10 Příznaků hormonální nerovnováhy, které nelze ignorovat - penzion-gallus.cz


10 Příznaků hormonální nerovnováhy, které nelze ignorovat


10 Příznaků hormonální nerovnováhy, které nelze ignorovat

Hormonální aktivita hraje zásadní roli v našem zdraví. Je to proto, že reguluje různé důležité procesy, včetně růstu, metabolismu a sexuální funkce.

Hormony ovládají řadu fyzických a psychických změn, které se objevují u našeho těla v různých fázích života. Na to však často zapomínáme.

Kvůli tomu, jakákoli hormonální nerovnováha může vést k rozvoji určitých onemocnění a problémů, které ovlivňují naše zdraví.

Bohužel, mnoho lidí nepožaduje lékařskou pomoc, protože věří, že jejich příznaky souvisejí s obecnými zdravotními problémy.

Je proto nezbytné vědět o těch ohrožujících příznacích, které se objevují, když máte hormonální nerovnováhu.

V tomto článku budeme zkoumat deset nejběžnějších příznaků hormonální nerovnováhy, abychom je mohli rozpoznat.

1. Zvýšení tělesné hmotnosti

Trvalý přírůstek hmotnosti ze zřejmých důvodů není vždy důsledkem stravy plné mastných a sladkých potravin.

V některých případech může osoba sledovat zdravou výživu, ale není schopna zhubnout, protože trpí hormonální nerovnováhou.

Kromě toho zvýšené hladiny kortizolu, známý jako „stresový hormon“, v důsledku akumulace tendence tuku v určitých částech těla.

2. Nespavost poruchy spánku ovlivnit mnoho faktorů a zvyků, ale to neznamená přestat přemýšlet, můžete trpí hormonální nerovnováhou.

Pokud ano, měli byste přijmout drsná opatření, která vám umožní zvýšit hladinu melatoninu a serotoninu ve vašem těle. Mnoho odborníků doporučuje jógové kurzy a potraviny bohaté na tryptofan, které zlepšují kvalitu spánku. 3. Chronický stres

nálady a především oslabující stres náš funkce nadledvin,

snižuje hladiny progesteronu a jiných důležitých hormonů. Dieta bohatá na produkty tryptofanu a praxe různých relaxačních technik jsou zásadní pro řešení tohoto problému.

4. Nadměrné pocení

Ženy, které procházejí menopauzou, trpí vtíravými příznaky a nočními pocity

snížení produkce estrogenu. Bohužel, oba tyto problémy mohou nastat u mladých žen, protože hormonální nerovnováha a nutriční nedostatky.

Je důležité konzumovat potraviny, které obsahují fytoestrogeny a isoflavony, aby proti těmto negativním dopadům. 5.

libido slabší androgeny - nalezený u mužů a žen, hormonů, a že řídí naši sexuální touhu.

Snížení tohoto hormonu má za následek ztrátu libida a suchou vagínu. 6. Únava

normálně cítit po špatném spánku nebo v důsledku špatné výživy unavený.

Nicméně, měli byste začít se bát, pokud máte neustále pocit únavy bez zjevného důvodu.

To znamená zvýšení kortizolu a sníženou hormonální aktivitu, která hraje roli v energetické hladiny. 7. Neustálé usilování

touha jíst sladkosti a přejídání - významné ukazatele hormonální nerovnováha.

Navíc tento příznak může znamenat problémy s štítné žlázy a železitých problémy s vylučování hormonů, které regulují metabolické funkce.

V některých případech je vhodné snížit spotřebu mléčných výrobků a cukru a potraviny bohaté na látky, o kterých je známo, že způsobují problémy s štítné žlázy. 8.

deprese příznaky deprese by měly pečlivě analyzovat a zvážit, jaký je jeho původ může být způsobeno náhlé hormonální změny.

Když se člověk dozví, že ona má klinickou depresi, je doporučeno

zvýšit příjem živin, které mají obnovit hormonální aktivitykterý zlepší náladu. 9. trávení

tři hormony zapojené do činnosti gastrointestinálního traktu: gastrin, sekretin a cholecystokininu.

Plní následující funkce:

optimalizaci trávení, kontrolovat zánět trávicího traktu, a zajistí, že živiny jsou dobře vstřebává.proto, hormonální nerovnováha může způsobit bolest břicha, zánět gastrointestinálního traktu a dalších běžných poruch trávicího systému. 10. Ztráta vlasů

abnormálních hodnot testosteronu, dihydrotestosteronu a hormonů štítné žlázy úrovních

může způsobit nadměrné vypadávání vlasů. Pokud nechcete vidět žádné pozitivní známky oživení poté, co se snaží některé vlasové péče, měli byste se poradit se svým lékařem zkontrolovat činnost hormonů uvedených výše.

Jak jste četli, naše tělo pošle nám je vždy důležité znaky, když se něco pokazí.

Možná jsme zvyklí na mnohé z výše uvedených příznaků, vždy zkoumat lépe

, aby se zjistilo, jaké příznaky cítíme, že není přes nejhorší problém.


ÚžAsné vlastnosti květák, které jste nebyli vědomi ani

ÚžAsné vlastnosti květák, které jste nebyli vědomi ani

Užitečné návyky Květák je jedním z nejužitečnějších zeleniny patřící do rodiny brukvovité ještě užitečnější pro brokolice. Květák se skládá z 85% vody a obsahuje malé množství sacharidů, bílkovin a tuků a je bohatý důležité vitaminy, minerály, antioxidanty a přírodní fitohimikaliyamy. V našem článku vám řekneme o výhodách karfiolu a jeho úžasných vlastnostech, takže si přečtěte!

(Užitečné návyky)

Užijte si tyto 7 přírodní způsoby, jak zlepšit náladu

Užijte si tyto 7 přírodní způsoby, jak zlepšit náladu

Užitečné návyky emocionální a psychické vyčerpání a špatné nálady často vedou k známého fyzického přetížení, které ovlivňuje kvalitu života. zlepšit náladu, není jednoduché, když žijete ve stresu a bez možnosti řádně priority nebo řešit osobní a sociální problémy. Je zřejmé, že to je obtížný úkol a nebude možné dokončit během týdne.

(Užitečné návyky)