Je špatné spát vedle mobilního telefonu?


Je špatné spát vedle mobilního telefonu?

Ve světě, ve kterém dnes žijeme, je stále častěji využíváno používání mobilních telefonů. Tak důležité, aby jsme nebyli bez něj 24 hodin denně. Nezapínáme to celý den, a když půjdeme spát, dejte je vedle. Ale tento zvyk může být škodlivý pro zdraví.

chtějí vědět diasi nebo špatný spánek spolu s mobilním telefonemth th? Odpověď na tuto otázku naleznete v tomto článku.

Pokud se vám líbí miliardy dalších lidí, spánku a položil telefon vedle postele, to může způsobit mnoho problémů (nyní neviditelné) na své zdraví. Radiace vyrobené smartphony jsou opravdu nebezpečné a doporučuje se jim zabránit z mnoha důvodů.

To platí kdykoliv během dne a v těch hodinách, kdy spíme, umístění mobilního th telefonu a kolem nás může vést k noční hrůzy, bezc onnya, probuzení v noci atd.. Proč se to děje? Elektromagnetické záření způsobuje změny v systému určitých procesů samoregulace, jako jsou biorytmy nebo srdeční rytmy.

Světová zdravotnická organizace uvádí, že elektronická zařízení obecně (nejen mobilní telefony) jsou škodlivé pro tělo a může zvýšit riziko vzniku rakoviny.

výsledky výzkumu v Austrálii ukázala že je druhým důležitým vztah mezi používáním chytrých telefonů a neplodnostm a sníženou kvality spermií u mužů. Zástupci mužských i ženských subjektů vykazovali zvýšení stresových hladin.

I když mobilní telefon má alarm, který běžně používáme, je třeba stále off přes noc, protože to vždy komunikuje se základnovou stanicí prostřednictvím rádiových vln, i když jsme ji nepoužíváte. V důsledku toho telefony neustále vyzařují elektromagnetické vlny do životního prostředí. A uvedení tohoto přístroje do blízkosti hlavy během spánku znamená vystavit vaše tělo nebezpečí vystavení těmto škodlivým vlnám.

Jak a kde byste měli nechat svůj mobilní telefon, když spíte?

Existují dva způsoby: za prvé - vypnout a nechat na obvyklém místě, místo toho použít jiný signál. Druhou cestou je nechat ji vypnout, ale dát ji do vzdálené místnosti, například v kuchyni nebo v obývacím pokoji. Tato alternativa je méně žádoucí.

Pokud máte pocit, že je třeba být připojen, protože možná budete muset promluvit s někým alespoň vypnout internet nebo Wi-Fi připojení, které je mnohem nebezpečnější, než radiových vln. Odborníci doporučují, žeb mobilní telefon nebyl méně než meterz těla během spánku. Můžete ji nechat například na pohovce nebo na židli.

navíc vždy na paměti, že nemůžete dát polštář pod svém mobilním telefonu, když se nabíjí. Existuje mnoho případů, popáleniny obličeje a rukoukvůli přetížení a v důsledku požáru uvnitřzařízení. Většina polštáře jsou vyrobeny z materiálu, který velmi rychle se zabývá, a to je pro člověka velké nebezpečí, když spí.

Je také nebezpečné, když necháme mobilní telefon na podstavci. To zvyšuje úroveň úzkosti, jsme stále v pohotovosti, a proto se probudí v noci zkontrolovat e-mail nebo přejít na sociálních sítích. Takové změny v chování a zvyky způsobit stres, nespavost, špatné soustředění, problémy duševní aktivity, snížení produktivity, noční děsy, bolesti hlavy a další.

Další „zdravé“ návyky při používání mobilního telefonu

  • Nemluvte dlouho na telefonu, a v případě, že komunikace se zvyšují každých pár minut, přesuňte svůj telefon od jednoho ucha k druhému. Pokud
  • je taková možnost ist, talk systému "hands-free", zařízení, které nebylo těsně u hlavy.
  • Nedovolte dětem, aby používali mobilní telefon i jako hračka.
  • Nemluvte na telefonu, kde je signál slabý, neboť jednotka bude vyrábět silné rádiové vlny.
  • Nenoste mobilní telefon na těle (nedoporučuje se pro muže, aby ji v kapsy u kalhot) a vyhnout se kontaktu s pokožkou.
  • Chraňte jej (alespoň půl metru), i když se nejedná o váš desktop.

Takže musíte odpočinout svůj mobilní telefon, a také odpočinout od něj. V noci byste měli zajistit dobrý spánek a odpočinek, nabíjet baterie, které byly používány celý den. Přednostně je mobilní telefon zůstal daleko od nás, aniž by vstát z postele (pokud můžete odolat pokušení) nebo dokud jdou z domova do práce.

V návaznosti na výše uvedená doporučení, můžete se vyhnout stresu a nerovnováhu neuronů a udržovat vysokou kvalitu spánku.

A nezapomeňte, že jiné přístroje, které jsou doma, jsou také zdraví škodlivé. Nepokládejte do své ložnice televizory ani počítače. Pokud již existují, měli byste před spaním vypnout ze zásuvky. OFFa ayte router, jít do postele, a když snažit nepoužívat mobilní telefon spaním.


Jak trénovat perfektní lis

Jak trénovat perfektní lis

Užitečné návyky Pokud jde o hubnutí, břišní je obvykle jedním z nejtěžších, protože tam hromadí více tuků než jakékoli jiné části těla. Lidé již dlouho nabízejí školení pro tisk, které přinášejí svalový tonus a zhubnout. Nicméně, odborníci na toto téma již zjistili, že aerobní cvičení a zdravé stravování jsou velmi důležité pro dosažení nejlepších výsledků.

(Užitečné návyky)

Užitečné cvičení křečových žil užitečné návyky

Užitečné cvičení křečových žil užitečné návyky

Křečové žíly jsou jedním z nejčastějších onemocnění oběhového systému, a to zejména u žen. Přesto muži mohou trpět touto nemocí. Obecně platí, křečové žíly jsou změny v žilách, které znemožňují normální krevní oběh. ○ Křečové žíly se mohou stát vážným zdravotním problémem, pokud se nemoci nemají správně zacházet.

(Užitečné návyky)