Návyky, které způsobují zvýšení hmotnosti


Návyky, které způsobují zvýšení hmotnosti

Hubnutí Když přijde na hubnutí a spalování přebytečný tuk, není jen o diety a počítání kalorií. Někteří lidé dodržují zdravou výživu, ale nehromažďují a myslí si, že nic nefunguje. Je důležité si uvědomit, že proces hubnutí by měl obsahovat faktory, které jsou mimo potravin - existuje mnoho dalších každodenní návyky, které mají vliv na hubnutí úspěch, a pokud nebudeme ovládat, mohou dokonce způsobit další přibývání na váze .

Dosažení optimální hmotnosti je náročný úkol a vyžaduje mnoho omezení jak pro potraviny, tak i pro každodenní zvyky. Pokud nevíte, které zvyky mohou vést ke zvýšení tělesné hmotnosti, bez ohledu na zdravou výživu, přečtěte si prosím tento článek a zjistěte o nich.

Food spaním chuť něco jíst v noci před spaním je obvykle způsoben není hlad, ale zvyk. Lidé, kteří chtějí jíst něco sladkého nebo s vysokým obsahem kalorií, musí pochopit, že jim to nepomůže zhubnout. Namísto podvádění před spaním, nastavte si čas na jídlo během dne a pokud potřebujete občerstvení, jíst ovoce.

špatný spánek

Pokud jste pozdě nebo špatně spíte v noci, můžete ztratit kontrolu nad příjmem jídla. Studie ukázaly, že nedostatek spánku způsobuje hormonální nerovnováha, který zabraňuje nám pocit přivádí po konzumaci potravin, a proto máme tendenci jíst více.

Rozptýlení z jídla

Jíst při sledování televize, používání mobilního telefonu, počítače nebo jiných zařízení je velkou chybou. Podle studie, kterou American Journal of Clinical Nutrition, lidé, kteří jedí a nepozorný paralelní spotřebovávat o 50% více kalorií. Navíc bylo prokázáno, že ti, kteří jsou z jídla rozptýleni, se cítí méně zdraví a mohou pociťovat potřebu jíst něco později.

Stres a úzkost

Tyto dva faktory jsou smrtelné nepřátele ztráty hmotnosti a celkové kvality života. Oba jsou spojeny s jevem, který je známý jako „stres rušením“, který je potřeba k jídlu víc a cítit radost z konzumace nezdravé potraviny a cukrovinky. Bojovat proti němu je důležité se pokusit zbavit stresu, úzkosti a úzkosti nebo minimalizovat jejich projevy. Ale když se jim nedá vyhnout, zkuste místo toho pít vodu nebo čaj a jíst ovoce. Fast food spotřeba

Dnes lidé používají velmi rychle jíst, a mnoho lidí si neuvědomuje, že důkladná a pomalé žvýkání potravy nejen zabránit přibývání na váze, ale také pomáhá trávení. Doporučuje se strávit nejméně 20 minut na příjem potravy, bez rozptýlení a pečlivě ji žvýkat. Sedavý způsob života

pasivní životní styl je jednou z nejčastějších příčin obezity, protože lidé, kteří nevykonávají mají tendenci jíst více tuku než zásob a omezit fyzickou aktivitu. Je důležité, aby se zabránilo sedavý způsob života s dietním úvahy, ale také může pomoci zabránit vzniku závažných onemocnění v dlouhodobém horizontu. Přeskakování snídaně

ať už prostřednictvím nedostatku času v dopoledních hodinách, ať už kvůli víře, že jim může pomoci zhubnout, lidé, kteří vynechávají snídani, pěstovat zlozvyk, který, věřte tomu nebo ne, ve skutečnosti může způsobit přibývání na váze. Ukazuje se, že toto první jídlo skutečně aktivuje metabolismus a začíná den okamžitě s vypalováním kalorií. Dobrá snídaně je kombinací složitých sacharidů s bílkovinami a užitečnými tuky.

nadměrnou spotřebu soli

pro kontrolu váhy a celkový zdravotní stav, nedoporučuje konzumovat příliš mnoho soli dietu, protože podporuje retenci tekutin a mohou mít vliv na krevní tlak. Je důležité dodržovat dietu s nízkým obsahem sodíku nebo soli nahradit jinými koření přidat chuť do jídla. Nedostatku kapaliny

Pokud nebudeme pít dostatek tekutin, ledviny práce zpomaluje a umožňuje toxiny se hromadí v těle, ale ne odstranil. Odborníci doporučují pití alespoň dva litry vody denně, aby se zabránilo dehydrataci, brání zadržování tekutin a přinést nežádoucí látky z těla. Můžete také vypít přírodní džusy nebo čaj. Avšak konzumace nealkoholických nápojů a sladkých nápojů může přispět k nárůstu hmotnosti, protože mají vysokou koncentraci cukru a dalších sloučenin. Proto by se jim mělo vždy vyhnout.


Efektivní způsobů, jak zlepšit metabolismus

Efektivní způsobů, jak zlepšit metabolismus

Metabolismus Hubnutí - proces převodu potraviny a nápoje, které spotřebovává energii člověka. Existuje několik klíčových zdravotních faktorů, včetně průměrné rychlosti metabolismu. Určuje, kolik kalorií musíte konzumovat v těle, abyste udrželi aktivitu na správné úrovni. Co je to metabolismus a co to jíst?

(Ztráta váhy)

Jak zhubnout s čajem s skořici a bobkový list

Jak zhubnout s čajem s skořici a bobkový list

Hubnutí podvýživy a nedostatku pohybu byly hlavními nepřáteli zdravé hmotnosti a dosažení tělesné a duševní rovnováhy. Mnoho lidí se potýká s těmito obtížemi, protože vědí, že nadváha nebo obezita mohou ovlivnit tělo, nejen z hlediska tvaru. Boj proti nahromaděnému tuku je obtížný úkol, který skutečně vyžaduje mnoho a trvalé úsilí o jeho úplné odstranění.

(Ztráta váhy)