Může být salát opravdu hlavním pokrmem?


Může být salát opravdu hlavním pokrmem?

Salát Recepty jíst každý den v mnoha domácnostech, protože lidé milují tento jednoduchý pokrm, navíc je lehký a zdravé potraviny. Ale to jídlo je vydatné a dostatečně vyvážená, aby váš primární desktop?

V dnešním článku se budeme pokrývat několik klíčových způsoby, jak dělat dobré salát, který uspokojí vaše potřeby výživy.

Syrové potraviny Jednou z největších výhod konzumace salátů je, že se skládají ze syrových potravin, které obsahují velké množství energie kvůli vysokému množství syrového živin. Tyto zelenina obsahuje vitamíny a minerály neporušené, které obvykle zmizí při vaření potravin při vysokých teplotách.

Navíc syrové potraviny Další výhodou jsou: obsahují velké množství vody a vlákniny, která je velmi uspokojivé.

Takže vzhledem k těmto informacím, můžeme konstatovat, že zdravý salát v nabídce - to je rozumná volba, dostane denní dávku surovin potřebných pro organismus.

Podívejte se na požadavky na opravdu výživný salát.

Soustruh

Meruňka je základní složkou tradičního salátu. Tato zelená listová zelenina jsou bohaté na vlákninu a vody, které uvolnit tělo, zmírnit pocity nervozity a úzkosti.

Existuje mnoho různých druhů salátu a jiné zelené listové zelenině. Nejdůležitější věc, kterou ve svém výběru - ujistěte se, že jsou přírodní a čerstvé před tím, než spotřebují.

Doporučujeme balené hlávkový salát nebo světlé barvy, jako houpací oblíbená odrůda na policích. Mají méně živin a tělo také těžko stravitelné. Namísto

užívat jakoukoliv tmavě zelený salát a zeleniny, jako je řeřicha, rukolou, špenát, štěrbák a další. Ostatní složky

Zde jsou některé produkty, které můžete kombinovat doplnit řadu příznivých účinků na zdraví Salát: Mrkev

  • : dobré pro kůži a zrak. Cibule
  • : důkladně čistí a dobrý pro ledviny. Rajčata
  • : pomáhají v boji proti volným radikálům, které způsobují rakovinu. Zelí
  • : obsahuje mnoho vláken a minerálních látek, jako je jód, ideální hypotyreóza. Řepa
  • : dává hodně energie a zabránit anémii. Chřest
  • : podporuje detoxikaci a vyrovnávání pH, odstraňuje přebytečné tekutiny. Houby
  • : dávají pocit sytosti a jsou bohaté na rostlinné bílkoviny. Avocado
  • : vysoce výživné a bohaté na bílkoviny a zdravé tuky.

Zavolejte a připravte si salát s různými barvami a výhodami.

výživnější salát

Kromě vaření uvedené barevné salát, můžete si to ještě výživnější snídaně přidáním následující produkty:

  • dýňová, slunečnicová semínka, sezamová semínka nebo lněný
  • ořechy: vlašské ořechy, lískové ořechy nebo mandle
  • Beans
  • klíčky vojtěšky, čočka , brokolice atd. Ideální

Variace koření koření, které si vyberete by měl být podmíněn žádoucí chuť salát. Navrhujeme přidat jeden z těchto chutných a zdravých obvazy:

  • olivový olej
  • ocet
  • jablečného octa (syrové a nepasterizovaného)

také můžete měnit salát různé tóny vůně takových produktů:

  • Tahyni nebo sezamová pasta
  • oreganem nebo bazalkou
  • česnekový prášek
  • čerstvým zeleným petržel

Pozor na příliš mnoho ovoce

módní dnes přidat ovoce do salátů, ale měli byste vědět, že ovoce, které si vyberete může mít vážný dopad na proces trávení potravy.

většina zeleniny pro saláty jsou neutrální s nízkým obsahem cukru a kyselostí, je zejména jablka a hrušky. Vyhnout se příliš sladké nebo citrusové plody, protože se mohou začít kvasit v žaludku a ve skutečnosti narušit zažívání.

Můžete také trochu ananasu a papáji, pokud salát neobsahuje mnoho mouky nebo škrobu. Květiny

salát Věděli jste, že můžete přidat i květiny do salátů, aby jim exotické a původní podobu? Existuje mnoho jedlých květin, například ostružiny. Vyzkoušejte to!


Strip pro úpravu střevní střevní

Strip pro úpravu střevní střevní

Recepty hraje důležitou roli v těle, jako je způsob, jímž jsou toxiny vylučovány. také reguluje několik životně důležitých funkcí, které jsou zárukou dobrého zdraví . Specialisté se shodují, že mezi příčiny většiny závažných onemocnění: podvýživa, špatné pohyby střev a v důsledku toho akumulace toxinů.

(Recepty)

úPrava dna pomocí zázvoru a celer

úPrava dna pomocí zázvoru a celer

Nezdravá strava recepty založené na červené maso, vnitřnosti a ančovičkami může často vést ke dnu - společný onemocnění, které nastane, když tělo není schopen odstoupit přebytečné puriny. Časem se stanou malé krystaly kyseliny močové v krvi hromadí v kloubech, což způsobuje bolest a zánět. v nejvážnějších případech dny se vyskytuje v klasickém tvaru - otok palce, a to vede ke značné potíže.

(Recepty)