10 Tipů, jak zhubnout bez jakéhokoliv úsilí


10 Tipů, jak zhubnout bez jakéhokoliv úsilí

hubnutí Středomořská strava je považován za jeden z nejzdravějších diet. Obsahuje nejen zdravé živiny a léčebné prvky, ale také popisuje životní styl, který vám umožní cítit se lépe, žijí déle a být ve skvělé kondici. Dnes vám navrhujeme, abyste si vzali 10 tipů, jak zhubnout bez námahy.

Stejně jako středomořské stravy může zhubnout

Tak proč se domnívají, že středomořská strava je extrémně efektivní pro hubnutí a dobré pro zdraví obecně? Mnoho studií podporuje výhody této diety a její schopnost zabránit , jako jsou kardiovaskulární choroby, protože se skládá hlavně z velmi zdravých složek, které tvoří dokonalé pyramidy stravy.

olivový olej, čerstvé ovoce a zeleninu, vlákninu, ryby, korýši, semena, antioxidanty, vitamín C ... a, samozřejmě , aktivním životním stylem, který v hodnotě procházky a zvláštními sociálními vztahy lidí prostřednictvím pozitivních emocí.

dobře jíst, nemají zapojit cukroví nebo zpracované potraviny, a vést aktivní život a užívat si domácí jídlo připravené z čerstvých potravin (po malých dávkách) - všechna klíčová pravidla, když se snaží zhubnout s touto dietou. Jste připraveni Tak jdi!

1. Význam obilovin a chléb s celozrnný

Ty často ptají sami sebe na otázku: „Můžu jíst chléb, jestli jsem na dietě?“ Samozřejmě můžete, pokud je to celozrnný chléb s množstvím celých semen. Vyhněte se všem druhům chleba, které obsahují příliš loupanou mouku a příliš mnoho tuku.

V ideálním případě byste měli jíst chléb, , která obsahuje velké množství vlákniny, jako jsou ovesné vločky nebo žitný chléb. Tyto chleby pomohou pracovat vaše zažívací trakt, jídlo je snazší získat poskytne vašemu tělu vitamíny a minerály a budete se cítit zdravý a ve střehu.

měli přidat, pokud budete mít ve zvyku jíst kousek chleba s olivovým olejem na snídani, budete se cítit lépe, než předtím.

2. Olivový olej jako hlavní tuk ve vaší stravě

Právě jsme o tom mluvili. Olivový olej je základem středomořské stravy. Toto přírodní bohatství Obsahuje vitamín E a mononenasycené mastné kyseliny a pečovat o své srdce, pomáhají snížit hladinu cholesterolu a chránit před všemi druhy infarktu. Takže nezapomeňte přidat tento gastronomický poklad k jakémukoli pokrmu, který vaříte.

3. Ovoce bohaté na antioxidanty

Pomerančová šťáva, citrónová šťáva, jablka, grapefruit, granátové jablko, meloun, hrozny, meloun ... Všechny tyto druhy ovoce a šťávy jsou dobré pro snídani. Můžete vytvořit skutečné kulinářské zázraky pomocí nich.

Tyto plody jsou prospěšné pro vaše zdraví, s jejich pomocí, když je přidáte do své každodenní stravy, posílíte imunitní systém, očistíte tělo a ztratíte váhu. Jezte je denně a nejméně 5 ovoce denně, jak doporučuje středomořská strava.

4. Je důležité jíst dostatek čerstvé zeleniny

houby, rajčata, papriky, lilek, cibule, špenát, cuketa ... S těmito zelenina může být vařené mnoho různých pokrmů a nezapomeňte připojit trochu olivového oleje.

Ve středomořské stravě můžete připravit lahodné saláty se zeleninou, olivami a ořechy. Zelenina je nejlépe konzumována, pokud je to možné, čerstvá v surové formě. Pepř, špenát, rajčata, cibule ... Všechny tyto druhy zeleniny jsou podávány surovému stolu a přinese vám velké množství trávicích enzymů, které ochrání vaše střevo a žaludek.

