Návyky, které zpomalují stárnutí


Návyky, které zpomalují stárnutí

užitečné návyky v populárních písní královny slyšel otázku: „Kdo chce žít navždy“ Pravdou je, že kdyby to bylo možné, mnoho lidí se snaží žít tisíc let. Bez přehánění, ale s těmito tipy, budete alespoň můžete žít zdravěji a cítit mnohem lépe.

Kdo říkal, že nemůžete žít až do 80 nebo 90 let? Jen naléhavá potřeba změnit své návyky, a pak budete mít lepší život a méně zdravotních problémů. Zní to jako sen nebo utopie, ale je možné proměnit v realitu. Nedávné studie

moderní život Studie ukazují, že i když vy a je pravděpodobnější, že žijí déle než jiné éry, lidé používají ke zdravému životnímu stylu. Jak přežít až 85 let, jestliže trpíte nemocí a onemocněními?

sedavý způsob života, škodlivé potraviny, alkohol a cigarety - je 4 hlavní faktory, které degradují a zkrátit naše životy. Podle studií v kombinaci mohou všechny tyto faktory trvat až 12 let života.

Dobrou zprávou je, že pokud jste alespoň trochu změnit tyto zvyky, a uvědomit si, že máte jen jedno tělo a vy se musíte postarat o to, můžete snížit toto číslo, jinak řečeno, přidat několik let života.

9 způsoby, jak žít déle

Nepoužívejte přejídat, aby mohli žít na sto let, nechat trochu jídla na talíři každý den, nebo jíst méně. Japonci jsou nejdelší na světě, protože, podle odborníků, jedí, dokud nebudete spokojeni: 80%. Chcete-li vědět, kdy váš žaludek je mírně více než ¾ plná, měli byste jíst pomalu. Spotřeba méně potravy pomáhá zpomalit proces stárnutí, protože kalorií zvyšuje produkci hormonů štítné žlázy, což zpomaluje metabolismus.

Více k sexu

Dvacetkrát nebo třikrát týdně je doporučená částka, aby žila déle. Dobrý sex je nemožné mít špatnou náladu, uvolňuje pozitivní hormony, které spalují velké množství kalorií (stejně jako v hodině chůze), snižuje krevní tlak, posiluje imunitní systém, zlepšuje spánek, konzumovat nadměrné hmotnosti a chránit své srdce.

Vypněte televizi a PC

provádět příliš mnoho času před televizí nebo počítačem není dobré pro vaše zdraví. Lidé, kteří se dívat na televizi 4 hodiny denně, jsou o 50% vyšší pravděpodobnost, že zemřou na problémy spojené s sedavý způsob života, než ti, kteří jen tráví 2 hodiny nebo méně ke kontrole. Vypnutý televizor také pomáhá spát lépe a příjemněji. Doporučuje se, abyste si televizi před spaním nepřehlédli a místo toho si přečetli knihu. Pokud jde o počítač, který je nástrojem pro miliony lidí není vždy možné, aby se zabránilo jeho použití. To je důvod, proč je třeba dělat přestávky při změně jít ven, aby se trochu čerstvého vzduchu, protáhnout nohy, atd

Vyvarujte se nadměrné expozice slunečnímu záření.

Vyhněte se co nejvíce škodlivým ultrafialovým paprskům, což pomůže vyhnout se takovým problémům, jako je podráždění, popáleniny a dokonce i rakovina kůže. Budete také vypadat mladší, protože se nevytvoří vrásky, skvrny a pihy. Když jdete ven na ulici v létě, použijí opalovací krém s úrovní ochrany nejméně 30, nejen obličej, ale také na hrudi, krku, ramen a paží.

Vedení aktivního společenského života

Studie ukázaly, že lidé, kteří jsou vždy obklopeni přáteli a rodinou, mají menší pravděpodobnost, že budou mít problémy se srdcem. Samota způsobuje depresi, stres, vysoký cholesterol, úzkost, strach atd. To platí zejména pro starší lidi, kteří se cítí velmi smutní, když jejich děti, vnoučata nebo jiní příbuzní zřídka navštěvují.

pít alkohol v rozsahu

Vhodná "dávka" pro muže je dvě porce denně a pro ženy jeden. Naproti tomu pití nakonec může skončit nejen alkoholismem, ale také onemocněním jater nebo slinivky a zdravotními problémy obecně. Lékaři navrhují denně pít sklenici červeného vína, aby zabránili infarktu nebo cukrovce.

Jezte ovoce a zeleninu

Vzhledem k použití škodlivých potravin jedete zřídka ovoce a zeleninu, které jsou velmi důležité pro váš vývoj a pohodu. Před přijetím slaného občerstvení jíst jablko. Namísto francouzských hranolků - rajčata a salát. Ovoce a zelenina pomáhají snížit riziko onemocnění srdce, rakoviny, obezity, vysokého cholesterolu atd. Také detoxikují vaše tělo a zlepšují krevní oběh.

Poplatek

Musíte jít na procházky každý den, nebo pokud nemáte čas, použijte alespoň schody místo výtahu. Existuje obrovské propojení mezi cvičením a dlouhověkostí. Sportovní aktivity mohou zvýšit váš život po dobu 4 let, a také velmi dobré pro srdce, plíce, mysl a náladu. Cvičejte nejméně 30 minut denně.

Nekuřte

To je jeden z nejhorších návyků dnešní společnosti. Ženy, které přestaly kouřit ve věku 35 let, pokračují v životě po dobu 6-8 let. Nikdy není příliš pozdě, než přestanete kouřit. Nikdo neříká, že to bude snadné, ale stojí za to. Za první den začnete zaznamenávat přínosy a v týdnech a měsících se budou zvyšovat pouze.


Návyky, které mohou poškozovat ledviny

Návyky, které mohou poškozovat ledviny

Užitečné návyky ledviny - životně důležitých orgánů v našem těle. Je podivný a komplexní mechanismus čištění. Musíte se o ně starat a udržet je zdravá, takže je důležité vědět, co jim může poškodit. Zjistěte návyky, které poškozují ledviny v tomto článku! 1. Pite trochu vody Samozřejmě o tom víte. Ale zeptejte se sami sebe otázku: Kolik sklenic vody obvykle pijete denně?

(Užitečné návyky)

7 Přínosů příjmu teplé vody pro půst

7 Přínosů příjmu teplé vody pro půst

Výhody teplé vody na prázdný žaludek jsou opravdu četné. Pití denně je jednoduché a užitečné. Tento zvyk by měl být přidán do každodenního života. Budete se divit, jak něco tak jednoduché může mít tolik výhod a nulových vedlejších účinků. Navíc, pokud jste se již pokoušeli pít teplou vodu s citrónovou šťávou na prázdný žaludek a myslete si, že to nevyhovuje vám, neváhejte jej nahradit sklenicí horké vody.

(Užitečné návyky)