Banán smoothie pro neuvěřitelné hubnutí recepty


Banán smoothie pro neuvěřitelné hubnutí recepty

Po celá desetiletí, lidé nejsou přidány do banánové diety na hubnutí. Nicméně, mnoho studií ukazují, že na rozdíl od všeobecného přesvědčení, banány jsou dobré pro tělo a může pomoci těm, kteří se snaží zhubnout.

Banány jsou výborné, ale protože obsah draslíku, jsou také vhodné pro potírání zánětu a zadržování tekutin. jejich kombinací s jídlem pro spalování tuků, jako jsou lněná semínka a špenát, můžete vytvořit úžasné nápojů, které vám energii a které vám pomohou zhubnout zdravý způsob.

Proč jíst banány?

Banány obsahují až 450 mg draslíku - minerálu, který je potřebný k tomu, aby tělu odstranil přebytečnou tekutinu. také obsahovat přírodní cukry, jako je fruktóza, sacharóza, glukóza, které poskytují tělu přírodní energie, který vám pomůže cítit Fed a vyhnout se přejídání.

Banány obsahují aminokyseliny tryptofan, které tělo používá k tvorbě bílkovin. Jsou také stimulovat uvolňování serotoninu, což je důležitý neurotransmiter v nervovém systému a prekurzor melatoninu - hormonu, který hraje důležitou roli v cyklu spánek.

Přes společné mylná představa, že banány pomohou přibývání na váze, je třeba poznamenat, že 100 g porce obsahuje pouze 100 kalorií. I když to není velmi nízký obsah kalorií, Jejich hlavní výhodou je, že dávají pocit sytosti, což pomáhá vyhnout se snacking mezi jídly.

Banány jsou dobrým zdrojem vitamínů A, B, C a minerálních látek, jako je železo, měď, hořčík, vápník, zinek a draslíku. také obsahují pektin a vlákniny, která zlepšuje střevní propustnost, podporují trávení, gastritidapomoc prevenci a léčbě intestinálních vředů.

banán smoothie pro hubnutí

kombinovat banány s výrobky, jako jsou jahody, lněná semínka a špenát, můžete vytvořit koktejly pro spalování tuků, které vám pomohou dosáhnout požadovaných výsledků v procesu hubnutí. Je zřejmé, že tyto smoothies určen k doplnění stravy a měla by být doprovázena dobrou dietou a cvičením pro dosažení nejlepších výsledků.

Banana smoothie s lněné semínko

Tento chutný banán smoothie s lněného semínka pomůže cítit krmení, bojovat retence vody a zlepšení trávení. Ingredience

  • šťáva z jednoho pomeranče 1 banánů 2 lžíce
  • mléka 2 lžíce lněného semínka

instrukce dát vše do mixéru a míchejte do celkové homogenity. Chcete-li dosáhnout nejlepších výsledků, napijte místo jídla na snídani.

koktejl s banánem a špenátovou

Tento nápoj dodá vašemu tělu energii a vitamíny, které jsou potřebné ke spuštění nového dne. Je skvělé pro zlepšení sportovních výsledků, překonání úzkosti a ztráty hmotnosti. Ingredience

  • 1 banán 1 šálek špenátu ½ šálku s nízkým
  • jogurt ⅓ šálku drcené obilné
  • 1 lžíce medu

Návod Kombinovat všechny do mixéru a směs do hladka. Stejně jako ve výše uvedeném receptu doporučujeme tento koktejl konzumovat místo snídaně.

koktejl s banánem a jahody

Tento chutný koktejl vyživuje tělo důležité antioxidanty a další důležité živiny pro zlepšení svého zdraví a pomůže zhubnout. Jeho přísady sníží vaši chuť k jídlu a nepřijdou nadbytek kalorií po celý den. Navíc je dokonale vhodný pro boj s retencí tekutin a zácpou.

  • Složení 1 lžíce medu 1 banán
  • ½ šálku teplé vody
  • 1 lžíce strouhaného zázvoru
  • 1 šálek borůvky, ostružiny nebo maliny

instrukce dát vše do mixéru a směs do hladka. Pít tento čerstvý koktejl na snídani nebo místo toho. Pokud si přejete, můžete ji pít 45 minut před jídlem.


ČAj se skořicí a banánem z nespavosti

ČAj se skořicí a banánem z nespavosti

I když ji můžete ignorovat, ale množství spánku, které dostanete v noci, má velký vliv na vaše zdraví a celkovou pohodu. Nejméně 7-8 hodin dobrého spánku je rozhodující pro dobrou kvalitu života, stejně jako pro fyzickou a duševní výkonnost. Během odpočinku zůstává mnoho funkcí těla aktivní, proto, že mozek je vyčištěn a obnoveny jsou energetické rezervy, aby mohl začít nový den.

(Recepty)

Používejte tyto koření, aby vaše zeleninové pokrmy speciální

Používejte tyto koření, aby vaše zeleninové pokrmy speciální

Varení není nikdy jednoduché . Je to ještě komplikovanější, když se pokoušíte dát pokrmu chuť, která by byla přínosem pro každého člena rodiny, zvláště když vaříte zeleninové pokrmy. Nezapomeňte, že odpověď těla na jídlo závisí na jeho chuti . Proto proto, když konzumujeme určité pokrmy, cítíme potěšení nebo jiné emoce.

(Recepty)