9 Tipů pro přirozeného úbytku nadýmání


9 Tipů pro přirozeného úbytku nadýmání

recepty Mnoho lidí se snaží snížit velikost pasu, a také chtějí zbavit otoku a to obtížný úkol, a to i pokud ztratíte váhu navíc.

V dnešním článku se podělí o skvělé tipy pro 9 snížit velikost břicha po dobu 15 dnů,budeme hovořit o potraviny a některé velmi účinné tipy.

Proč je tak těžké zbavit se nadýmání?

nezáleží na tom, zda jste zhubnout nebo tenký od přírody je někdy velmi obtížné se zbavit nadýmání. Je důležité si uvědomit, že tento může být způsobeno hormony, především zažívací nebo dokoncedržení těla.

Každá nerovnováha může vést ke ztrátě pasu. V takových situacích musíte pochopit, co způsobuje poruchu a obnovit přirozenou rovnováhu.

1. Jezte pomalu a žvýkat potravu dobře

hlavní příčiny otoky spojené s trávení. V mnoha případech je to proto, že lidé nejsou dobré žvýkat potravu.

Upozorňujeme, že proces trávenízačíná v ústech se slinami, a to zejména při konzumaci sacharidů.

Můžete vidět, že v trávicím traktu a břicha vzhledu se zlepší, když se snažítéměř zcela rozkousat dohladka.

nejužitečnější jíst beze spěchu, bez rozptylování,také být užitečné v příjemném prostředí a vyhnout se unáhlených rozhovory a spory. 2. Strip

snídaně Vzhledem k tomu, že většina lidí nemůže žvýkat potravu úplně, je nutné zavést potravin mixér mleté ​​dietu, aby se zabránilo nadýmání.

Jednou z možností - využitíbandmůžete připravit smícháním následujících ingrediencí:

  • Fruit
  • zelené listové zelenině
  • Ořechy a semínka
  • mléko nebo kokosový olej První extrakce
  • Oats
  • čistý kakaový prášek

Strip snídaně pomáhá zhubnout bez utrpení a hladu a dodává energii na celý den. 3. Polévky

K večeři si naše tipy můžete uvařit večeři zeleninových polévek nebo čerstvé zeleninové šťávy, například gazpacho.

Pokud je v kombinaci s měkkou částproteinu (libové maso, ryby, vejce, čerstvý sýr, avokádo nebo ořechy), dostaneme kompletní a vyváženou stravu. Důležité

snadné večeři, a ne probudit se ráno s abdominální distenze.

4. Experimentování s kořením

Existuje mnoho koření, že kromě posílení chuť jídel může přispět ke zlepšení trávení, zvýšit metabolismus a bojovat plynů - tři věci, které pomáhají snižovat otoky.

Doporučujeme používat následující koření: fenykl

  • Kayyenskyy pepř kmín oregano

5. Basilaminokyselin výživný dezert čajové

nesmírně důležité jídlo, které jíte, pokud jde o snížení hmotnosti a udržování zdraví. Tak jsme

přednost jednodušší večeři bez směšování různých proteinů a vyhnout se konzumaci ovoce a sladkostí pro dezert.

Candy je nejlépe jíst během dne jako občerstvení. 6. Kontrolní zekrepy

Lidé, kteří trpí neustálým zácpy by měla tento problém řešit, pokud chtějí mít ploché břicho. Můžete řídit tím, že pomocí těchto přírodních prostředků: Lněná semínka

  • ,
  • luhoval noční švestky
  • zralé kiwi psyllium rozpustí ve vodě
  • Strip infuzi senny ovoce a zeleniny celozrnných

7. cvičení zaměřené na vytvoření pas

Pokud bychom neměli mluvit o cvičení pomáhá zhubnout a postavil se v kondici, máme vždy na mysli cvičení zaměřené na formování pasu.

Jakýkoli typ kardiovaskulární aktivitu, například běh, tanec, aerobicposílí břicha, tvořící pás, břišní deprivace a přivést tělo v tónu.

Chcete vědět více? Čísttanec a chůze může chránit před Alzheimerovou chorobou

8. vyhnout se stresu Stres je potrestán za hormonální rovnováhu, což také ovlivňuje velikost břicha. To je důvod, proč mnozí lidé, kteří jsou ve stresu, mají nafouknutý žaludek, dokonce i tenký.

Aby se zabránilo stres cvičení spálit energii a praxe relaxační techniky, navíc, nezapomeňte na vyváženou stravu.

9. Mít dobrý odpočinek

Dalším důležitým faktorem je odpočinek v noci. Pokud nespíte dostatečný počet hodin, tělo bude ve stresu, objeví se nadváha.

Žádné zvláštní hodiny odpočinku. Každý by si měl najít oblíbený čas pro sebe, aby sen, že spryav obnovit tělo bylo kvalitativní.


Připravte zeleninu správně

Připravte zeleninu správně

Víte, že schopnost vařit zeleninu správně je stejně důležitá pro zdraví jako samotná konzumace zeleniny ? V závislosti na nádobí, způsob jedlé oleje a koření, nebo dostanete chutný pokrm, který obsahuje živiny nebo aromatický jídlo, obohacené o vitamíny a mineralamy.U tento článek lze snadno naučit a používat maximální živiny.

(Recepty)

Fialové nakládané zelí k posílení střevní mikroflóry Recepty

Fialové nakládané zelí k posílení střevní mikroflóry Recepty

Purpurové kysaným zelím - probiotika, která se v posledních letech stala velmi populární díky své schopnosti posilovat bakteriální flóru, která chrání střeva. Tento produkt lze vařit v procesu fermentace, který se vyskytuje v listu zelí ponořené do slané vody. O několik dní později bude kombinovat prospěšné bakterie a droždí ke zlepšení zdraví.

(Recepty)