Slyšeli jste o syndromu chytrého telefonu? Užitečné návyky


Slyšeli jste o syndromu chytrého telefonu? Užitečné návyky

vznik nových technologií výrazně ovlivnila celý svět a revoluci náš způsob života.

Tyto nové přístroje jsou stále častější v našem každodenním životě a jsou základním prvkem pro komunikaci, práci a mnoho dalších aspektů života.

smartphone je jedním z nejčastěji používaných elektronických zařízení dnes podle odhadů - 4 miliardy lidí vlastnit alespoň jeden.

I když tato zařízení nám umožní přístup k tisícům aplikací pro jakýkoli účel, zatímco odborníci nás varoval před negativními dopady na zdraví, a to zejména pro ty, kteří vyvinout závislost.

v důsledku nadměrného používání mobilních telefonů známých jako „syndrom smartphone“, které poskytují celou řadu fyzických a psychických poruch, které snižují kvalitu života postižených osob.

Většina z nich si neuvědomují, že trpí nemocí, ví, že jejich zdravotní problémy mohou souviset s používáním mobilních telefonů.

Takže jaké typy problémy spojené s syndrom smartphone? Podívejte se níže. Problémy s vizí

být postiženy Jedním z prvních částí těla - oči. To je proto, že světlo, které tato zařízení vysílají, zhoršuje vidění. Bad

také je, že na rozdíl od jiných typů zařízení, smartphony jsou často udržovány v blízkosti očí, takže dopad světla ještě víc.

Pokud člověk by musel strávit 72 hodin non-stop do svého mobilního telefonu, by to zničit 93% světlocitlivých buněk v sítnici.

Většina odborníků se shoduje, že škoda je většinou nevratné, takže tento problém ještě horší.

Nyní existují filtry, které si můžete koupit pro své mobilní zařízení blokovat škodlivé světelné paprsky.

také číst mobilní telefon záření 10 nejškodlivější zařízení

smartphony bolesti svalů po dobu několika hodin nepřetržitě může způsobit bolest svalů v oblastech, jako jsou záda a krk.

neví, jak řídit využití času a nenechat telefon s rukama, až půjdete do postele bude s největší pravděpodobností vám bolest a napětí v těchto částech těla.

fyzioterapeuti, kteří studovali takové chování říci, že postoj, který má většina lidí při používání těchto zařízení není nejlepší. Doporučují sedět v křesle oběma rukama, aby používali zařízení na stole.

Použití palec, nebo pouze jeden typ těchto zařízení zvyšuje riziko šlach. Duševní poruchy

Když člověk cítí, že nemůže jít bez kontroly jejich chytrých telefonů po dobu několika hodin, je pravděpodobné, že trpí závažnými případy běžných duševních poruch.

závislost, že tato zařízení poskytují, zvýšit pocity deprese, úzkosti, stresu a dalších negativních emocionálních stavů, které mají vliv soukromého, sociálního a pracovního života.

Jeden z nejvlivnějších faktorů - schopnost vidět to, co jiní jdou k tomu, že v případě, že páry a blízkých přátel, může vyvolat úzkost, úzkost, žárlivost, nebo obojí.

Na druhou stranu, musíme mít na paměti, že tyto přístroje způsobuje mnoho, aby se stal společensky izolováni, nahradí virtuální skutečný vztah.

naleznete v tomto článku: 4 běžných typů deprese

závislosti opět zvláště důležité zdůraznit závislost, že tato zařízení mohou způsobit. Ve skutečnosti, mnoho lidí musel uchýlit na psychologickou terapii překonat svou závislost na smartphonu.

úzkost, že se cítí se v porovnání s úzkosti drog některé vyjádřené pocity citové prázdnoty, co měl telefon v ruce na nějakou dobu.

Připojení k internetu, instant messaging, sociálních sítí na vrcholu seznamu věcí, které lidé mají pocit, nejčastější požadavek.

Situace je tak vážná, že některé země otevřené rehabilitačních center pro ty, kteří nemohou žít bez svých smartphonů.

Používáte mobilní zařízení v mírných množstvích? Nyní, když víte negativní dopady jeho plýtvání, měli byste přijmout veškerá vhodná opatření ke snížení množství času, který strávíte na telefonu každý den.


7 Tipů ke snížení zadržování tekutin

7 Tipů ke snížení zadržování tekutin

Užitečné návyky patříte k lidem, kteří občas trpí nadýmání? Důvodem může být teplo, jídlo a hormonální cykly. Bez ohledu na to, co způsobuje nadýmání, všichni víme dobře, jak frustrující problém, který chci co nejdříve vyřešit. Později v tomto článku se budeme dávat nějaké tipy, které vám pomohou přirozený způsob snížení zadržování tekutin bez jakýchkoliv vedlejších účinků.

(Užitečné návyky)

Máte čas dělat sporty? Samozřejmě!

Máte čas dělat sporty? Samozřejmě!

V dnešním světě se sedavý životní styl promění v ostré nepřátele dobrého zdraví a pohody . Bohužel stále více lidí spadá do své zákeřné pasti každý den. Pracujeme po celou dobu v práci u kancelářského stolu a domácí úkoly často vyžadují práci s papírem. Při studiu mladých lidí stráví spoustu času sedět u stolu.

(Užitečné návyky)