Měl bych jíst po večeři?


Měl bych jíst po večeři?

Existují myšlenky na "pro" a "proti" konzumaci ovoce po večeři nebo v noci. Někteří lidé říkají, že není plodemzákusek, zatímco jiní věří, že je lepší jíst před večeří, a, samozřejmě, mnoho lidí si myslí, že konzumace jablek, hrušek nebo banány po večeři může být jednoduché a sladké potěšení.

V tomto článku objasníme toto tajemství. Přečtěte si dál!

Používání ovoce před večeří

Jste pravděpodobně zvyklí jíst něco chutného a sladkého jako poslední jídlo před spaním. Ale někteří lidé si myslí, že aby se předešlo trávicím problémům, je lepší před večeří mít sladké ovoce.

Proč? Protože vám přinese pocit sytosti. Je skvělé, pokud máte dietu a nechte si do pasu přidat libru před spaním. Někteří lidé hodně vezou na večeři a špatně ovlivňují zdraví obecně.

Na druhou stranu, jestliže po večeři budete jíst ovoce, přidáte kalorie obsažené v těchto plodech, které vám nepomůže zachovat a zhubnout. Pokud jde o výživu, spotřeba ovoce v noci vám nepomůže při hubnutí způsobem, který pomáhá během dne.

Je to proto, že ovoce pomáhá urychlit metabolismus, ale stane se to jen tehdy, když jste aktivní. Pokud ležíte na gauči nebo spíte v posteli, váš metabolismus bude vždy pomalejší. Plody poskytují

:

  • fosfor vápník železo
  • cukru antioxidanty
  • tuk (v malých množstvích) sacharidy

vitamíny Ve většině případů, lidé jedí jen jeden plod po večeři jako dezert. Ale to je nejhorší doba.

Většina výše uvedených živin se ztrácí během trávení kvůli fermentaci obsahu cukru. To je důvod, proč se mnozí lidé cítí špatně při jídle ovoce.

Nejíst je, když chcete během dne, protože obsahují látku známou jako fruktóza, kterou tělo přeměňuje na glukózu a energii. Pokud je nepoužíváte, je uložen v těle ve formě tuku.

výhodách a nevýhodách konzumace ovoce v noci

Za prvé, jaké ovoce může být dobrou volbou pro dezert: It

  • zdravou a vydatnou svačinu, ne-li konzumovat je v přebytku.
  • Jsou plné vitamínů, živin a minerálů, které tělo potřebuje.
  • Pomáhají snížit riziko vážného onemocnění.
  • Pomáhají udržovat zdravou váhu.
  • To je nejlepší alternativa k dezertům naplněným zpracovaným cukrem a jinými sladkostmi.
  • Mohou pomoci uspokojit chuť k jídlu, takže budete jíst méně v noci.

Nyní nevýhody:

  • Protože většina plody obsahují cukr, se nedoporučuje u pacientů s diabetem.
  • Mohou zasahovat do úbytku hmotnosti, pokud nahradí jakýkoli jiný potravinářský výrobek s ovocem.

Kdy je nejlepší čas jíst ovoce?

Vzhledem k výše uvedeným informacím máme jen jednu otázku: , kdy můžete jíst ovoce? Jak všichni víme, že jsou dobré pro zdraví, ale na teorii, že byste neměli jíst jako dezert je poněkud zavádějící.

Zde je odpověď: ráno. Samozřejmě vám poskytneme mnoho informací na podporu tohoto prohlášení.

Když jístite ovoce na snídani, je to skvělý způsob, jak začít den se zdravou dávkou přírodní energie. Váš metabolismus funguje rychleji až do poledne, protože je to obvykle doba, kdy jste během dne nejaktivnější.

Máte-li jablko, pomeranč, jahoda nebo hrušky k snídani (spolu s dalšími zdravých potravin), budete spalovat více kalorií, než když jste právě vypil šálek kávy.

Nezapomeňte, že ovoce má nízký obsah tuku, a proto byste se neměla omezovat pouze na ráno. Vaše tělo potřebuje také sacharidy a zejména vlákniny.

Kromě konzumace ovoce, ráno můžete mít jídlo na jihu. Jsou ideální, když váš „low battery“, ale stále máte udělat spoustu, a to zejména pokud máte posilovny po práci, ve večerních hodinách či vaše rodina je na vás čeká doma.

Plody jsou důležitou složkou stravy, jestliže je dobře konzumujete. Vše závisí na typu těla a na tom, kolik jíte.

Pokud chcete po večeři jíst některé hrozny - je to skvělé, ale vyhýbejte se něčemu těžšímu, jako jsou banány.

Vždy k dispozici mnoho zdravých a přirozených možností občerstvení, když vám chybí energie. Pamatovat tyto klíčové zásady:

  • Jezte ovoce před večeří
  • Jezte ovoce na snídani
  • jíst ovoce odpolední
  • a přidat další: jíst ovoce sám Přesně

můžete získat nejlepší výhodu, že živiny, které obsahují tyto lahodné přírodní produkty. se vyhnout onemocnění, jako jsou: dyspepsie

  • tíže v žaludku přibývání na váze
  • kyselost žaludeční bolesti

nedostatku živin Takže poslední tip: smíchat různé druhy ovoce, jako jsou kyselá a sladké. Zkuste se držet jednoho typu. A vždy jíst čerstvé ovoce, vyhnout se konzervy, zpracované, zmrazené, a také uložit šťávy. Kdykoli koupíte organické ovoce.


Technology 4-7-8 pro normální spánkové návyky

Technology 4-7-8 pro normální spánkové návyky

Užitečné, pokud trpíte nespavostí nebo spánková , jsme si jisti, že jste vyzkoušeli všechno od čajů chodit v noci. Nicméně, mějte na paměti, že to, co funguje pro jednu osobu, nemusí fungovat pro druhého, a proto by měl vždy zkusit něco nového, aby zjistil, jestli se vám to hodí. Dnes tedy chceme mluvit o slavném technice 4-7-8, a ačkoli to je jen zajímavé tipy, měli byste vědět, že mnoho lidí, kteří pravidelně jak to udělat, a to nejen získat normální spánek, ale také lépe schopni vyrovnat se s stres a snadnější odpočinek.

(Užitečné návyky)

Protahovací cvičení bolesti zad

Protahovací cvičení bolesti zad

Užitečné návyky Bolest zad a další problémy s beder lze nazvat nemoc 21. století. Nikdo pochybuje o tom. Příčinou takové bolesti je hlavně nesprávná poloha . Také někdy bolest zad je způsobena skutečností, že člověk sedí po dlouhou dobu u počítače. Problémem je, že se může stát chronickou poruchou. Pokud se bolest stane trvalou, může to v budoucnu způsobit mnoho nepříjemností.

(Užitečné návyky)