučenou délku předmáčení. Almond

  • :
  • 12:00 Chia a lněná semena: 02:00
  • ořechy a lískových ořechů: 08:00
  • dýňová semínka, sezamová semínka: 06:00
  • Osiva slunečnice: 04:00
  • piniové oříšky, pistácie, kešu, para ořechy a macadamianamočte je nutné.

Po namáčení se může smažit matice v suchém pánvi plně zveřejnit jejich chuť.

Nezapomeňte, že Chia a lněná semínka během namáčení produkce zeleniny lepidla, který dokonale postihuje střeva. Pro zlepšení chuti mohou knock semena v mixéru s vodou, v níž se zvlhčeným.

Jak se semena a ořechy?

Samozřejmě, že ořechy a semena mohou být konzumovány kdykoliv během dne, ale existuje celá řada tipů, které vám pomohou získat z těchto produktů ještě užitečnější.

  • Přidejte semena a ořechy ovesné vločky k snídani.
  • připravit domácí čokoláda s oříškovým pastou a medem.
  • připravit ovesné vločky pás z ovesných vloček, ořechů a semen s přídavkem ovoce. Přidejte
  • rychlé semena a ořechy do salátové dresinky a omáčky.
  • ořechy může nahradit mouku při pečení cukroví. Kromě toho budou tyto výrobky bude mnohem užitečnější než pečené z mouky.
  • Přidejte ořechy a semena na rostlinné nápoje a pásu.
  • základě matice mohou připravit chutné a zdravé pamlsky, včetně přidávání ořechy na mandlemi nebo jablky zapečené v dezertu pomerančů a medu.
  • kombinující pečené sezam sůl, dostanete slavné japonské koření homasio. Takzvaný sezamový sůl je vynikajícím doplňkem rýže a těstovin.

Nejvíce vydatnou snídani, neuvěřitelné recepty

Pokud chcete zhubnout, je důležité, aby si snídani vám dostatek energie. Při pohledu vydatnou snídani, kterou nemají chuť k jídlu.


14 Tipů, jak usnout rychlejší a lepší spánek návyky

14 Tipů, jak usnout rychlejší a lepší spánek návyky

Užitečné Je čas jít spát a po náročném dni si chtějí odpočinout, vypnout světla a pokusit se usnout rychle zavřít oči, ale spánek nepřijde. Hodina za hodinu zmizí a nezavřeli jste oči. Nervózní vzrušení začíná růst, protože zítra je to práce, ale není možné se uvolnit. Nechcete ani sledovat hodinky, protože máte pocit, že zbývá jen velmi málo času.

(Užitečné návyky)

17 Tipů pro správné uspořádání skříněk a prostorově úsporný návyky

17 Tipů pro správné uspořádání skříněk a prostorově úsporný návyky

Užitečné hodně práce a nedostatek času dělají lidé hromadí příliš mnoho druhů oblečení a doplňky ve skříni . To vypadá nejen neatraktivní, ale také znemožňuje najít to, co chcete nosit přesně, když ji potřebujete. Někdy jsou skříňky vyplněny tolik, že se zdá, že jen je nemožné dát něco jiného tam . Ve skutečnosti to znamená, že nejste schopni správně uspořádat prostor, takže každý volný centimetr bude ztracen.

(Užitečné návyky)