Experimentujte s různými barvami a chutí a vždy se snažte vařit saláty pravidelně na oběd. Na večeři se takové jídlo příliš nedoporučuje, jako večer a v noci jsou některé potraviny, jako například salát a špenát, obtížné strávit.

5. Ořechy

Vlašské ořechy, mandle, pistácie - velmi zdravé a poskytují lidskému tělu hořčík, vápník a fosfor. Jsou vynikajícím produktem, který lze přidat do salátů, například na snídani. Ořechy - hlavní prvek středomořské stravy.

6. Jezte vždy ochucené potraviny a vyhněte se rafinovanému

Vždy vypijte přírodní ovocný džus, ne z supermarketu ve lahvích. Středomořská strava vyžaduje trochu víc času k vaření, protože byste měli vařit vlastní jídlo a vyhnout se zpracovaným a rafinovaným supermarketům. Můžete použít rýži, vařenou zeleninu, čerstvé ryby a přírodní džusy, ale to vše musí být kombinováno s ovocem a zeleninou, které jsou sezónní, to znamená ty, které rostou v této nebo té sezóně.

7. Kyselé mléčné výrobky

Víme, že mléčné výrobky nejsou vždy dobré pro lidské zdraví. Ovšem fermentované mléčné výrobky, jako je kefír, jogurt a různé druhy sýrů, mohou být velmi užitečné. Poskytnou tělu živé mikroorganismy, které jsou nezbytné k udržení potřebné rovnováhy střevní mikroflóry.

8. Lay Meat

Maso se můžete jíst dvakrát týdně, nejlépe kuřecí nebo krůtí maso. Maso musí být nízkotučné a bílé, ale v žádném případě ne červené.

9. Ryby mastných odrůd

Sardinky, makrela, tuňák, losos ... tato ryba by měla být přijata nejméně dvakrát týdně. Její tuky jsou velmi užitečné, obsahují mnoho omega-6 mastných kyselin. Nezapomeňte tedy přidávat ryby mastných odrůd do stravy středomořské stravy.

10. Aktivní životní styl

Projděte si procházky a vychutnejte si čerstvý vzduch a přírodu. Nezapomeňte na večerní cvičení, spusťte běh. Pít spoustu vody, vychutnat si slunce a vaše vztahy s blízkými ...

Všechno toto zlepší kvalitu vašeho života, což bude mít vliv na vaše fyzické zdraví. Pokud se budete řídit špičkami tohoto typu jídla: vyvarujte se sladkostí, tuků a zpracovaných potravin - brzy začnete ztrácet další kilo.

Nezapomeňte, že nejdůležitější pravidlo středomořské stravy - nemusíte přejídat. Proto, když naplníte talíř s jídlem, nezapomeňte na pohár vína jednou denně ... Je to dobré pro vaše srdce.


Jablečný ocet pro zdravou úbytek hmotnosti

Jablečný ocet pro zdravou úbytek hmotnosti

Jablečný ocet - to není jen ochucení. To je přírodní produkt s mnoha léčebnými vlastnostmi pro naše tělo. Mezi nimi je schopnost pomáhat zhubnout, tak zkuste ocot na zdravou ztrátu váhy. Z tohoto článku zjistíte, proč jablečný ocet je vynikajícím doplňkem pro hubnutí a jak ho konzumovat, abyste maximalizovali jeho výhody.

(Ztráta váhy)

Je pravda, že pocení vede ke ztrátě hmotnosti?

Je pravda, že pocení vede ke ztrátě hmotnosti?

Hubnutí je obyčejný mýtus říká, že čím více potu svůj sportovní, tím větší váhu ztratíte. To však není pravda. Množství spalovaných kalorií je spojeno nejen s pocením. Nakonec, kdyby to nebylo pravda, lidé, kteří se nepotknou, neztratí žádné gramy! Zde odpovídáme na otázku: je to opravdu pocení dává štíhlou postavu?

(Ztráta váhy)