9 Nečekaných důvodů jíst více celeru


9 Nečekaných důvodů jíst více celeru

Každý musí jíst více celeru.Tato zelenina je osvěžující dech a má mnoho živin, které je třeba přidávat do každodenní stravy.

Je dobré, že můžete celer jíst jinak. Můžete ochutnat salát z celeru, polévky, šťávy, bramborové kaše ... to vychutnává a obohacuje.

V dávných dobách to zelenina je často použit jako terapeutické složky v mnoha nemocí:problémy s játry, srdce, nemoci zažívacího ústrojí ...

Je zřejmé, celer sám o sobě není schopen vyřešit problém bolestí, ale to může být užitečné pro zlepšení celkové Budu zdraví. Jedná se o jeden z nejlepších produktů, které můžete přidat do své stravy.

Níže vám řekneme asi 9 důvodů, proč začnete konzumovat více celeru. Budete mít možnost cítit vše ve svém zdraví!

1. Celer obsahuje málo kalorií a mnoho živin

Pokud chcete zhubnout, celer by se měl stát součástí vaší stravy. Jedná se o jeden z nejmenších kalorií.

  • Má vysokou hladinu vody a minerálů, jako je vápník, sodík a hořčík.
  • Obsahuje mnoho vitaminů A, C, E, D, B6, B12 a vitaminu K.
  • Nezapomeňte na své esenciální oleje, vlákniny a antioxidanty.

Díky těmto složkám je celer vynikajícím ochráncem srdce, antibakteriálním, diuretickým, expektorátorem a tonikem.

2. Měli byste jíst více celeru ke snížení zánětlivých procesů

Pravděpodobně jste pocítili bolesti kloubů. Artritida nebo prosté přetížení svalů je doprovázeno zánětem, který způsobuje nepohodlí.

Celer - jedna z nejlepších protizánětlivých živin, které můžete jíst.

Důvod, proč celer pomáhá snižovat záněty a uvolňuje tkáně, je pokryt v obsahu polyacetylenu. Tento prvek pomáhá eliminovat toxiny a léčí revmatickou artritidu, osteoartritidu, osteoporózu, dnu, astma a bronchitidu.

3. Celer pomáhá uklidnit

Zajímavé, ale účinné: mezi všechny minerály obsažené v zeleru, můžete najít hořčík. Tento minerál, spolu s éterickými olejipomáháuklidnitnervový systéma přispívá k léčebné dovolené.

A co lahodná celerová polévka na večeři?

4. Alkalická strava

Celer obsahujealkalické látky, které jsou uvolněny při stlačení. Je důležité si uvědomit, že mnohé z těchto živin jsou při přípravě ztraceny.

Takže pokud chceme získat více živin z celeru, budete jíst syrové nebo aby šťáva z ní. 5. Celer

zlepšuje trávení jedním z největších způsobů, jak zlepšit trávení a vyhnout zácpě - aby džus celeru a zelí.

Tyto minerály s různými kyselin a fytonutrienty je vynikající nástroj pro trávení, což také eliminovat tvorbu střevního plynu.

6. Celer je dobré pro zrak

Dalším důvodem, proč jíst více celer, že je to vynikající produkt pro vidění.

Vzhledem k tomu, celer obsahuje vitamin A. Jezte jednu pediklem celeru den získat 5% z denního normou tohoto vitamínu.

7. Celer pomáhá snižovat hladinu cholesterolu

Celer pomáhá snižovat hladinu „špatného“ cholesterolu, známého jako LDL cholesterolu.To je vzhledem k zvláštní součástky fytochemikálie kombinace 3-n-butilftalid.

Je snadné rozpoznat, protože se jedná o prvek, který dává celer specifickou vůni. Tak jíst, když se bavíte. Stojí to za to! 8.

snižuje krevní tlak Pokud jste byl diagnostikován s hypertenzí a nevědí, jak stabilizovat tuto situaci sledovat dietu. Celer je účinným prostředkem pro stabilizaci tlaku v důsledku přítomnosti stejného prvku, který pomáhá snižovat hladinu cholesterolu, 3-n-butilftalid.

Nutritionists doporučují jíst dva celer tyče každý den cítit výsledek.

9. Celer je dobrý antykantserohenom

Všichni víme, že v současné době neexistuje žádný produkt, který je schopen zabránit vzniku rakoviny. Ale můžete snížit riziko konzumace více výživných a výživných potravin.

Celer obsahuje dva speciální druhy flavonoidů, apigenin a luteolin.

Tyto dva antioxidanty, podle článku publikovaném v Journal of Clinical Cancer Research, je vysoce účinná v boji proti rakovinné nádory, které mají vliv na plíce.

Závěrem lze dodat, že spotřeba celer je dobré pro zdraví.

Ale to neznamená, že musíme dodržovat přísnou dietu, která obsahuje jen málo ovoce, zeleniny a vlákniny na snížení hmotnosti a cholesterol.

Basic - je chytré jíst. Nezapomeňte bílkovin, sacharidů a zdravé tuky nacházejí v olivovém oleji, ořechy.


Jak zvýšit produktivitu: 5 Recepty proteinové koktejly

Jak zvýšit produktivitu: 5 Recepty proteinové koktejly

Budete potřebovat vysokou úroveň fyzické i psychické výkonnosti nosit vše, co potřebujete udělat, a vyřešit všechny obtíže, které vznikají v průběhu celého dne. Dostatečná energie je určujícím faktorem při aplikaci času. Nicméně špatné stravovací návyky, stres a únava může zhoršit kvalitu skutečně brání každodenní život.

(Recepty)

Indické kulinářské tajemství, které vám pomohou zhubnout recepty

Indické kulinářské tajemství, které vám pomohou zhubnout recepty

Někteří říkají, že díky dietě, která obsahuje indické kuchyně, můžete přetáhnout pár kilo za měsíc. Nicméně tajemství kuchyně, které se bude vztahovat v tomto článku vám pomohou nejen zhubnout, ale také cítit zdravě. Chcete o nich vědět? Přečtěte si dál! Některé informace o indické kuchyni Je důležité znát několik základních informací o indických pokrmech, protože můžete lépe porozumět této stravě.

(Recepty)