žIviny, které vám pomohou žít až 90 se silným a zdravé srdce znamená


žIviny, které vám pomohou žít až 90 se silným a zdravé srdce znamená

Natural Všichni jsme si dobře vědomi toho, že nemá smysl žít až 90 let a stále trpí špatnou zdravotní. Vše je zde mnoho důležitých živin, které by měly být zahrnuty ve vaší stravě, pokud chcete mít zdravé stáří srdce.

Proto v první řadě, protože lidé jsou opatrnější dopřát. Teprve pak může dlouhověkosti jdou ruku v ruce s kvalitou, bezpečnému životu.

Dobré zdraví závisí na mnoha faktorech. Není pochyb o tom, všechny potraviny, které jíme určuje správnou stravu a naši schopnost udržet adekvátní hladiny cholesterolu, krevního tlaku a rovnováhy cukru.

dobře jíst lépe žít - to je kouzelná formule, která by měla následovat při každé příležitosti.

Tady, v „Moje zdraví“, doporučujeme začít se změnou svůj jídelníček tak, aby zahrnoval následující 9 živiny pro zdravé srdce.

1. mastných kyselin a Omega 3

V našich článcích, se často hovoří o výhodách středomořské stravy. Nakonec je velmi užitečné pro srdce.

U produktů, které jsou zahrnuty v tomto typu stravy patří přírodní oleje a čerstvé ryby.

Tato potravina obsahuje mononenasycené mastné kyseliny (kyselina olejová), které mimořádně důležité pro snížení hladiny cholesterolu a triglyceridů.

Navíc pokud přidáte živiny ke stravě obsahující omega 3, můžete zabránit zánětu v kardiovaskulárním systému.

Další informace o bylin pro léčbu zvýšené hladiny kyseliny močové

2. Hořčík Hořčík - minerál, který vytváří typ energie podporuje relaxaci svalů, zejména srdce.

Udržovat odpovídající úroveň tohoto minerálu v těle prevenci srdečního infarktu a mozkové mrtvice. Je zajímavé

, ženy často trpí nedostatkem hořčíku než muži.
Pokud máte pochybnosti, určitě navštivte svého lékaře, aby se poradit o tom, že potravinové doplňky obsahující hořčík.

3. Koenzym Q10 Koenzym Q10 spolupracuje s hořčíkem, selen, vitamin C, vitamin E a zinku.

správná rovnováha živin, které vám pomohou žít na stáří a mají zdravější srdce.

Je také důležité vědět, že koenzym Q10 - to antioxidant obsažen v některých potravinách, je nejlepší konzumovat s mírou.

Navíc byste měli vždy zvolit nejpřirozenější a nechemické výrobky. Zde jsou některé z nich:

  • kuřecí nebo krůtí vejce
  • sardinek makrela losos

4. Vitamin D Dnes začneme dát hold všem úžasné výhody vitaminu D.

něco tak jednoduchého, jako použití pravidelný balíček opalovacím krémem na krátkou dobu, pomáhá chránit před různými nemocemi , z nichž mnohé souvisí zvláště se srdcem.

Tato živina se také nachází ve vejcích, rybách nebo dokonce v některých mléčných výrobcích.

5. Vitamin C Vitamin C - silný antioxidant, který musí být zahrnuty do svého jídelníčku, pokud chcete žít až 90 a být stále ve skvělé kondici.

Zabraňuje poškození buněk, snižuje špatný cholesterol(LDL), posiluje cévy a dělá je pružnější.

Dobrý způsob, jak konzumovat více vitamínu C - začít svůj den se sklenicí teplé vody s citronem.

pamatovat také, že si můžete vytvořit lahodný salát kombinují jahody se špenát nebo ořechy nebo plátky krůtí prsa s semena granátového jablka a kiwi, například.

určitě si to užijete! 6. Probiotika

Možná budete překvapeni, až uvidíte seznam probiotik produktů, které příznivě ovlivňují zdraví srdce.

Je však vždy důležité lépe poznat stav střeva.

Bod je, že nezdravá bakteriální flóra oslabuje imunitní systém. A to zase může způsobit trvalé zapálení.

Pokud je střevo je ve špatném stavu, tělo absorbuje škodlivé látky, což může vést k nějaké závažné a progresivní onemocnění srdce.

7. Alicin

Alicin je složka obsažená v česneku, která jí dává charakteristický zápach.

Tato komponenta také významně ovlivňují zdraví srdce a cév, neboť snižuje zánět krevních cév a zlepšuje krevní oběh.

Zahrnujte česnek ve své každodenní stravě. K tomu je třeba jemně rozdrtit česnek a odložte jej na 5 minut.

Tím zvýšíte pozitivní účinek alicinu. 8.

Lykopen Lykopen - velmi důležité karotenoidy, kteréchrání tělo před různými srdečními chorobami.

této živiny se nachází v rajčatech a mrkev,zvyšuje pružnost cév a zvyšuje funkci endoteliální tkáně, což umožňuje bojovat proti ateroskleróze.

9. Vitamin E

Vitamin E je obsažen v avokádo, špenát a mandle. Tento druh potravy

má antioxidační a ochranné vlastnosti, které pomáhají snižovat hladiny špatného cholesterolu a zvýšit užitečné.

Nicméně, nezapomeňte, že je důležité udržovat správnou úroveň tohoto vitaminu, ale nezapomeňte na další živiny.

Skutečnost, že vývoj nedostatku hořčíku nebo vitamin C, může narušit zaklínadlem pro zlepšení zdraví kardiovaskulárního systému.


Rostliny, které pomáhají spát

Rostliny, které pomáhají spát

Přírodní prostředky Máte-li potíže se spánkem nebo se probudíte v noci a nemůžete spát, můžete využít nějakého domácího čaje. V tomto článku vám řekneme o nejlepších rostlinách spánku . Také vám pomohou probudit každé ráno s obnovenou energií. Bylinné čaje pro zlepšení spánku lahodný čaj, který umožňuje rychlý spánek v noci, se může zdát poněkud nepravděpodobné.

(Lidových opravné)

Léčbu hyperpigmentace kůže doma s 5 masky

Léčbu hyperpigmentace kůže doma s 5 masky

Přírodní prostředky melasma - to tmavé místo na kůži nebo změněnou barvou, která se obvykle vyskytuje na obličeji důvodu porušení v procesu melaninu. Tento stav je velmi časté u žen v reprodukčním věku, protože vnější projevy spojené se zvýšenými hladinami estrogenu a progesteronu. Po melazmu je někdy nazýván „maska ​​těhotenství“, protože K tomuto problému často dochází v průběhu těhotenství a po něm .

(Lidových opravné)