Je zdravá menopauza možná? Zajímavosti


Je zdravá menopauza možná? Zajímavosti

Jestliže žena se blíží čtyřiceti let věku, ona se začne zobrazovat některé známé příznaky menopauzy, často dohání na všechny hrůzy.

Během tohoto období života prochází její tělo významnými fyzickými a emocionálními změnami.

V tomto článku vám dáme několik tipů, jak nejlépe a nejpohodlněji prožívat menopauzu. ◊ Navzdory tomu, co jiní říkají, zdravá menopauza je možná! Co mám dělat, aby menopauza byla zdravá?

Nikdo nepopírá, že začátek menopauzy je obrovský novinky v životě každé ženy, i když všichni víme, že dříve nebo později to přijde.

Ano, nelze je vyhnout, ale nemusí to být složité.

Existuje několik způsobů, jak zajistit, aby menopauza byla zdravá a zdravá.

Stačí pouze postupovat podle níže uvedených kroků.

Sports Nebyli jste velmi athletic v jeho mládí, ale se začátkem menopauzy lepší vynaložit úsilí k tomu nějaké cvičení dvakrát týdně.

To je tak

klouby, svaly a srdce zůstanou zdravé.

Nezapomeňte však, že fyzická aktivita musí být přizpůsobena vašim potřebám a schopnostem.Zde jsou některé další výhody sportu: lepší pružnost

  • zlepšil krevní oběh zlepšuje dýchání kapacita
  • Kromě toho si můžete vybrat klidné tříd jako je pilates nebo jógy

. Alternativně je také normální procházka parkem vhodná.Všechny tyto faktory přispívají k tomu, že menopauza je zdravá.

Jezte ovoce a zeleninu Musíte jíst 5 ovoce nebo zeleninu denně (doporučená denní dávka). To je velmi důležité, protože tyto produkty obsahují minerály, vitamíny a vlákniny, které jsou velmi prospěšné pro zdraví.

Kromě toho, ovoce a zelenina

zlepšit metabolismus, dokonale uhasit chuť k jídlu, a také obsahují málo kalorií.

Snižují hladinu cholesterolu, pomáhají vám ztratit další kilo a držet se od rychlého občerstvení. Je důležité se pokusit jíst sezónní ovoce a zeleninu, protože obsahují jen ty nejživější látky.

menopauzy na zdravou váhu a mít zdravé

sledovat jejich hmotnost je třeba v kterékoli fázi života, ale to je zvláště důležité při menopauze, kdy se zdá, že hormony vzbouřil proti vám.

Pokud jste trpí obezitou, a ne mít nadváhu, bude riziko

onemocnění kloubů, jako jsou kardiovaskulární a endokrinní systém je mnohem menší.

Ujistěte se, že se obraťte na svého lékaře, abyste získali nejlepší doporučení k jídlu. Také, snažte se přejídat některé potraviny, protože přispívají pouze ke vzniku dalších kilogramů a centimetrů kolem pasu. Pojď recenzi

lékařů Věděli jste, že kardiovaskulární systém je jednou z hlavních příčin úmrtí v menopauze? Nebo se po menstruaci zhoršuje riziko rakoviny prsu nebo rakoviny dělohy?

Je důležité jít na gynekologa recenze a jiným lékařům odhalit jakékoliv odchylky od normálního zdraví. Že

konzultace kardiologa a gynekologa by mělo přijít jako první,

zvláště pokud máte v rodinné predispozice k chorobám, které spadají do této kategorie. Všechny tyto kroky jsou nutné k zajištění toho, aby menopauza byla co možná nejlépe a neškodila zdraví.

