9 Výrobků nemohou jíst stravu


9 Výrobků nemohou jíst stravu

hubnutí Když jste na dietu, nemůžete vzít vše „od oka“. Existují některé potraviny, které mají více kalorií, než se zdá. Stále existuje mnoho takových produktů. Řekneme vám, že nemůžete jíst ve stravě.

Dávejte pozor na seznamu výrobků, které vás mohou vést na scestí, a je třeba se vyhnout, pokud jste na dietu.

Na stravě obvykle lidé jedí nějaké potraviny, které údajně mají nízký obsah kalorií, nízkou hmotnost nebo velmi příznivé.

Nicméně, mnoho lidí nemusí vědět pravdu o těchto výrobků, a to může být katastrofou pro vaše záměry.

Podívejte se na to, co nemůžete jíst ve stravě.

1. Sushi

Mnoho lidí se domnívá, že sushi má nízký obsah kalorií. Lidé si také myslí, že je to velmi zdravé jídlo. Buďte opatrní: existují některé důležité rozdíly.

Například byste se měli vyhýbat rolím s pikantní majonézou, smaženou tempurou a smetanovým sýrem. Všechny jsou velmi tučné. Sushi podává několik omáček. Při objednávání zvolte snadnou volbu a vyvarujte se vyprážených ingrediencí.

2. Granola Granola je velmi užitečné, ale není vhodná, pokud chcete zhubnout, protože

obsahuje velké množství kalorií. Měli byste být vždy vědomi toho, co jíte a co nemůžete jíst ve stravě. Granola můžete jíst v malých množstvích. Její

však musí být kombinována s mírnými intenzivními cviky. 3. Caesar salát

Buďte opatrní se saláty, protože některé mohou být velmi zavádějící. Jen proto, že jsou založeny na listových salátech, nevytváří desku nízkokalorickou.

Dobrým příkladem je salát Caesar. Jedná se o pokrm, který obsahuje spoustu kalorií. Skládá se z chleba, sýr a omáčku, takže je kalorie potravin, které je třeba se vyhnout, pokud jste na dietu.

lepší zvolit salát s rajčata, hlávkový salát, chřest a kukuřice, olivový olej.

4. Kukuřičné tyčinky

Buďte opatrní s ozubenými tyčemi. Zdá se, že jsou zdravé a nízkokalorické občerstvení, ale nejsou.

Stejně jako granola mají tyto tyčinky spoustu kalorií.

Nemusíte je jíst příliš mnoho. také obsahují polynenasycené a trans tuky a rafinované cukry a hydrogenované oleje, tak, že je nejlepší, aby se jim vyhnout.

celozrnný chléb 5. Nevěří, že budete konzumovat méně kalorií, jak si vybrat celozrnný chléb místo bílého.

Celozrnný chléb má stejné množství kalorií jako bílý.

Rozdíl v množství vláken. Tento prvek stimuluje trávení, ale nic víc.

6. Sportovní nápoje Sportovní nápoje jsou ideální pro sportovce, protože dávají soli a minerály, které jsou ztracené během intenzivního cvičení.

Nicméně, kvůli cukru v těchto nápojích, jsou vysoce kalorické. Vyhněte se jim nebo vyhledejte možnosti bez cukru.

7. Naklízen

Okurky - Obrovské množství pomoci na stravě, ale ne marinované. Obsahují velké množství sodíku (jinými slovy soli).

Sůl není nejen škodlivá pro vaše zdraví, ale také pomáhá zpomalovat tekutinu a hnilobu.

8. Sušené banány

Banány jsou plody s vysokým obsahem cukru. Jak víte, jíst ovoce je užitečné, ale stojí za to vyhnout se určitému ovoci, pokud chcete zhubnout.

To platí pro sušené banány. Například

85 gramů dává 441 kalorií. 9. Zdvih

Ne všechny dráhy jsou užitečné. Musíte s nimi být velmi opatrní.

To je stejné jako u sušených banánů. Pokud chcete jíst ovoce, je lepší jíst celé.

Některé koktejly obsahují sladidla nebo velké množství cukru. Dokonce obsahují takové výrobky, jako je jogurt nebo zmrzlina.

To je vše, co zabraňuje ztrátě váhy a patří k tomu, co nemůžete jíst na dietu.

Pokud chcete pás, udělejte to sami.

  • Mělo by podporovat detoxikaci a spočívá hlavně v ovoci. Chcete-li získat opravdu zdravé jízdní pruh,
  • nepřidávejte cukr, smetanu, čokoládu atd.


    Jak vařit lahodný zeleninový vývar pro hubnutí hubnutí

    Jak vařit lahodný zeleninový vývar pro hubnutí hubnutí

    Pokud chcete zhubnout zdravým způsobem, aniž by byla obětována nemá hlad, by měly postupně vytvořit správné návyky ve vaší stravě. Takže můžete přirozeně podporovat úbytek hmotnosti v důsledku vlastností některých produktů. Tento článek vám dá několik tipů, aby se zdravý zeleninový vývar v lékařských potraviny na hubnutí pomoci spálit kalorie, odstranil tuk a snížení tělesné hmotnosti.

    (Ztráta váhy)

    7 Klíčových tipů, jak zesílat váhu s věkem

    7 Klíčových tipů, jak zesílat váhu s věkem

    Všichni z nás s roky obvykle nábor pár kilo za extra. Neprinesou žádné přínosy pro zdraví. Nadměrnou hmotnost je však možné zabránit v menší či větší míře, pokud je dodržována řada doporučení. Pokud máte nadváhu s věkem, určitě zkuste tyto tipy a brzy uvidíte pozitivní výsledky. Kromě toho nezapomeňte, že lidé váží ne moc proto, že stárnou, ale kvůli změnám, ke kterým dochází v rytmu svého života.

    (Ztráta váhy)