9 Tipů, jak snadno dotáhnout hýždě


9 Tipů, jak snadno dotáhnout hýždě

Hubnutí Superhudorlyavi údaje jsou z módy. Ženy chtějí silný, jimiž se ženské tělo s krásnými křivkami a perfektní hýždě. Takže mnozí z nás hledají způsoby, jak zpřísnit hýždě, že to není tak jednoduché.

9 Dnes budeme sdílet skvělé tipy, jak dotáhnout hýždě, a to jak moudře využívat svůj čas a úsilí, aby ji distribuovat.

1. Dejte si nějaký čas a nastavit cíl

Prvním krokem k jakémukoliv účelu - je vždy hledání motivace. Pokud jste tvrdě pracovat na zlepšení jakoukoliv část těla, můžete vidět výsledky postupně, a to inspiruje, abyste dál. V tomto případě

užitečné určit stav hýždí a stehen před tréninkového. Například můžete pořizovat fotografie v různých úhlech.

Takže můžete dokumentovat své současné formy a požadovaný výsledek, řekněme, po 6 měsících. Prostřednictvím toho uvidíte, že úsilí je plodné.

2. Určete typ těla, genetika

Některé z nich budou odměněni hýždě, která jsou svou povahou vypadají úžasně. Když se taková osoba rozhodne pracovat na nich, výsledky se mohou velmi rychle projevit.

Ale ti, kteří nemají tolik štěstí, mají naději. Vždy můžete vynaložit nějaké úsilí na to, aby se váš tinnitus a krásný tvar změnil na hýždě.

Pokud se budete držet rad, které řekneme v tomto článku, můžete vidět, problémem nejen v genech. Snížení svalové hmoty, hormonů a dávky také hrají významnou roli.

3. Jak dotáhnout hýždě s výkonem

Existuje mnoho druhů cvičení pro hýždí. Ale dělat to správně, je třeba mít na paměti tyto nuance:

  • V podstatě svyamovani cvičení, které tón hýždě k návratu. Nicméně, aby je větší objem, musíte získat nějakou váhu.
  • Vždy zvětšit hmotnost postupně, aby nedošlo k poškození těla. Během
  • cvičení dávat pozor, aby přetíženízbytek těla, jako záda nebo kolena.
  • svaly potřebují odpočinek k růstu, protože tři výlety do posilovny týdně je dost. Sledujte
  • různá cvičení zapojit každý sval v oblasti hýždí, jako jsou malé hýžďového svalu.
  • Během cvičení je nesmírně důležité pít vodu.
  • Tam bude jistě věnovat pozornost dýchání: inhalovat při relaxaci a dýchání během fyzické námahy.

4. bohaté na bílkoviny potravin

Chcete-li získat svalovou hmotu, je třeba postarat se o to kvalitní jíst dostatek bílkovin každý den.

Ale nepřehánějte to spotřebu masa. Můžete jíst ryby nebo vejce a rostlinné bílkoviny.

také na trhu najdete celou řadu veganských proteinové prášky, včetně hrachu, konopí, oves, rýže a tak dále.

Část bílkovin za půl hodiny po sportu dá velmi dobré výsledky.

5. Potraviny s vysokým obsahem zdravé tuky

Tuk je také důležité zvýšit objem hýždí. Nebojte se nadváhou, pokud si vyberete užitečné tuky.

Pak budeme diskutovat o některé z nejvíce užitečné pro organismustuku. Pomohou vám získat krásné tvary tam, kde je budete potřebovat.

  • olivový olej kokosový olej
  • První extrakce
  • Avocado Ořechy, zejména macadamia semena
  • Pečený žloutky olej

6. rozkládající se před každým cvičením a poté mít dobrý úsek svaly.

Je nutné nejen, aby se zabránilo zranění, ale také ke zvýšení hýždě. 7. Účinné přísady

Některé doplňky mohou pomoci zvýšit tvoří hýždě. Kreatin

  • Spirulina kokosový olej
  • Diindolilmetan (diindolylmetan)

Magnesium 8. Podle držení těla

Někteří lidé, kteří se nemohou pochlubit ladných hýždě, měli byste si ověřit, že někdy tělo nemusí snášet zbytečné napětí v této oblasti. Můžete to vidět, masáž hýždí. Pokud jsou bolestí, můžete mít některé nesrovnalosti.

Také se vždy ujistěte, stojte a sedněte se správným držením těla.

Podívejte se na tento článek: Jak jóga postoj změnil a žije 87-letá žena

speciálním krémem 9. Nakonec dejte nám na vědomí, že existují určité krémy, které mohou pomoci zvýšit velikost hýždí. Nicméně

vybrat kvalitní produkt, který má přírodní ingredience, jako fytoestrogenů a rostlinných olejů.

Pro jakýkoliv krém byla účinná, je třeba používat konzistentně a aplikovány alespoň jednou denně.

Postupujte podle následujících tipů a můžete otočit tón hýždě a svůdný tvar během několika měsíců!

Main image zdvořilost wikiHow.com

jak zůstat fit, i když nemá žádný časový

Kromě pamatovat tyto 5 tipů, měli byste být konzistentní, zdravý životní styl a stravu, aby zůstali ve formě.


Jak zvýšit metabolismus a zhubnout snadno

Jak zvýšit metabolismus a zhubnout snadno

Hubnutí Metabolismus je série chemických reakcí, které převádějí potravin, které jíme na energii, což je druh paliva za normálních buněk a orgánů v těle. Pokud zvýšíte metabolismus tak, že se stane "aktivní", ztratíte váhu , protože tento proces účinně spaluje kalorie, které konzumujete. Lidé, kteří nejedí mnoho, jsou pasivní životní styl, jíst nezdravé jídlo, nebo trpí nemocí, jako jsou problémy se štítnou žlázou mívají pomalejší metabolismus, a tudíž nemají správné zpracování cukru, tuku a kalorií , což zase umožňuje vytvářet tuky, celulitidu a váhu.

(Ztráta váhy)

7 Jednoduchých cvičení spálit břišní tuk

7 Jednoduchých cvičení spálit břišní tuk

ŠPatná výživa a nedostatek fyzické aktivity jsou největšími nepřáteli vašeho žaludku. Pokud nemůžete být v žádném z těchto aspektů disciplinován, je téměř nemožné získat požadovaný tvar a spálit břišní tuk. Naštěstí nemusíte chodit do posilovny každý den nebo se držet omezené stravy, abyste dosáhli dobrých výsledků.

(Ztráta váhy)