Antioxidant a anti-karcinogenní domácí rajčatová omáčka


Antioxidant a anti-karcinogenní domácí rajčatová omáčka

V tomto článku, chceme vám říct, jak udělat tuto lahodnou a bohatou domácí rajčatovou omáčkou. S touto hojivou omáčkou můžete vařit nekonečné množství skvělých jídel.

Recept vám také umožní využít všech léčebných vlastností poskytovaných každou složkou.

Antioxidační a antikarcinogenní omáčka?

Tato lahodná omáčka je známá jako antioxidant a antikarcinogen. Nicméně k vaření, používáme jen 4 ingredience, které mají tyto léčebné vlastnosti.

Rajčata

Především rajčata jsou zelenina známá všemi, ale ukrývají některé velké neznámé vlastnosti. Mají schopnostbojovat proti stárnutí a rakovině.

Lykopen v rajčatech inhibuje buněčnou proliferaci v rakovinových buňkách a vyvažuje vaši ochranu.

Navíc množství lykopenu se výrazně zvýší, pokud uděláte rajčatovou omáčku.

Doporučujeme výběr organických rajčat k přípravě této domácí omáčky. Oni neobsahují pesticidy a jiné škodlivé chemikálie.

Cesnak

Tento léčivý přípravek skrývá mnoho skvělých přínosů pro vaše zdraví, zvláště jestliže ho budete jíst syrovou. Kromě toho pomáhá objasnit chuť.

Mezi jeho přínosy patří:

  • Zvyšuje krevní oběh a zlepšuje zdraví kardiovaskulárního systému.
  • Česnek vyčistí tělo.
  • Chrání před volnými radikály. Ç Česnek zlepšuje imunitu.
  • Pomáhá
  • předcházet neurodegenerativním onemocněním a rakovině. V tomto receptu děláme trochu česneku. To vám umožní uložit jeho vlastnosti. Současně pomáhá také při trávení.

Červená paprika

Červená paprika má antioxidační a antikarcinogenní vlastnosti i kvůli lykopenu. Navíc je také bohatý na vitamin B a vitamin C. Tento produkt prokázal profylaxi proti rakovině prostaty.

Ze stejné rodiny s červeným pepřem má Cayenne pepř také antikarcinogenní vlastnosti. Je to také ostré čistící koření. Turmeric

Turmeric je jedním z nejúčinnějších produktů, které můžeme najít, protože

protizánětlivé, analgetické, antioxidační a antikarcinogenní koření.

Díky svým vlastnostem je neocenitelná složka v kuchyni. To může být použit v různých receptech

masa, zeleniny, těstovin, rýže a sušenky, koláče, pudinky a další. Kromě toho, kurkuma je přírodní produkt a je levnější než šafránu. Ji můžeme použít v práškové formě.

Pokud bychom ji kombinovat s černým pepřem, zvýší své výhody. nyní podívat na to, jak tuto zdravý způsob.

Domácí rajská omáčka

složky

6 zralých rajčat (organické pokud je to možné)

1 červená paprika

4 stroužků česneku

  • další koření, jak je požadováno (kurkuma, černý pepř, paprika, atd kayyenskyy)
  • špetkou mořské soli
  • 1 lžíce olivového oleje Příprava
  • Nejprve chop česnek a nastavit ho stranou.
  • Pak řez papriku na malé kousky a smažíme na pánvi.

Pak umýt a vyčistit rajčata.

  • Protáhněte rajčata přes mlýnek na maso nebo kotleta v mixéru. Můžete také snížit jich, jestli chcete mít kousky rajčat v jeho omáčce.
  • Ve velkém hrnci, kombinovat paprik a rajčat. Dejte ji na malém ohni.
  • Pak přidejte koření, mořská sůl a cukr.
  • nechte vařit po dobu 45 minut.
  • Před vyjmutím z tepla, přidáme nasekaný česnek.
  • Můžete kombinovat omáčku do mixéru tak, aby neexistovaly žádné pepř plátky, nebo jej můžete nechat tak. Zkuste ochutnat. V případě potřeby můžete přidat více soli.
  • Pokud chcete přidat zvláštní chuť, můžete přidat další
  • zeleniny (cibule, zelené papriky, cuketa, lilek, atd.) A další aromatické koření (včetně oregano, bobkový list, bazalka, kmín, kari, atd.)
  • Nakonec bych nastoyitsya omáčku a bude připraven pro všechny pokrmy z rýže, těstovin, zeleniny a dalších. Jak ušetřitmůžete udržovat ji
  • v uzavřených skleněných nádobách.

V Kromě toho může stát po dobu jednoho týdne v chladničce.

  • Nicméně, pokud se rozhodnete udělat víc, než je potřeba jej skladovat v mrazáku po dobu několika měsíců.


Proč byste měli jíst řepu?

Proč byste měli jíst řepu?

Tento sladký kořen ukrývá neuvěřitelné zdravotní vlastnosti. Červená řepa dokonale čistí játra, také snižuje vysoký krevní tlak, bojuje se zácpou a dává spoustu energie. Zjistěte v tomto článku, proč byste měli jíst řepku každý den, stejně jako některé jednoduché způsoby vaření řepy. Řepa jsou kořenové plodiny, ale jak vysvětlujeme v tomto článku, můžete také použít jejich listy a stonky.

(Recepty)

Pokusit se vařit chléb, který je bezlepkové recepty

Pokusit se vařit chléb, který je bezlepkové recepty

Tento článek vám poradí, jak vařit chléb, který je bezlepkové ovesné vločky s banánem a vlašského ořechu. V celém historii lidstva byl chléb nejdůležitějším prvkem výživy v mnoha různých zemích. V posledním desetiletí však byl kritizován za to, že měl příliš mnoho kalorií a významně přispěl k obezitě.

(Recepty)