Krevní test, mamografie

nebo elektrokardiogram může zachránit život. Vyhoďte škodlivé návyky Fajčíte? Nebo možná pijete příliš mnoho kávy? Nebo se vám líbí řešení s rychlým občerstvením? V tuto chvíli se doporučuje pokusit se o takové zvyky opustit, protože jsou škodlivé v každém věku. Nicméně

menopauze, mohou výrazně zhoršit zdravotní stav a podporovat rozvoj některých chorob.

například cigarety, kofein a alkohol

vstřebávat vápník, který je potřebný kosti být silné a zdravé

. Proto je nutné, aby se vzdal tyto špatné návyky pro své zdraví, nebo alespoň jejich omezení. Kromě toho je konzumace rychlého občerstvení spojena se zvýšenou hladinou cholesterolu a vysokým rizikem infarktu.Udržujte zdravou výživu

Zde jsou některé příklady potravin, které je třeba přidat do své stravy pro zlepšení zdraví kostí.

vejce (zdroj vitaminu D

  • vápníku a kostí svorek) nízkotučné mléčné výrobky, mandle
  • Špenát je také užitečné k jídlu různé mastné ryby, jako je tuňák, losos a sardinky dvakrát týdně. Faktem je, že obsahuje omega-3 mastné kyseliny, které jsou nezbytné pro zdraví organismu. Tato ryba má také mnoho bílkovin.
  • Navíc nezapomeňte použít olivový olej, ořechy a fazole.

dobře nalít

Denní potřeba spánku s věkem se liší. Například dospělý by měl spát v průměru 8 hodin denně. Podhodnocení poškozuje imunitní a nervový systém, narušuje koordinaci, koncentraci a ovlivňuje náladu.

Pokud máte problémy se spánkem, zkuste následující tipy.

Nastavte jasný čas, kdy jdete spát a probudit se, včetně víkendů.

Změňte situaci v pokoji a lůžku v závislosti na ročním období.

  • Nepokládejte televizi před spaním.
  • Buďte pozitivní postoj Ano, opravdu věří, jestli menopauza - je nepřítelem nebo noční můry pro ženy, které procházejí jí, a to navzdory skutečnosti, že jejich tělo je tolik změn.

Není pochyb o tom, že jsou některé důležité body, které by měly být vzaty v úvahu v této fázi života, například přijmout skutečnost, že tělo se mění

. Nicméně, během menopauzy, je velmi důležité mít dobrou náladu a být pozitivně laděn.Pokud jste schopni zmírnit dopad změn a být vděčný za svůj život,

to bude nejlepší odpověď. Dokončení menstruace neznamená, že váš život skončil. Musíte maximálně využít tuto fázi vývoje!

Nyní bude čas a příležitost udělat to, co se vám líbí, a vzdát se nechtěných. Obklopte se lidmi, kteří mají rádi a rozumí ti,

dopřejte a dát na horní a

, nakonec užívat svůj život! Menopauza je také skvělý čas pro zdravý sex se svým partnerem, od kterého budete potěšeni. Takže se nemusíte ani přemýšlet o šedé vlasy a vrásky na jeho těle.


Co mohou vaše nohy říkat o vašem zdraví? Zajímavosti

Co mohou vaše nohy říkat o vašem zdraví? Zajímavosti

Naše nohy nést váhu těla po celý den, takže vyžadují zvláštní péči. Bohužel, často nedostávají náležitou pozornost. Péče o nohy potřebovala právě v naší době. Po celý den trávíme hodně času na nohou, chodit, běhat nebo stát. Péče o nohy - nedílnou součástí péče o svůj vzhled a tělo jako celek. Při absenci nohy péče začít dělat nám spoustu problémů - coarsens kožní praskliny a mozoly, je únava v nohou, otoky kotníků.

(Zajímavosti)

Příznaky krevních sraženin v nohách

Příznaky krevních sraženin v nohách

Zajímavosti to velké nebo malé, že je důležité neustále sledovat tok trombus a pravidelně konzultovat s lékařem, aby si náhodou žilní trombózy. Jak víte, křečové žíly dochází z důvodu špatného krevního oběhu, i když někdy zahušťuje krev a způsobuje vznik nebezpečné krevní sraženiny, která zcela zakrývá normální krevní oběh.

(Zajímavosti)