Boj žen s obsahem tuku na břiše pokračuje


Boj žen s obsahem tuku na břiše pokračuje

Hubnutí Tuk na břiše - je pouze problém vzhledu, může to vést k onemocnění srdce, dýchacími problémy a dokonce i některých druhů rakoviny.

Mastný. To je jeden z nejvíce neatraktivních a frustrujících problémů žen. Navíc je to také nebezpečné! Všichni víme, že roky procházejí a s nimi na žaludku začíná hromadit tuky. A v určitém okamžiku už jste v rozpacích s tím, že nosíte džíny nebo oblečení na postava. Nejzávažnější nebezpečí však není na vzhledu, ale na účinek takového tuku na zdraví.

Pravděpodobně jste slyšeli více než jednou, že v posledních letech počet žen s diagnózou srdečního onemocnění nebo diabetu 2. typu vzrostl. Břišní tuk je tvořen v důsledku našeho životního stylu a stravy, a po mnoho let to může vést k zdravotním problémům.

V tomto článku chceme mluvit o některých možných onemocněních, abyste měli větší podněty k boji s tukem v břiše. Nebezpečí

souladu břišní tuk s názorem odborníků na výživu, ženy začnou hromadit více břišní tuk po 40. Během tohoto období, tělo prochází významnými změnami, jako zpomaluje metabolismus, což je důvod, proč začnete spalovat méně tuku.

V těle se také produkuje méně estrogenu a v průběhu let takové změny nutně povedou k nadváze. Nejškodlivější jsou však libry, které se hromadí kolem žaludku. Takový tuk je nejen pod očima velmi viditelný, také odráží takzvaný "vnitřní tuk", který je tvořen kolem vnitřních orgánů.

To je nejzávažnější zdravotní riziko. Chcete vědět, jaké nebezpečné důsledky čekají na majitele tohoto tuku v budoucnu? Srdeční choroby

  • Vysoký krevní tlak je druhým typem cukrovky

Také je potřeba vědět, že tuk, který shromažďuje pod bránicí a do oblasti hrudníku, což způsobuje dýchací potíže a jednoduché a chronický kašel. Vyčerpává plíce a zabraňuje průchodu vzduchu, což také vede k spánkové apnoi.

Je také třeba poznamenat, že tuk v břiše může zvýšit riziko některých typů onemocnění, jako je prsu nebo rakovina dělohy. Hromadění tuku v těchto místech může dokonce změnit svůj měsíčně. A to je docela závažný problém.

Jak zjistit, zda břišní tuk nebyl „příliš“?

Tato otázka se může zdát trochu divné, protože vy sami bude vědět nejlépe ze všech reagovat na to a uvidíme, přebytečný tuk na břiše. Nicméně, možná v určitém okamžiku stačí všimnout, že změnil. A to nejen v oblečení, které již sedí dokonale. Cítíte se unavená. Cítíte se jinak.

Lékaři také varují dalšího významného okamžiku. Je důležité změřit tuk na břiše a snaží nepůjde nad rámec určité parametry. Co je dobré vědět přesně, jaké: průměr

  • Ženy nesmí překročit 89 cm.
  • V případě mužů je obvykle100 cm.

Jak se mohu zbavit nadbytečných břišní tuk?

Jak víte, to se občas stane, že i mimořádné úsilí nepomohou zničit přebytečný tuk kolem pasu. Můžete dokonce zoufalství, přesvědčit sám sebe, že to musí být tuk na břiše -, že se něco bude muset žít navždy.

Ale ne nižší ruce! Nenechte se odradit. Pokud jste se snaží zhubnout, ale nemůžete - obraťte se na svého lékaře nebo dietologa.V tomto článku se budeme dávat některé praktické tipy, které vám mohou pomoci. Učit se a používat je bezpečně a s vírou v to nejlepší! Hodit

  • sůl a nechat ho ve svých pokrmů.
  • Pít dva litry vody denně.
  • Snažte se jíst celá zrna a obilovin, jako pohanka a ovesných vloček. Zapomeňte na rafinovanou bílou mouku - běh do supermarketu na celozrnné. Totéž platí i pro chleba. Nezapomeňte, že ječmen je také velmi užitečné!
  • Limit cukr, pečení a nezneužívali nemají koupit ready-made jídla nebo polotovary. Trávit více času v kuchyni připravují různá jídla, čerstvé saláty, dušená zelenina a lososa. Snažte se jíst méně červeného masa - nahraďte jej krůtí nebo kuřecí maso.
  • Každé ráno vypít sklenici teplé vody s citronovou šťávou na lačný žaludek.
  • Po obědě či večeři, vypít šálek čaje s šalvějí. Je to nejlepší způsob, jak podpořit trávení a boje proti tuku na břiše, aby byly konzistentní a to dvakrát denně po dobu 15 po sobě jdoucích dnů v každém měsíci.
  • Přijeďte na aktivní půl hodiny chůze. nevyčerpají sebe však být trvalé. Pamatujte - je třeba chodit každý den!
  • přestat pít kravské mléko. Nejlepší mléčný výrobek - bílá řecký jogurt bez chuti. To pomáhá zlepšit trávení a podporovat rozvoj užitečné střevní mikroflóry.
  • jíst malé porce pětkrát denně a nevynechávejte žádné jídlo. Pokud se pokusíte to na snídani či oběd v naději, že zhubnout, bohužel, právě naopak stane. Vy Metabolismus se zpomaluje a tělo začne hromadit zásoby energie - ve formě tuku.


6 Výrobků, které pomáhají ovládat touhu mít občerstvení

6 Výrobků, které pomáhají ovládat touhu mít občerstvení

Touha mít občerstvení je jedním z hlavních problémů pro ty, kteří se snaží zhubnout nebo udržet váhu. Velmi často lidé získají extra kilo přesně proto, že neustále chtějí jíst a vybrat špatné produkty. Bezvýhradná chuť k jídlu se v každém případě projevuje různými způsoby. Tak či onak to téměř vždy ovlivňuje metabolismus.

(Ztráta váhy)

Oranžová strava pro hubnutí a zlepšení zdraví

Oranžová strava pro hubnutí a zlepšení zdraví

Už víte, mnoho užitečných vlastností pomerančů, například, že tyto citrusové plody jsou vitamín C, a proto pomáhá ne být nemocný v zimě. Nicméně, toto chutné ovoce může také pomoci zhubnout a cítit mnohem zdravější. Kromě toho dokonale vychutnává v horkém počasí roku! Další informace v dnešním článku.

(Ztráta váhy)